200 baarista ilmaa

Kiinnostasko ketää sukellusta harrastavaa tai ilma-aseen omistavaa alkaa kimppaan, ostettas korkeapaine kompressori ?

11

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parempaa on

      Ei tarvita, me täytetään pullot haapajärvellä, siellä on parempaa ilmaa.

      • hei heih ie

        hpj on myös parempi aurauskalusto jne.myös kauniimmat naikkoset.muutan sinne


    • turvallisuusasiat
      • Tarkoitus ei ole tehdä seoskaasuja koska ei sukelleta sellaisiin syvyyksiin. Pysytään normaalissa paineilmassa. Heliumit hoitakoon muut. Eikä sukeltaessa esim Pyhäjärvessä löydy sellaista kohtaa jossa ilmaa kummempaa tarttis.

        Hyvin harva tarttee seoskaasuja.


    • turvallisuutta

      Tukes:

      "Sukeltajakerhomme on ostanut paineilmakompressorin. Kerhomme aikoo täyttää sillä sukeltajapulloja. Kesällä kompressori on mukana kerhon matkoilla pakettiautossa, talvisin kompressoria käytetään kerhotiloissamme. Vaaditaanko kompressorille tarkastuksia?

      Kyllä, täyttöpaikkana.
      Kompressori täyttölaitteineen ja täyttöympäristöineen (pakettiauto tai kerhohuone) on painelaitelainsäädännössä täyttöpaikka. Täyttöpaikassa saa täyttää enintään 15 L pulloja. Täyttöpaikkojen vaatimuksia käsitellään KTM:n painelaiteturvallisuuspäätöksessä 953/1999 (päätöksen 30 ja 32 §).
      Kerhonne on pyydettävä tarkastuslaitosta tarkastamaan täyttöpaikka ennen sen käyttöönottoa. Lisäksi kerhonne on pyydettävä tarkastuslaitosta tarkastamaan täyttöpaikka 6 vuoden välein.
      Tarkastuksissa arvioidaan, voidaanko pullot täyttää kompressorilla turvallisesti. Lisäksi tarkastuksissa arvioidaan täyttäjien pätevyyttä. Turvallinen täyttäminen tarkoittaa mm., että pullot voidaan riittävän luotettavasti täyttää kompressorilla enintään suurimpaan sallittuun täyttöpaineeseen. Täyttäjien pätevyys tarkoittaa mm., että täyttäjät osaavat selvittää, että täytettävä pullo varusteineen on käyttökunnossa ja tarkastettu, mikä on pullon suurin sallittu täyttöpaine ja täyttäjät osaavat kiinnittää täyttöletkut huolellisesti ennen täyttämistä. Lisäksi kiinnitetään huomiota täytettävän ilman puhtauteen ja täyttöympäristön lähialueen henkilöturvallisuuteen."

      • Näin on .
        Tuossa tul juuri se mitä pitää täyttäjältä ja täyttöpaikalta löytyä.

        Kone ois nyt otettuna laivasta pois, pelaa hyvin ja kaikinpuolin kunnossa.
        Pystyy täyttämään neljää pulloa kerrallaan.


    • kahveetunnilta

      Osta job"kylän rahamies ekatilistä kyseiset laitteet jooko,mutta nyt ansaitulle kahveetunnille!!!!

    • standardi
    • Ursuit1

      Kiinostaa. Olen Putaalta. laiton sulle postia.

    • Vielä kaks osakasta, niin osuushinta tippuu 200 € euroon.

    • Timo.H

      Saako sillä tehtyä painetta korkeepaine soodaan ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      289
      2407
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1123
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1061
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1043
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      882
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      809
    8. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      694
    9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      689
    Aihe