Pitäskö löytää kunnon koulutettu mies ehdokas puollustaman todel

kertokaa

Pitäskö löytää kunnon koulutettu mies ehdokas puollustaman todella kainuun korpikylien asukkaita ja ihmisä eduskuntaan.Yli puoluerajojen vaikka ............. ja koulutettu mies, muut ei auta tätä kainuuta tää kuolee kohta kaveruuden ja koruption kynsiin !

Mielipiteitä !!!!

12

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onjo

      koko Kainuun kokoomusedustaja Eero.

    • Ex Hyrskäläinen

      Pitäisihän se löytää ja yli puoluerajojen, mutta sinä persu eesau et ole se henkilö!! Seuraavissa vaaleissa tulet saamaan korkeintaan yhden äänen, jos tajuat äänestää edes itseäsi!!

    • dandon

      Eipä sillä koulutuksella ole mitään virkaa jos päässä ei ole luonnollista älliä. Jos on vain sahajauhoja, ei sillä pitkälle pötki.

    • ei oo koulutusta

      pahemmin, (Seppälän maatalousoppilaitos aikanaan...;-) ja vain elämänkoulutus parhain kaikkeen, elämän- ja monenmoiset ihmissuhteiden ja -tuntemuksien työkokemukset, mutta oon ns. keskeltä Kainuuta syntynyt ja nyt oon ollut jo toises kunnallisvaaleis eniten puolueessani ääniä saanut mieshlö!

      Oon mm. Kainuun maakuntahallituksessa, oman kunnan valtuustossa ja -hallituksessa ja lautakunnissa, ja mulla on tosi mukavia ihmisiä neuvomassa ja kyselemässä/ kertomassa työpaikallani kuntien asioissaan ja monissa ongelmissaan päivittäin työpaikassani käyneenä!

    • AIDS:lle ym vastau..

      luettuani ed. tekstejä, eli nyt huomasin missä S-salmella mennään ja siellä ns. rajan pinnassapäin...,
      voihan ns. teidän kaikenlainen viinan ja Venäjän vapaus....!
      Mitä hittoa siellä tapahtuu?
      En ole sieltäpäin asti kotoisin alunperin edes, en kuulu koko "kastiin"!

      Sielläkö mennään ns. naapurivallan mukaan hyväksikäyttäen vammaisia, ei voi olla totta!
      Ilmituloa asioista on hyvä asia ja siihen pitää saada oikeat rangaistusotteet!

      Onko siellä enää Suomi, maamme lait ja asiat kunnossa??? siellä päin????

      Mikä instannssi siellä hoitaa asioita jos tuollaista tapahtuu siellä?

      Meillä oli aikanaan "Ter-
      tulta" tyttö, suomalainen, 10v sijaishoidossa jolla oli kaameita asioita pikkuelämässään tapahtunut, no, nyt ymmärrän teitä S-salmelaiset!

      • voihan venäjän hitsi

        huomasin vasta nyt luettuani, että omanikin viestini poistettiin tuolta välistä, jossa kerroin etten ole se jota haukutaan (joksikin hoolla alkavaksi kait opeks)i!!
        En tunne. tiedä häntä lainkaan!

        En kyllä itse pyytänyt poistaan sitä "itsekehuani", mutta mitäs siitä, paikalliset tuntee mut rehellisenä avioukkona ja perheellisenä, joten olkoonpa niin!
        Tulevat vaalit taas näyttää missä mennään itsekukin!

        Tsemppiä ihmisten elämään, ongelmia ollessaan ottakaa yhteys oikeisiin piireihin heti eikä 15. pv!


    • näköjäänkin

      Antti1 on poistanut 3 vastausta, hyvä, lienee kirjoittajien pyynnöstä turhat haukkumiset ja nimeltä mainitun hlön pyynnöstä, kauheaa kun mainitaan jonkun ihmisen nimi täällä ja syytetään turhaan syyttömiä vastaajia!!

      • totuus on tässä

        Tätä se paritttaa ja itse panee !

        Päiväys: Thu 9 Apr 2009 22:40 0100 [09.04.2009 22:40:00 EET]
        Lähettäjä: Pekka Paateri
        Vastaanottaja: [email protected]
        Vastausosoite: Pekka Paateri [email protected]
        Otsikko: hei Kun se eka kerta siellä Oulussa käynnin suhteen meni pieleen sen tulipalon takia ja se Petrin kanssa puuhastelu jäi tekemättä. Kun
        kevään tullen menen oppilaiden kanssa luokka retkelle Ouluun,niintule sinne, niin mennään Petrin asunnolle ja minä pystyn
        järjestämään porukkaa ja kaljaa tietysti hommaan, vaikka sinä et sitä käytäkään, joku kokki ja muita miehiä on tulossa
        sinne. Tätä olen tehnyt hänen luonaan jo useita kertoja eli heti kun tapasimme hänet eka kerran toisen miehen kanssa ja jo
        samana kesänä hänet vein Helsinkiin, missä hän oli muiden miesten ja minun käytössä. Eipä tässä muuta, kuin
        odottelemaan sitä Oulun reissua
        Terveisin Pena

        Tuo Petri on cp-vammainen ja Pentti on opettaja eronnut noin 60v 2:n lapsen isä


      • street punk
        totuus on tässä kirjoitti:

        Tätä se paritttaa ja itse panee !

        Päiväys: Thu 9 Apr 2009 22:40 0100 [09.04.2009 22:40:00 EET]
        Lähettäjä: Pekka Paateri
        Vastaanottaja: [email protected]
        Vastausosoite: Pekka Paateri [email protected]
        Otsikko: hei Kun se eka kerta siellä Oulussa käynnin suhteen meni pieleen sen tulipalon takia ja se Petrin kanssa puuhastelu jäi tekemättä. Kun
        kevään tullen menen oppilaiden kanssa luokka retkelle Ouluun,niintule sinne, niin mennään Petrin asunnolle ja minä pystyn
        järjestämään porukkaa ja kaljaa tietysti hommaan, vaikka sinä et sitä käytäkään, joku kokki ja muita miehiä on tulossa
        sinne. Tätä olen tehnyt hänen luonaan jo useita kertoja eli heti kun tapasimme hänet eka kerran toisen miehen kanssa ja jo
        samana kesänä hänet vein Helsinkiin, missä hän oli muiden miesten ja minun käytössä. Eipä tässä muuta, kuin
        odottelemaan sitä Oulun reissua
        Terveisin Pena

        Tuo Petri on cp-vammainen ja Pentti on opettaja eronnut noin 60v 2:n lapsen isä

        mahtaa vituttaa kun jäit ilman,E.H ja omat kädet.


      • No kuiskaaja sulo

        Sulikka Hyrynsalmelta olis oikea mies eduskuntaan puolustamaan korpikylien asukkaita. On kovakuntonen äijä ja koulutettukin. Nettihäiriköt pois luottamuspaikoilta.


      • sulik-ka
        No kuiskaaja sulo kirjoitti:

        Sulikka Hyrynsalmelta olis oikea mies eduskuntaan puolustamaan korpikylien asukkaita. On kovakuntonen äijä ja koulutettukin. Nettihäiriköt pois luottamuspaikoilta.

        Ennen sitä kutsuttiin suki Suloksi, lieneekö sama henkilö?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      458
      10743
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      310
      7497
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      23
      4265
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      338
      2388
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1797
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1663
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1400
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1313
    9. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      1074
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      54
      1028
    Aihe