J. Tukiaisen Dolls Diary 26.12.13 "Uskovien ylöstempaus. Nyt.”

Syntymäsynkkä 1

Hups-heijakkaa! Kun viinaan ja nappeihin sekoitetaan jumalansanaa, uusi profetia on valmis! Linda Jolene Angelique "Nostradamus" Tolin julkaisi Suuren Ennustuksensa. Ole hyvä, ensin hengitä syvään, ja sitten tästä pesee:

”Siskoni Jasmine Tukiaisen lukemia nettiblogeja koskien lopunajan merkkejä

Koko perheemme on uskovaisia kuten varmaan Suomessa tiedetäänkin.
Juttelimme äsken kauan aikaa Jasminen, Joelin, äitimme jne. kanssa.

Ruotsalainen Mikael Walfridsson kirjoittaa upeaa nettiblogia: Jesus-kommer-snart.blogspot.se. Siihen on siteerattu useiden eri kirjoittajien tekstejä kuten Lennart Möllerin, joita luin nuoruudessani.

Mikaelin yhdessä blogissa 14.12.2013 sanotaan, että "Hän tulee hakemaan siskosi avatakseen sinun silmäsi", joka vertauskuvallisesti tarkoittaa, että Jumala voi ottaa lähiomaisia pois, jotta herättäisi sitäkautta muita ihmisiä ympärillä.

Raamatun kertomat lopunajat eivät ole jossain hamassa tulevaisuudessa vaan ne ovat meneillään nyt. Ensin kuolee satunnaisesti uskovia ihmisiä, seuraavaksi tulee uskovien ylöstempaus joka tullaan selittämään siten, että se oli joku luonnonkatastrofi, tms.

Jäljelle jätetään uskovat jotka ovat erkaantuneet Jumalasta sekä täydet ateistit, joille annetaan vielä mahdollisuus pelastua.”

Osa 1. (5)

47

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntymäsynkkä 2

Jatkoa, osa 2. (5):

”Mitä Jasmine oli tutkinut, oli kyseisen Mikaelin kirjoittamia tekstejä, joissa vedotaan jopa tunnettuihin tiedemiehiin, jotka eivät ole uskovaisia.

Nämä tiedemiehet ovat kuitenkin alkaneet tutkia Raamattua ja löytäneet nyt useita todisteita maapallolta, että useat eri Raamatun kertomat ihmeet ovat tieteellä todistettavissa.

Isäämme Markkuun olivat ottaneet sadat ns.näädät yhteyttä, joista osa on lestadiolaisia jne. ja he ovat valehdelleet kokoajan isällemme, että minussa muka asuu joku "paha henki" ja "haureuden henki."

Mitä Jeesus sanoi tällaisille ihmisille, kun he huusivat apua hel-vetin lieskoista:
      "Menkää pois minun tyköäni, sillä minä en tunne teitä."

Kohta jatkuu suurinpiirtein: Ihmiset huusivat Jeesukselle
      "Mutta mehän söimme ja joimme samassa pöydässä kanssasi."

Jeesus vastaa, että He eivät olleet Isässä. Pelottava kohta ja varoituksena ihmisistä jotka luulevat olevansa hyviä ja heidän hyvien tekojensa pelastavan heidät.

Sellaisia ihmisiä näyttää Suomi olevan täynnä. Tekopyhiä, jotka kivittävät muita minkä ehtivät. Äitini sanoi tänään hyvin minulle: Minussa asuu ainakin osittain Pyhä Henki ja ei-uskovat Ihmiset, tai sanotaan, että itse Saa-tana vastustaa sitä. Paha henki voi asettua ihmiseen sisälle tai sitten se voi antaa käskyjä ihmiselle, ja on hyvin selvää, että ainakin osassa vihaajistani asuu paha ja demoninen henki.”

Osa 2. (5)

• Syntymäsynkkä 3

Jatkoa, osa 3. (5):

”Lopunajan merkkeihin kuuluvat mm.luonnonkatastofit, eläimien joukkokuolemat ja puhkevat vanhanajan sairaudet, jotka tekevät sellaisia mutaatioita, ettei niihin tule auttamaan enää antibiootit.

Kuulin, että nyt on jo lintuinfluenssa alkanut muuttamaan muotoaan ja tulee leviämään uudestaan. Ympäri maailmaa suuret kalalaumat rantautuvat kuolleena maihin, delfiinit ja suuret valaat itkevät veden alla ja päätyvät maihin kuolleena, Aasiassa tätä ilmiötä on selvitetty merensaasteiden takia.

Ihmettelin, miksi en ole nähnyt mitään uutisia näistä aiheista, mutta näitä kuulemma salataan, paitsi että tietyt luontokanavat ja Discovery Chanel on näyttänyt näitä uutisia eteenpäin. Thaimaan tsunami oli yksi merkki.

Vasta ylöstempauksien jälkeen maailmaan astuu viimeinen ja pahin Antikristus.

Hän tulee esittäytymään maailmalle hyvänä ja rakastavana pelastajana.
      Maailmaan tulee yksi ja sama valuutta. Kolmas maailmansota on myös tuloillaan, ja se lähtee lukemieni tekstien perusteella Syyriasta. Lähi-Itä nousee valtaan, ja USA:n talous romahtaa. Nyt on jo alkaneet pahat taloudelliset kriisit ympäri maailmaa, ei puhuta ainoastaan Kreikan tilanteesta.

Hyvät ja rakastavat Ihmiset kuolevat, pahuus, itsekkyys ja julmuus nousevat valtaan. Loppuvaiheessa ihmisen on pakko ottaa mikrosiru, joka käsittääkseni tulee ottaa otsaan tai käsivarteen. Se tulee olemaan pedon merkki 666.

Sitä ei saa ottaa, vaikka kuolisi nälkään. Ilman sitä merkkiä ei voi ostaa eikä myydä.”

Osa 3. (5)

• Syntymäsynkkä 4

Jatkoa, osa 4. (5)

”Ihmiset jotka nyt kuolevat, eivät mene suoraan taivaaseen tai hel-vettiin.
      He menevät odotuspaikkaan odottamaan lopullista tuomiota. Ihmiset jotka kuolivat uskossa ja Jumalassa, kuten Julia, pääsevät Uuteen Maailmaan, joka kokonaan uudelleen.

Blogien mukaan tämä maapallo tuhotaan täysin. Tiedemiesten mukaan on olemassa tuhansittain eri aurinkokuntia, joista emme tiedä mitään.

Uusi maailma tulee olemaan jossain näistä aurinkokunnista, joihin pääsee ainoastaan Jumalan omat ihmiset. Siellä jokaisella tulee olemaan tunnistettava ruumis, sama ulkonäkö kuin oli täällä maailmassa, joten tunnistamme sitten rakkaamme.

Tämä elämä, jossa nyt elämme, on vain lyhyt asema kohti iänkaikkisuutta.

Olin itse kuolemaisillani vain pari päivää sitten, mutta nähtävästi aikani ei ollut vielä, koska Jumala salli, että minut löydettiin tajuttomana ja vietiin sairaalaan. Toisaalta, jos ei olisi nykyajan lääketiedettä, olisin kuollut 30 vuotiaana malariaan.

Tämän suuren surun keskellä toivon, että olisin kuollut. Sitä näyttää toivovan myös monet suomalaiset. Olisin päässyt Julian luokse. Me olimme läheisempiä kuin kukaan ihminen pystyy ymmärtämään.”

Osa 4. (5)

• Syntymäsynkkä 5

Jatkoa, osa 5. (5):

”Olen niin pettynyt miehiin, etten usko enää löytäväni ketään.

Kirjoitan nyt tänne ylös, että Juha itse muistaa tämän. Sovimme yhdessä, että jos kumpikaan meistä ei löydä ketään todellista rakkautta, olemme yhdessä hänen kanssaan platonisessa suhteessa loppuelämämme.

En ole rakastellut kenenkään kanssa yli vuoteen ja aloin huomaamaan, että siihen tottuu. Nukun vain mielummin ihmisen vieressä, jota rakastan, kuin rakastelen ihmisen kanssa, joka ei rakasta minua.

Julialla oli sama asia, vaikka hänellä olisi ollut jonoksi asti miehiä varsinkin ulkomailla. Julialle antoi pyyteetöntä rakkautta hänen mopsinsa Bonzo, joka makasi myös Julian vieressä, kun hän kuoli.

Suomi on täynnä itsekkäitä, julmia ja pahansuopia ihmisiä, enkä aio tulevaisuudessa asua siellä enää.

Ja muistakaa nyt, että Johanna Tukiainen joka tällä hetkellä kirjoittelee Facebookissa, ei ole minä. Hän on ottanut identiteettini haltuunsa. Siitä syystä myös Seiska Live sivuni ovat olleet väliaikaisesti suljettuna, jotta eräs ihminen ei pääse siellä riehumaan ja esittämään minua.

Kuulin, että Helsingin Sanomissa oli kaunis juttu Juliasta,
      samoin Iltasanomat kirjoittivat kauniisti.

Älkää näädät ja pahansuovat Ihmiset, kuten Mia Oksanen, esittäkö mitään surunvalitteluja meille. Se loukkaa meitä, koska te olitte osasyyllisiä Julian ennenaikaiseen kuolemaan.

Pyytäisin myös, että Seiska poistaa Arton surunvalittelut netistä. Arto ei ollut koskaan läheinen Julian kanssa eikä tuntenut häntä. Julia halveksui ja inhosi Artoa, joten viimeistään tässä vaiheessa teidän tiettyjen henkilöiden pitäisi vaieta. - Johanna Tukiainen”

Osa 5. (5)

• Anonyymi00047

JEESUKSEN NIMESSÄ RAUHAA KAIKILLE JOULUNA JEESUS Suomeen myös rahaa köyhille ja tukea

Jeesuksensanat:
        ”Minä jätän teille rauhan. Rohkaiskaa sydämenne älkääkä pelätkö.” (Joh. 14:27)

• Mikrosiru 666

Tuksu on profeetta Herramme armosta. On kiinnostavaa, mitä seuraavina päivinä saamme lukea. Ehkä paljastuu, että Antikristus = Arto, ja Saara, joka nauroi = Mia.

• Psyko-Barbie

Tuksu, Psyko-Barbie, on viimeinen henkilö saarnaamaan mitään uskosta.

• Livets Ord –lahko

Mistä näitä Livets Ord -lahkolaisten houreita Tuksun päähän on uponnut, juurrutettu? Miksi tavallinen savolaisperhe Tukiaiset hurahti aikoinaan tuohon lahkoon?

• 17+1

"Suomi on täynnä itsekkäitä, julmia ja pahansuopia ihmisiä, enkä aio tulevaisuudessa asua siellä enää"

Mahtaako löytyä jostain joku joka uskoo vielä tähän Tunkin lausahdukseen. Jos niin pitää olla todella vahva uskossaan. Mutta ainahan on toivoa niin kauan kuin on uskoa ja Herra suuressa armossaan päästää meidät ...

• Kellokoski

Hulluus lisääntyy Tunkin päässä päivä päivältä. Isin tyttö on.

• Riivattu Sielu

Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!

• vuitottaa

HAH HAH HAH! Vuitton mikä sekopää akka! En yleensä toivo kenellekään ihmisille mitään pahaa missään tapauksessa. Mutta tämä Sika on niin uskomaton tapaus että toivottavasti seuraa siskonsa jälkiä. En ole koskaan tavannut yhtä röyhkeää, ahnetta, pas-kaista, harhaista mulukkua kuin tämä puaskiainen on. Ja toivottavasti en tapaakkaan.

• Wonderland

Juha parka, ikimuistoinen Ruotsin joulu.

• pelsepuupih

"Olin itse kuolemaisillani vain pari päivää sitten, mutta nähtävästi aikani ei ollut vielä, koska Jumala salli, että minut löydettiin tajuttomana ja vietiin sairaalaan. Toisaalta, jos ei olisi nykyajan lääketiedettä, olisin kuollut 30 vuotiaana malariaan."

Taitaa olla niin, ettei Manalan isäntäkään huoli tunkkia hoteisiinsa, kun on jo kaksi kertaa lähettänyt takaisin.

• ettäpitäisitminunkäs

En voi sille mitään, että ihmettelen suuren suuresti sitä että mitenkä nuo pystyy mennen tullen niin iloisesti rikkomaan kaikkia 10 käskyä ja olemaan silti etujonossa taivaaseen menossa? En ole kuullut kertaakaan heidän katuvan tai pyytävän keltään anteeksi, saatikka mitenkään sovittavan rikoksiaan? Luulisi omantunnon edes pikkasen soimaavan?

• x- folio- x
    • satua pukkas

Missähän artisti on tuon satunsa kirjoittanut?

• ahmed ahne

On kyllä tuksu niin sekasin, etten ymmärrä, miten voi puhua olevansa uskossa millään lailla. Uskovainen ihminen ei elä kuin tukiainen, joka on ehkä lähempänä antikristusta... Tollasilla uskovaispuheillaan tekee itsensä vaan naurunalaisemmaksi kuin ikinä. Tai no, voiko tuosta enää enempää alemmas mennä. Mutta Tukiainen on hyvä esimerkki, kuinka olemalla narri voi elättää itsensä joten kuten. Mutta hei, on se turvotus kyllä todella järkyttävää, miten voi viinalla turvottaa itsensä tohon kondikseen?

• Hupaa on! :)

Jaahas, Tuksu omaa samanlaisia yliluonnollisia kykyjä kuin Maradona (anteeksi Maradona, mutten muutakaan tähän keksinyt) ja jakaa "Jumalan kädellä" ja sanansaattajana menoliput hel-vettiin mm. näädille, muttei itselleen tai kavereilleen.

• Raketti-Näätä

Onko kenelläkään tarkempaa tietoa Tuksun ennustaman maailmanlopun ajankohdasta? Mietin vaan, kannattaako enää ostaa uudenvuodenraketteja?

• ritkale

:DDD

• Ylöstempauspvä 28.1.

Osta vaan ne rakettis… Ylöstempauspäivä on 28.1.2014!!! Tällä sivustolla on listattu kaikki tiedossa olevat maailmanloput, ylöstempaukset, jne. Kalenteri näyttää sekunnin tarkkuudella jäljellä olevan ajan:

http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html

• Maailmanlopullinen
    • Saa-tanan kätyrit!

Saa-tanan kätyrit joutuu Tuksun Raamatun mukaan hel-vetin tuleen. Okei.
      Mutta tarkoittaako tuo mikrosirujuttu Jorma Ollilan työryhmän ideoimaa autojen satelliittipaikantamismenetelmää, jonka avulla autoverot määräytyisivät ajetteujen kilometrien mukaan?

• Tuksu paljasti asian

Hel-vetti on tulossa Suomeen autojen satelliittiseurannan muodossa!

• Nostradamus-tunkki

Jos ylöstempauspäivä on 28.1, niin eikö tule pikkasen kiirus USA:n talousromahduksen, lähi-Idän nousun ja maailman yhteisvaluutan kanssa?

• Se on menoa nyt!

Valtava rytinä odottaa meitä tammikuun 2014 aikana! Kauheaa!!

• hopotihoi

Tunkki kirjoitti toisaalta, että Kooman kuolema oli jumalan merkki Tunkille itselleen.
      Toisaalta Tunkki väitti Kooman kuoleman olleen näätien aiheuttamaa "osasyyllisiä Julian ennenaikaiseen kuolemaan.".

Onko tässä ristiriitaa muiden kuin minun mielestä?

• juaruakka

"Onko tässä ristiriitaa muiden kuin minun mielestä?"
        Normaalia Tuksu-logiikkaahan tuo. ;)

• keep me warm

Ottamatta kantaa ko. ketjuun, haluan vaan kommentoida muutamaa seikkaa. Katsoin joku pv sitten elokuvan, kellokosken prinsessasta ja hämmästykseni oli suuri, nimittäin Tuksun ja Prinsessan yhteneväisyyksistä. Molemmat eli/elää harhoissa, hiukan pyöreähköjä, kabareetanssijoita/räkälätanssijoita. Samat "tanssin" askeleet, käsien vääntelyjä myöten. Jopa nimissä samankaltaisuuksia: ANNA lappalAINEN - johANNA tukiAINEN. Eipä mulla muuta, fiksuna näätänä en aloittanut uutta ketjua, näin lyhyen asian takia. Siunausta :D

• vanhan toistoa

keep me warm
        Hyvä ettet aloittanut uutta ketjua, kun ei sanomassasi ollut mitään uutta.

• noloa

Tosi noloa kutsua itseään fiksuksi, kun jokainen leffan katsonut näätä todennäköisesti teki saman huomion. Taisit kompastua omaan näppäryyteesi.

• Keep me warm
        noloa kirjoitti:

Tosi noloa kutsua itseään fiksuksi, kun jokainen leffan katsonut näätä todennäköisesti teki saman huomion. Taisit kompastua omaan näppäryyteesi.

Olet oikeassa, en ole mikään fiksu, tarkoitin että on fiksua ettei aloita uutta ketjua. No, en ole lukenut sellaista ketjua, missä asiaa olisi sivuttu. Sori. Myönnän että olin nolo ja kompastuin "näppäryyteeni". Ei kukaan jaksa aina "loistaa" vaikka olen tehnyt aloituksia, jotka ovat saaneet monen monta tykkäystä. Nyt alkaa näätimisen riemu ja tähtihetket hiipumaan, The Tukiais family on aika palasina, eikä ole muuta toivoa kuin nuori helinäkeiju, josko hän nousisi kunnolla frameille. Sitä odotellessa.

• Sollent. taistelu II
        noloa kirjoitti:

Vuoden 2013 lopulla Tuksu oli taas normivauhdissa, ja korkki oli auki. Hän käytti Sollentunassa Marja-äitinsä Facebook-tunnuksia ja kirjoitti nettiin tämän nimissä törkyjään. Jasmine sai tietää tästä ja kommentoi 31.12.13:

"Voi ei...... tällaista on olla katkera alkoholisti perheessä...... hoidan asian heti.

Tänään kirjoitukset äitini facebookista ei ikävä kyllä ole äitini kirjoittamia... ihan tiedoksi vain !!!!!!!!! Sanoin kauan sitten, että rajat meni kaaauan sitten.. ja nyt...................................kiehun.

Minä "väännän teko itkua", koska mun rakkain sisko on kuollut ja itkin, mä "vittuilen", jos kerron, että poikaystäväni laittaa ruokaa, mä oon "tekopyhä", koska hieron äitin hartioita tai silittelen hiuksia, kun hän itkee, koska oma Tytär on kuollut.......... ei oikeesti enään oo sanoja, huuda niin paljon kun haluut mulle, mutta mun päälle et koskaan astu.

ja, oon aina sanonut, mua saat haukkua niin paljon kun haluut ja textailla ja kirjoitella ja soitella, mutta vanhemmat.............. luulin, että Jos JOSKUS katkera alkoholisti muuttuu...... olisi tällaisena hetkenä...................................

Unohdin lisätä, että se on helppo olla anteeksiantamaton, kun multa ei olla 24 vuoteen pyydetty anteeksi, ja vaikka tuon aamu-päivä-iltapalan nenän eteen, en ikinä saisi sanaa "kiitos". Kiitos ja Anteeksi, ei ole sanoja, joita jotkut tietää, paitsi itseään kohtaan. Ainiin, tämän ymmärtäisin, vaikka olisin 5 vuotias, joten iästä en piittaa."

• apokalyptiset ajat

Nyt ovat lopunajat, tee parannus!

• Maanmutiainen

Jokohan järjestetään astraalimatkoja Tuksun mainitsemiin aurinkokuntiin?
      Luullakseni ne olisivat paljon halvempia asua. Olen myös kuullut, että matkoilla ei tarvita passia eikä viisumia?

• Livets Ord-Air

Juhan af pilottina ja Rauni-Leena lentoemäntänä. Matkalla tarjotaan hallusinoivia juomia kuten Ruskaa.

• Kyytipoikaa
        Livets Ord-Air kirjoitti:

Juhan af pilottina ja Rauni-Leena lentoemäntänä. Matkalla tarjotaan hallusinoivia juomia kuten Ruskaa.

Messevät tarjoilut muistetaan aina.

• Iron Sky

Niin se Tuksun mieli liioittelee asioita, ja asiat saavat siivet...

• Varmaa tietoa

Varmaa tietoa: 2. Piet 3:10:

"Herran päivä tulee kuin varas. Sinä päivänä taivaat katoavat jylisten, taivaankap-paleet palavat ja hajoavat. Silloin paljastuu maa ja kaikki, mitä ihminen on maan päällä saanut aikaan. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."

• Toiseen paikkaan tie

Universiumi paljasti taas uuden salaisuuden.

• Taikamatolla Feziin

Nyt ovat viimeiset hetket käsillä.

• Pitäiskö huolestua?

Ylöstempauspäivä (28.1.14) lähenee ja Tuksun postaukset tihentyvät 22.1.14:

”I love ur faith, love ur kisses, your u Lord, Im loving presance, I love your faith, love ur kisses, LOVE YOUR EMBRACE, LOVE YOUR PRECENCE, I UST LOVE YOU lORD, i LOVE YOU jESUS CHRIST. –jOHANNA”

• Lähtöä odotellessa..

Tuksukka 7L:ssä 12.11.14 illalla:

”Julia kauneimmillaan ja onnellisimmillaan! :)

Miamissa, kuvassa meidän molempien lempidrinkki Sour Apple Martini.

Luin tänään taas kirjaa "poika joka kävi taivaassa" by Todd Burpo ja Lynn Vincent. Taivas on totta siis. Kirjan mukaan ne jotka pääsevät taivaaseen ovat kaikki nuoren näköisiä. He ovat kuitenkin oman itsensä näköisiä ja tunnistamme toisemme. Pienen 4-vuotiaan pojan tarina joka kävi taivaassa. Kirjan mukaan ne jotka ovat kuolleet ja ovat taivaassa, pystyvät myös rukoilemaan meidän puolesta jotka vielä elämme.

Pikkupojan mukaan Jumalan oikealla puolella istuu Jeesus Kristus ja vasemmalla puolella on arkkienkeli Gabriel. Jos ihminen on uskossa, ensimmäinen jonka hän kohtaa kuolemansa jälkeen on Jeesus. Taivaassa on erilainen aikakäsitys kuin maanpäällä.

Pikkupoika oli sanonut että: "Maailmaan on tulossa sota jossa hyvät ihmiset taistelevat pahuutta vastaan." Isä oli hermostunut kun kuunteli henkeen palanneen poikansa kertomuksia. Poika oli sanonut hymyillen: Älä pelkää isä, Jeesus voittaa sen taistelun.

Osaan suhteellisen hyvin Raamatun, mutta näissä kirjoissa on mulle ihan uutta tietoa. Kuoleman jälkeen ihminen on siis tunnistettavissa heti samantien ulkonäöltään, kauneimmillaan ollessaan maanpäällä. En tiennyt, että ihmiset voivat siunata taivaasta käsin tämän maan päällä eläviä ihmisiä. Jatkan kohta.....teen just ruokaa mulle ja Joelille.”

Julle ryyppää Miamissa: http://aijaa.com/WNKWJS

• Lähtöä odotellessa..

Jatkopostaus:

"Jatkoa edelliseen "Taivas on totta" kirjoitukseeni

Mun sisko Jasmine, kiitos tilaamastasi kirjasta mulle!

Olen ollut huolestunut onko taivaassa eläimiä. Jeesus oli ratsastanut valkealla hevosella taivaassa. joten tästä päätellen kyllä. Mutta en tiedä.

Pääasia on se, että Jeesus kuoli ristillä puolestamme. Siksi etemme kerskaisi, koska kukaan ihminen ei pelastu tekojen kautta. Ainoastaan Jumalan armosta. Me kaikki olemme tehneet syntiä. Mikä on ihmiselle mahdotonta on Jumalalle mahdollista."

Kuva kipsienkelistä: http://aijaa.com/I8s5I3

• Lähtöä odotellessa..

Ja vielä Tuksukka todisteli väkevästi…

”TAiVAS ON TOTTA!!!! :)

Luen juuri Jasminen antamaa kirjaa mulle. Pikku poika 4v joka kävi taivaassa.

Colton vastailee eri kysymyksiin joita kukaan ei voisi tietää tässä maailmassa. Coltonin isä testasi poikaansa ja kysyi, monelta he menivät nukkumaan taivaassa. Colton vastasi: "Ei siellä nukuta iskä, siellä ei ole pimeyttä! ".

Tässä vertauksena Ilmestyskirjan luku: " Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.

Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: " Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa; ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikö murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi Minä teen kaikki."

"Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa. Eikä kaupunki tar itse valokseen aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa."

Pikkupoika joka oli käynyt taivaassa, oli sanonut ennen tätä tekstiä että taivaassa ei ole koskaan pimeää. Taivaassa kuulemma ei myöskään "kukaan käytä silmälaseja."

Taivaassa olevat ihmiset rukoilevat meidän puolestamme maanpäällä, se oli myös minulle uutta. Eli Julia voi rukoilla mun ja perheemme yms. puolesta taivaassa.”

Taivaassa on eläimiä: http://aijaa.com/o0nrW0

• Anonyymi00046

Hyvää Joulua Jolene ja kaikille Jeesuksen nimessä koko maailmaan pelastus !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      71
      3644
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      53
      3306
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      70
      2682
    4. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1348
    5. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      304
      1278
    6. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      16
      1189
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      106
      1064
    8. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      1026
    9. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      43
      1018
    10. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      991
    Aihe