Eikö kukaan oikeesti vihaa ginnyä?

sepelius

Eikö kukaan muu kuin minä oikeesti vihaa ginnyä? Jos pidät hänestä ja ajattelet että tämä on hölmö aihe niin ei tarvi kommata.

19

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klhgj

      Että vihaako hahmona vai näyttelijää? Miksi vihaat?

      Hahmona vähän laimea tai sellainen. Kirjoissa ainakin. Ei ole niin nerokas, mutta ketään en vihaa.

      • sepelius

        Hahmoa minä vihaan vaikkei näyttelijäkään mikään pyhimys ole. Sen vuoksi vihaan häntä koska hänessä ei kirjojen mukaan ole mitään vikaa eli toisin sanoen hän on täydellinen. Eikä kukaan missään vaiheessa suuttunut hänelle mistään. Lisäksi harry ajattelee aina vain ginnyä viimeisissä osissa. Ginny tunkee mukaan kaikkeen ja luulee olevansa yhtä hyvä kuin vanhemmat ihmiset. Hän myös esittää poikamaista ja vahvaa vaikka oikeasti on vain pikkutyttö. Puoliverisessä prinssissä harry valitsee tulevan joukkueen pelaajat koelennoilla mutta ginny pääsee joukkueeseen ilman koelentoja. Feeniksin kilta leffassa ginny oli albuksen kaartin ainoa tyttö jolla ei ollut hametta ja teki harjoituksissa kaiken täydellisesti. Siinä oli muutamia syitä miksi vihaan häntä ja lisää olisi mutta en kerro nyt kaikkea. Vielä yksi syy on se etten ole tavannut kuin kaksi muuta ihmistä joiden mielestä ginny ei ole täydellinen. Haluaisin tietää onko kukaan muu samaa mieltä kanssani mutta nämähän ovat vain mielipiteitä.....


      • ginnyvihaaja
        sepelius kirjoitti:

        Hahmoa minä vihaan vaikkei näyttelijäkään mikään pyhimys ole. Sen vuoksi vihaan häntä koska hänessä ei kirjojen mukaan ole mitään vikaa eli toisin sanoen hän on täydellinen. Eikä kukaan missään vaiheessa suuttunut hänelle mistään. Lisäksi harry ajattelee aina vain ginnyä viimeisissä osissa. Ginny tunkee mukaan kaikkeen ja luulee olevansa yhtä hyvä kuin vanhemmat ihmiset. Hän myös esittää poikamaista ja vahvaa vaikka oikeasti on vain pikkutyttö. Puoliverisessä prinssissä harry valitsee tulevan joukkueen pelaajat koelennoilla mutta ginny pääsee joukkueeseen ilman koelentoja. Feeniksin kilta leffassa ginny oli albuksen kaartin ainoa tyttö jolla ei ollut hametta ja teki harjoituksissa kaiken täydellisesti. Siinä oli muutamia syitä miksi vihaan häntä ja lisää olisi mutta en kerro nyt kaikkea. Vielä yksi syy on se etten ole tavannut kuin kaksi muuta ihmistä joiden mielestä ginny ei ole täydellinen. Haluaisin tietää onko kukaan muu samaa mieltä kanssani mutta nämähän ovat vain mielipiteitä.....

        Mä vihaan sitä!!


      • Confuseddd

        Vihaat siis Ginnyä koska se on täydellinen mutta kysyt onko ketään jonka mielestä Ginny ei ole täydellinen?


    • IhateGinny

      Samoista syistä minäkin vihaan Ginnyä. Kerrassaan ärsyttävä nulikka.

    • IhateGinnytoo

      Samoista syistä minäkin vihaan Ginnyä. Kerrassaan ärsyttävä nulikka.

      • sepelius

        Totta.


      • KUOLONSYÖJÄ<3
        sepelius kirjoitti:

        Totta.

        Itse vihaan noita weasleyn veren pettureita. Kuolonsyöjä fani täällä moi!


      • Best Bellatrix♥♡
        KUOLONSYÖJÄ<3 kirjoitti:

        Itse vihaan noita weasleyn veren pettureita. Kuolonsyöjä fani täällä moi!

        BELLATRIX ON KOKO HP:N EHDOTTOMASTI PARAS HAHMO! !!!!!!! Hänelle eivät ginny Wesleyt pärjää.


      • Weasleytjyrää

        Mutta Ginnyn äiti Molly Weasleyhän tappoi Bellatrixin joten ei se sit ookaan niin hyvä.


    • Harry Ginny

      Moi, ajattelin selvittää omia näkökantojani, koska pidän Ginnystä. Mielestäni Ginny ei ainakaan kirjoissa ole täydellinen. Alussahan hän ujosteli Harryn lähellä ja oli ihastunut tähän, mutta lopussa hän pääsee Harrysta yli ja alkaa tapailla muita. Ja samalla näyttää myös Harrylle todellisen luonteensa. Ihmettelen sitä miksi suurin osa hp-faneista tuntuu pitävän Ginnyn luonnetta inhottavana. Ginnyhän on juuri hyvä kumppani Harrylle koska loppu kirjoissa ei enää rakasta Harrya arven takua, vaan omana itsenään. Lisäksi Ginny on Harrya vain nuoren nuorempi joten en tiedä tosta pikkutytöstä...

      • Yön ritaritar

        Puoliverisessä prinssissä Ginny OLI "täydellinen". Samoin Feeniksin killassa. Onnistuu KAIKESSA,on ihan KAIKKIEN mielestä hyvännäköinen ja taitava, pääsee mukaan KAIKKEEN, on hyvä lukuaineissa ja huispauksessa hän "LENSI PAREMMIN KUIN KUKAAN"! Harry tuli "kuolemansa" hetkellä ajatelleeksi GINERVA WEASLEYTÄ!!! Joten ginnyä olisi syytäkin vihata. Kiittämätön nulikka hän on oli miten oli!


      • GINNYONPARAS

        Oon täysin samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


    • hgeirnmniyon

      Ginny oli viaton ja rakastettava eli ootte vaan kade
      Ei tarttee heti vihaa ihmisii ketkä yrittää olla kilttejä ja kivoja kaikille ja tekee parhaansa ;)

      • jumaleisson

        Ei todellakaan yritä olla kiltti kaikille. Hän on mm. haukkunut vuosikurssinsa muita oppilaita ääliöiksi ja huutaa sekä ronille että äidilleen päin naamaa kaikenlaisia töykeyksiä, vaikka kumpikin halusi vain auttaa häntä. Enkä usko et kukaan muu ku Harryyn kiintyneet lortot ois sille kateellisii...


    • Ginnymeidänpikkusiskomme

      Totta ei Ginny ite ollut ylpeä eikä aatellu olevansa "täydellinen" vaan aina voi kehittyy

    • Minusta Ginevra Molly Weasley on ihan ok hahmo :3 Onhan se toistaiseksi aika outoa, että tämä niin sanottu Ginny on täydellinen. Minusta Ginny on norm. Noita kuten muutkin xD

    • Ginnyonhyvä

      Mun mielestä Ginny Weasley on kolmanneks paras hahmo Harry Potterissa. Mä fanitan muutenkin sitä Weasleyn perhettä koska ne on hauskoja. Ja miten muka Ginny luulee olevansa "täydellinen" koska tokassa kirjassa Ginny arasteli Harrya ja on muutenkin sellanen aika arka tai silleen. Miks jotkut vihaa Weasleyn perhettä? Mun mielestä parhaat hahmot Harry Potterissa on 1. Fred, 2. George, 3. Hermione, 4. Ginny ja 5.Ron .

      • löllölehmä

        Ginny sai n. 95,5% enemmän itsevarmuutta vitos-kutoskirjassa eikä ollut enää yhtään arka. Mut en mäkään ymmärrä tota weasleyrasismia. Häritteekö teitä oikeesti se että ne on gingereitä vai what's the problem? Ja tuohon Ginnyyn vielä palatakseni, nii ihteä ärsytti puoliverisen prinssin Ginny (sekä leffa et kirja) koska siinä hän tosiaankin vaikutti ylimieliseltä "täydelliseltä" narsistilta. Ja Harry ei tosiaan suuttunut Ginnylle mistään vaikka Ronille ja Hermionelle huusi (viimesissä osissa) tyylii päivittäin>:-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      301
      2719
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      103
      2132
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      80
      1625
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      179
      1485
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1308
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe