Hiivasta taas kerran

On tässä ollut kaksi viikkoa rajua alapään punoitusta joka johtui hiivasta. Olen käyttänyt lääkärin määräyksestä Lamisil voidetta kaksi viikkoa ulkopuoliseen punaiseen alueeseen. Alue on hiukan haalentunut mutta jos tällä jatkan niin saan ostaa monta tuubia ja kestää kyllä monta kuukautta. Tarttisko vaihteeksi vaihtaa vaikka vaan perusrasvaan ja yrittää saada punoitusta sillä pois? Muistaakseni joskus menkkojen aikana siteestä on tullut vähän vastaavaanlaista punoitusta ja se on kyllä hoitunut ihan perusrasvalla. Vai onko parempi pyytää lääkäriltä tabletti hiivaan? Auttaako se, kun mielestäni ei ole kyse hiivasta kun mitään muuta oireita ei ole. Olis kiva jos joku joka tietää voisi vastailla..... Tämän takia mulla on ollut seksielämä jäissä jo kaksi viikkoa ja ennen sitä jo viikon menkkojen takia. Nyt on taas kohta menkat alkamassa ja taas menee viikko kun ei kenenkään kanssa. On muuten aika tuskallista kun haluis olla toisen kanssa mutta tuon punaisuuden takia ei pysty. Tekee liian pahaa kun tietää että on punainen.
0255
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


ikuinen hiivako? kirjoitti:

On tässä ollut kaksi viikkoa rajua alapään punoitusta joka johtui hiivasta. Olen käyttänyt lääkärin määräyksestä Lamisil voidetta kaksi viikkoa ulkopuoliseen punaiseen alueeseen. Alue on hiukan haalentunut mutta jos tällä jatkan niin saan ostaa monta tuubia ja kestää kyllä monta kuukautta. Tarttisko vaihteeksi vaihtaa vaikka vaan perusrasvaan ja yrittää saada punoitusta sillä pois? Muistaakseni joskus menkkojen aikana siteestä on tullut vähän vastaavaanlaista punoitusta ja se on kyllä hoitunut ihan perusrasvalla. Vai onko parempi pyytää lääkäriltä tabletti hiivaan? Auttaako se, kun mielestäni ei ole kyse hiivasta kun mitään muuta oireita ei ole. Olis kiva jos joku joka tietää voisi vastailla..... Tämän takia mulla on ollut seksielämä jäissä jo kaksi viikkoa ja ennen sitä jo viikon menkkojen takia. Nyt on taas kohta menkat alkamassa ja taas menee viikko kun ei kenenkään kanssa. On muuten aika tuskallista kun haluis olla toisen kanssa mutta tuon punaisuuden takia ei pysty. Tekee liian pahaa kun tietää että on punainen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu