Venäläisiä Khao Lakissa?

1+1

Joko töykeät ja sikailevat ryssät ovat vallanneet Khao Lakin?
Phuketissa ja Hua Hinissä niitä tuntui olevan jo niin paljon että niihin ei enää viitsi edes mennä.

9

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kekxke

      Ei käsittääkseni ole. Varmistuu 5.1

    • 18+19

      Kerro kokemuksista kun pääset perille.
      Rakastan Thaimaata ja vietän siellä aina lomani.
      Nykyään röyhkeä naapurikansamme on pilannut lähes kaikki kohteet.

      • Yks matkaileva muori

        Tätäkin aihetta on käsitelty joka kohteen kohdalla ihan kyllästymiseen asti. Sikailevia ja töykeitä matkalaisia kun löytyy kyllä joka kansalaisuuksista. Sen olen huomannut reissuillani.


      • Yks matkaileva muori kirjoitti:

        Tätäkin aihetta on käsitelty joka kohteen kohdalla ihan kyllästymiseen asti. Sikailevia ja töykeitä matkalaisia kun löytyy kyllä joka kansalaisuuksista. Sen olen huomannut reissuillani.

        Tullaan muuten käsittelemään jatkossakin jos on tarvetta,nuo venäläiset ovat yleensä ottaen ylimielisiä öykkäreitä joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.Poikkeuksia löytyy mutta he ovat marginaali ryhmä noissa venäläisissä.Ovatkohan nämä tyypit jotka noita venäläisiä hanakasti puolustaa venäläisiä jotka ovat oppineet suomen kielen tai omaavat venäläiset sukujuuret,ei sitä muuten voi ymmärtää miten joku noita ylimielisiä moukkamaisia venäläisiä puolustaa.


      • koistinen
        tiedoksivaan kirjoitti:

        Tullaan muuten käsittelemään jatkossakin jos on tarvetta,nuo venäläiset ovat yleensä ottaen ylimielisiä öykkäreitä joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.Poikkeuksia löytyy mutta he ovat marginaali ryhmä noissa venäläisissä.Ovatkohan nämä tyypit jotka noita venäläisiä hanakasti puolustaa venäläisiä jotka ovat oppineet suomen kielen tai omaavat venäläiset sukujuuret,ei sitä muuten voi ymmärtää miten joku noita ylimielisiä moukkamaisia venäläisiä puolustaa.

        Juu varmasti käsitellään. Mun kokemus on että pahimpia ovat -30 vuotiaat nousukkaat. Ihan fiksujakin oon tavannut ja yleensä he ovat jo lähellä keski-ikää. Toki sama tauti tuntuu vaivaan kaikkia nuoria, olivat sitten mistä tahansa.


    • po russkij

      Mutta venäläisiä ei voita kyllä mikään! On ilo osata heidän kieltänsäja näpäyttää aina tilaisuuden tullen käyttämispuutteista :) Khao Lak taitaa olla venäläisille hieman liian rauhallinen paikka. Onneksi!

      • No russia

        Samaa mieltä.
        Nämä venäläiset ovat erittäin röyhkeitä eivätkä välitä yhteisistä pelisäännöistä kuten esimerkiksi jonottaminen. He erittäin röyhkeästi etuilevat jonoissa ja kun asiasta huomauttaa on käytös heti päällekäyvää ja ylimielistä. He varaavat allastuolit vaikka ei vielä useaan tuntiin ole tulossa altaalle. He mölyävät ja varastavat ja sotkevat eivätkä kuuntele kieltoja. Olen oppinut vihaamaan heitä heidän käytöksensä takia.


      • Olihan niitä...
        No russia kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Nämä venäläiset ovat erittäin röyhkeitä eivätkä välitä yhteisistä pelisäännöistä kuten esimerkiksi jonottaminen. He erittäin röyhkeästi etuilevat jonoissa ja kun asiasta huomauttaa on käytös heti päällekäyvää ja ylimielistä. He varaavat allastuolit vaikka ei vielä useaan tuntiin ole tulossa altaalle. He mölyävät ja varastavat ja sotkevat eivätkä kuuntele kieltoja. Olen oppinut vihaamaan heitä heidän käytöksensä takia.

        Käytiin KhaoLakissa joulukuussa ja kyllä oli ryssät lisääntyneet viime vuodesta.

        Luultiin, etteivät sinne tulisi kun on niin rauhallinen paikka ilman discohumuja, mutta riittää niitä sinnekin. Tosin on myönnettävä, ettei niistä omalle kohdalle juuri haittaa ollut, mutta vastauksena kysymykseen: ovat löytäneet!


      • No russia kirjoitti:

        Samaa mieltä.
        Nämä venäläiset ovat erittäin röyhkeitä eivätkä välitä yhteisistä pelisäännöistä kuten esimerkiksi jonottaminen. He erittäin röyhkeästi etuilevat jonoissa ja kun asiasta huomauttaa on käytös heti päällekäyvää ja ylimielistä. He varaavat allastuolit vaikka ei vielä useaan tuntiin ole tulossa altaalle. He mölyävät ja varastavat ja sotkevat eivätkä kuuntele kieltoja. Olen oppinut vihaamaan heitä heidän käytöksensä takia.

        Juu, me oltiin yhdellä risteilyllä Kristina Katarinalla , jossa oli muutama sata suomalaista sekä parikymmentä ryssää. Ryssät tulivat aamupalapöytään kassiensa kanssa, ja kasseissa oli kippoja, johon he hamstrasivat aamupalapöydästä kaikkia herkkuja koko päiväksi. Henkilökunta ei kehdannut reagoida asiaan mitenkään. Mistään jonottamisesta ryssät eivät välittäneet mitään, vaan kiilasivat aina jonon ohi. Ärsyttävää kansaa.
        Yritän välttää kaikin mahdollisin keinoin itänaapureitamme.
        Jaska


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe