Pitäskö löytää kunnon koulutettu mies ehdokas puollustaman todel

kertokaa

Pitäskö löytää kunnon koulutettu mies ehdokas puollustaman todella kainuun korpikylien asukkaita ja ihmisä eduskuntaan.Yli puoluerajojen vaikka ............. ja koulutettu mies, muut ei auta tätä kainuuta tää kuolee kohta kaveruuden ja koruption kynsiin !

Mielipiteitä !!!!

12

548

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onjo

koko Kainuun kokoomusedustaja Eero.

• Ex Hyrskäläinen

Pitäisihän se löytää ja yli puoluerajojen, mutta sinä persu eesau et ole se henkilö!! Seuraavissa vaaleissa tulet saamaan korkeintaan yhden äänen, jos tajuat äänestää edes itseäsi!!

• dandon

Eipä sillä koulutuksella ole mitään virkaa jos päässä ei ole luonnollista älliä. Jos on vain sahajauhoja, ei sillä pitkälle pötki.

• ei oo koulutusta

pahemmin, (Seppälän maatalousoppilaitos aikanaan...;-) ja vain elämänkoulutus parhain kaikkeen, elämän- ja monenmoiset ihmissuhteiden ja -tuntemuksien työkokemukset, mutta oon ns. keskeltä Kainuuta syntynyt ja nyt oon ollut jo toises kunnallisvaaleis eniten puolueessani ääniä saanut mieshlö!

Oon mm. Kainuun maakuntahallituksessa, oman kunnan valtuustossa ja -hallituksessa ja lautakunnissa, ja mulla on tosi mukavia ihmisiä neuvomassa ja kyselemässä/ kertomassa työpaikallani kuntien asioissaan ja monissa ongelmissaan päivittäin työpaikassani käyneenä!

• AIDS:lle ym vastau..

luettuani ed. tekstejä, eli nyt huomasin missä S-salmella mennään ja siellä ns. rajan pinnassapäin...,
      voihan ns. teidän kaikenlainen viinan ja Venäjän vapaus....!
      Mitä hittoa siellä tapahtuu?
      En ole sieltäpäin asti kotoisin alunperin edes, en kuulu koko "kastiin"!

Sielläkö mennään ns. naapurivallan mukaan hyväksikäyttäen vammaisia, ei voi olla totta!
      Ilmituloa asioista on hyvä asia ja siihen pitää saada oikeat rangaistusotteet!

Onko siellä enää Suomi, maamme lait ja asiat kunnossa??? siellä päin????

Mikä instannssi siellä hoitaa asioita jos tuollaista tapahtuu siellä?

Meillä oli aikanaan "Ter-
      tulta" tyttö, suomalainen, 10v sijaishoidossa jolla oli kaameita asioita pikkuelämässään tapahtunut, no, nyt ymmärrän teitä S-salmelaiset!

• voihan venäjän hitsi

huomasin vasta nyt luettuani, että omanikin viestini poistettiin tuolta välistä, jossa kerroin etten ole se jota haukutaan (joksikin hoolla alkavaksi kait opeks)i!!
        En tunne. tiedä häntä lainkaan!

En kyllä itse pyytänyt poistaan sitä "itsekehuani", mutta mitäs siitä, paikalliset tuntee mut rehellisenä avioukkona ja perheellisenä, joten olkoonpa niin!
        Tulevat vaalit taas näyttää missä mennään itsekukin!

Tsemppiä ihmisten elämään, ongelmia ollessaan ottakaa yhteys oikeisiin piireihin heti eikä 15. pv!

• näköjäänkin

Antti1 on poistanut 3 vastausta, hyvä, lienee kirjoittajien pyynnöstä turhat haukkumiset ja nimeltä mainitun hlön pyynnöstä, kauheaa kun mainitaan jonkun ihmisen nimi täällä ja syytetään turhaan syyttömiä vastaajia!!

• totuus on tässä

Tätä se paritttaa ja itse panee !

Päiväys: Thu 9 Apr 2009 22:40 0100 [09.04.2009 22:40:00 EET]
        Lähettäjä: Pekka Paateri
        Vastaanottaja: [email protected]
        Vastausosoite: Pekka Paateri [email protected]
        Otsikko: hei Kun se eka kerta siellä Oulussa käynnin suhteen meni pieleen sen tulipalon takia ja se Petrin kanssa puuhastelu jäi tekemättä. Kun
        kevään tullen menen oppilaiden kanssa luokka retkelle Ouluun,niintule sinne, niin mennään Petrin asunnolle ja minä pystyn
        järjestämään porukkaa ja kaljaa tietysti hommaan, vaikka sinä et sitä käytäkään, joku kokki ja muita miehiä on tulossa
        sinne. Tätä olen tehnyt hänen luonaan jo useita kertoja eli heti kun tapasimme hänet eka kerran toisen miehen kanssa ja jo
        samana kesänä hänet vein Helsinkiin, missä hän oli muiden miesten ja minun käytössä. Eipä tässä muuta, kuin
        odottelemaan sitä Oulun reissua
        Terveisin Pena

Tuo Petri on cp-vammainen ja Pentti on opettaja eronnut noin 60v 2:n lapsen isä

• street punk
        totuus on tässä kirjoitti:

Tätä se paritttaa ja itse panee !

Päiväys: Thu 9 Apr 2009 22:40 0100 [09.04.2009 22:40:00 EET]
        Lähettäjä: Pekka Paateri
        Vastaanottaja: [email protected]
        Vastausosoite: Pekka Paateri [email protected]
        Otsikko: hei Kun se eka kerta siellä Oulussa käynnin suhteen meni pieleen sen tulipalon takia ja se Petrin kanssa puuhastelu jäi tekemättä. Kun
        kevään tullen menen oppilaiden kanssa luokka retkelle Ouluun,niintule sinne, niin mennään Petrin asunnolle ja minä pystyn
        järjestämään porukkaa ja kaljaa tietysti hommaan, vaikka sinä et sitä käytäkään, joku kokki ja muita miehiä on tulossa
        sinne. Tätä olen tehnyt hänen luonaan jo useita kertoja eli heti kun tapasimme hänet eka kerran toisen miehen kanssa ja jo
        samana kesänä hänet vein Helsinkiin, missä hän oli muiden miesten ja minun käytössä. Eipä tässä muuta, kuin
        odottelemaan sitä Oulun reissua
        Terveisin Pena

Tuo Petri on cp-vammainen ja Pentti on opettaja eronnut noin 60v 2:n lapsen isä

mahtaa vituttaa kun jäit ilman,E.H ja omat kädet.

• No kuiskaaja sulo

Sulikka Hyrynsalmelta olis oikea mies eduskuntaan puolustamaan korpikylien asukkaita. On kovakuntonen äijä ja koulutettukin. Nettihäiriköt pois luottamuspaikoilta.

• sulik-ka
        No kuiskaaja sulo kirjoitti:

Sulikka Hyrynsalmelta olis oikea mies eduskuntaan puolustamaan korpikylien asukkaita. On kovakuntonen äijä ja koulutettukin. Nettihäiriköt pois luottamuspaikoilta.

Ennen sitä kutsuttiin suki Suloksi, lieneekö sama henkilö?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      197
      1142
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      747
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      702
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      45
      601
    5. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    6. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      188
      578
    7. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      559
    8. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      42
      559
    9. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      550
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      543
    11. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      540
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      289
      519
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    14. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      494
    15. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      46
      485
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      483
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      456
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      32
      451
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      435
    20. 21
      432
    Aihe