Eli ois gta v toho ps3:lle ja ku yritän pelaa online se ei toimi. Sanoo joskus että Rockstar cloud service ei oo tääl hetkel käytös tai sitten että on kirjattu ulos Playstation networkista. Onko muilla samoja ongelmia? Miten sais toimii?
Gta V online ei toimi, apua?
Onlineonlineonline
4
3036
Vastaukset
- sdfasdfasdfsd
asdfsdafasdf
- jhalamshalam
No konsolit ei toimi yllätysyllätys.
- valoja päälle
Ei ne ole ongelmia vaan puutteita luetun ymmärtämisessä ja järjen käytössä. Jos cloud service ei ole käytössä, sinä et voi asialle mitään vaan kokeilet myöhemmin uudelleen. Rockstars siellä vaan säätää jotain. Ja lisäksi sun pitää kirjautua playstation networkkiin ps3:n omasta valikosta, sieltä oikeasta laidasta.
- Anonyymi
Mulla on ihan sama. Oon 2pv koittanu saada toimimaan mutta ei oo vieläkään toiminnassa, en tiiä itekkään mikä homma🤷🏻♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125208
- 1535133
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464822- 1463064
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302823Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue232290- 1582204
- 422027
- 411898
- 231648