Irliksien omistajilla jokin kova

teeeeeeeeeee

PAINE Doggeja vastaan ?!!

Tuttu nuori irlis tuli vastaan, johon olin toisen koirani tutustuttanut, halusi väen vängällä tuoda koiransa , iältään 6kk vanhemman doggini eteen, koirani eteen, josta sanoin et ei kannata, jos ei halua mitään traumoja koiralleen.

Eiii kun hän vei ja vei :). siinä vaiheessa menin kauemmas toisen koirani kanssa ja kun hän huomasi kuinka koira alkoi korvat edessä tanssimaan..- okei.. - oletteko tyhmiä vai mitä ??

Koska koirasi on säkä korkeudeltaan melkein samaa niin täytyyhän ison miehen koittaa ?? Äly hoi. Irlis ei ikinä yllä massiivisuuteen edes täysikasvuisena mihin Doggi :D. Hemmetti et säikähin sen pennun puolesta. Ääliö. Kaikille niitä irliksiä annetaan....

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeeeeeeeee

6kk irlis tuli häntä koipien välissä ja pelokkaana.. Olis tehny mieli päästää koira irti ja antaa sille ISÄNNÄLLE opetus. Mistä noita sikiää.

• erm

Ja yhden vatipään omistajan takia tietenkin kannattaakin leimata kaikkien samanrotuisten koirien omistajat tähän kategoriaan...

• teeeeeeeeee

No mun kokemus ei puhu yhdestä vaan noin tusinasta vaikka edellisessä oli yksi. Tuo vaan oli naurettavin isäntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      97
      5979
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      210
      3304
    3. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3268
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3225
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2495
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2464
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2323
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      255
      1978
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1606
    10. 6
      1378
    Aihe