Joko töykeät ja sikailevat ryssät ovat vallanneet Khao Lakin?
Phuketissa ja Hua Hinissä niitä tuntui olevan jo niin paljon että niihin ei enää viitsi edes mennä.
Venäläisiä Khao Lakissa?
9
432
Vastaukset
- Kekxke
Ei käsittääkseni ole. Varmistuu 5.1
- 18+19
Kerro kokemuksista kun pääset perille.
Rakastan Thaimaata ja vietän siellä aina lomani.
Nykyään röyhkeä naapurikansamme on pilannut lähes kaikki kohteet.- Yks matkaileva muori
Tätäkin aihetta on käsitelty joka kohteen kohdalla ihan kyllästymiseen asti. Sikailevia ja töykeitä matkalaisia kun löytyy kyllä joka kansalaisuuksista. Sen olen huomannut reissuillani.
Yks matkaileva muori kirjoitti:
Tätäkin aihetta on käsitelty joka kohteen kohdalla ihan kyllästymiseen asti. Sikailevia ja töykeitä matkalaisia kun löytyy kyllä joka kansalaisuuksista. Sen olen huomannut reissuillani.
Tullaan muuten käsittelemään jatkossakin jos on tarvetta,nuo venäläiset ovat yleensä ottaen ylimielisiä öykkäreitä joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.Poikkeuksia löytyy mutta he ovat marginaali ryhmä noissa venäläisissä.Ovatkohan nämä tyypit jotka noita venäläisiä hanakasti puolustaa venäläisiä jotka ovat oppineet suomen kielen tai omaavat venäläiset sukujuuret,ei sitä muuten voi ymmärtää miten joku noita ylimielisiä moukkamaisia venäläisiä puolustaa.
- koistinen
tiedoksivaan kirjoitti:
Tullaan muuten käsittelemään jatkossakin jos on tarvetta,nuo venäläiset ovat yleensä ottaen ylimielisiä öykkäreitä joilla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja.Poikkeuksia löytyy mutta he ovat marginaali ryhmä noissa venäläisissä.Ovatkohan nämä tyypit jotka noita venäläisiä hanakasti puolustaa venäläisiä jotka ovat oppineet suomen kielen tai omaavat venäläiset sukujuuret,ei sitä muuten voi ymmärtää miten joku noita ylimielisiä moukkamaisia venäläisiä puolustaa.
Juu varmasti käsitellään. Mun kokemus on että pahimpia ovat -30 vuotiaat nousukkaat. Ihan fiksujakin oon tavannut ja yleensä he ovat jo lähellä keski-ikää. Toki sama tauti tuntuu vaivaan kaikkia nuoria, olivat sitten mistä tahansa.
- po russkij
Mutta venäläisiä ei voita kyllä mikään! On ilo osata heidän kieltänsäja näpäyttää aina tilaisuuden tullen käyttämispuutteista :) Khao Lak taitaa olla venäläisille hieman liian rauhallinen paikka. Onneksi!
- No russia
Samaa mieltä.
Nämä venäläiset ovat erittäin röyhkeitä eivätkä välitä yhteisistä pelisäännöistä kuten esimerkiksi jonottaminen. He erittäin röyhkeästi etuilevat jonoissa ja kun asiasta huomauttaa on käytös heti päällekäyvää ja ylimielistä. He varaavat allastuolit vaikka ei vielä useaan tuntiin ole tulossa altaalle. He mölyävät ja varastavat ja sotkevat eivätkä kuuntele kieltoja. Olen oppinut vihaamaan heitä heidän käytöksensä takia. - Olihan niitä...
No russia kirjoitti:
Samaa mieltä.
Nämä venäläiset ovat erittäin röyhkeitä eivätkä välitä yhteisistä pelisäännöistä kuten esimerkiksi jonottaminen. He erittäin röyhkeästi etuilevat jonoissa ja kun asiasta huomauttaa on käytös heti päällekäyvää ja ylimielistä. He varaavat allastuolit vaikka ei vielä useaan tuntiin ole tulossa altaalle. He mölyävät ja varastavat ja sotkevat eivätkä kuuntele kieltoja. Olen oppinut vihaamaan heitä heidän käytöksensä takia.Käytiin KhaoLakissa joulukuussa ja kyllä oli ryssät lisääntyneet viime vuodesta.
Luultiin, etteivät sinne tulisi kun on niin rauhallinen paikka ilman discohumuja, mutta riittää niitä sinnekin. Tosin on myönnettävä, ettei niistä omalle kohdalle juuri haittaa ollut, mutta vastauksena kysymykseen: ovat löytäneet! No russia kirjoitti:
Samaa mieltä.
Nämä venäläiset ovat erittäin röyhkeitä eivätkä välitä yhteisistä pelisäännöistä kuten esimerkiksi jonottaminen. He erittäin röyhkeästi etuilevat jonoissa ja kun asiasta huomauttaa on käytös heti päällekäyvää ja ylimielistä. He varaavat allastuolit vaikka ei vielä useaan tuntiin ole tulossa altaalle. He mölyävät ja varastavat ja sotkevat eivätkä kuuntele kieltoja. Olen oppinut vihaamaan heitä heidän käytöksensä takia.Juu, me oltiin yhdellä risteilyllä Kristina Katarinalla , jossa oli muutama sata suomalaista sekä parikymmentä ryssää. Ryssät tulivat aamupalapöytään kassiensa kanssa, ja kasseissa oli kippoja, johon he hamstrasivat aamupalapöydästä kaikkia herkkuja koko päiväksi. Henkilökunta ei kehdannut reagoida asiaan mitenkään. Mistään jonottamisesta ryssät eivät välittäneet mitään, vaan kiilasivat aina jonon ohi. Ärsyttävää kansaa.
Yritän välttää kaikin mahdollisin keinoin itänaapureitamme.
Jaska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915