Synt. 31.05.79 Laittakaakan arviota miten elämäni kulkee vuoden 2014 aikana. Mitä näkyy opiskeluissa? Miten muu elämä sujuu? Taustatietoja tarvinette? Äiti- ihminen, asun erillään perheestäni. Avioelämä on hieman omituista... Pyytäkää lisää tietoja jos tarvitsee. Eniten minua kiinnostaa se, muutanko ja minne?
Sekasotku, miten opiskelu ja muu elämä?
3
102
Vastaukset
- Tsenkka
Muutosta tulee suurinpiirtein vuoden sisällä.
Opiskelu- tai työpaikka saa positiivista nostetta! Avioelämä on omituista, mutta se tulee tienpäähänsä, "riitaisella" tavalla, mutta olet loppujen lopuksi tyytyväinen tulokseen. Tässä näkyy voimakkaasti muuttamiseen kohdistuvia aatteita, mutta muutto kuitenkin jää haaveeksi muutamaksi vuodeksi ainakin.
Olet ikään kuin "yksinäinen susi", tarvitset tilaa, mutta toisaalta myös turvaa lähimmäisiltäsi.
Taustalla on tai tulee olemaan asia joka koske ulkomaita. Onko kyseessä matka, kielien opiskelu tai ihan vaan muu juttu.
Vuoristorataa se on hetkisen ajan, kunnes tasoittuu. Hei
en voi puhua ajoista, koska aika ei ole minulle käsite näissä asioissa. mutta voin kertoa sinulle jotakin tulevasta, siitä minkä näen.
ensiksikin, opiskelut näkyvät sinulle päällimmäisinä, ne ovat erittäin tärkeitä!
pääset niissä päämäärääsi, valmistut ja onnistut tarkoituksessasi. älä tee minuuttiaikataulua, sillä se ei päde. omalla vauhdillasi pääset varmasti maaliin, olethan myös aistillinen ja henkevä ihminen.
avioelämä on erilaista kuin se perinteinen malli. näen tässä myös toisen miehen, jolla on omat avaimet. hänellä taitaa olla muitakin muodollisuuksia, mitä pitää hoidella.
lapset ja isän näen sovussa, mutta isäkin on kiinnostunut naismaailmasta.
kysyt muutosta ja minulle näkyy niin, että liikut opintojesi perässä. olette selät vastakkain miehesi kanssa.
kyllä sinä muutat, opintojen ja työn suunnalle. siellä näkyy myös rakkautta.
perheesi ei sitä halua. näen miehesi lapset sylissä ja siinä on myös kukkasia.
sinä voit aina pitää liittosi kasassa, jos niin valitset.
kotiisi liittyy tosi paljon kukkasia, en tiedä miten tämä pitäisi tulkita, tiedätkö sinä?
opiskelut siis liikuttavat sinua, tarkoitan maantieteellisesti. muu elämä on kohdallaan, saat sellaista elämää kuin etsitkin. et ole heikko ihminen. avioelämäsi näkyy minulle erikoisena, niin kuin itsekin ilmaisit. se ei ole aivan realistinen malli. kuitenkin, sinä voit valita mitä haluat, siinä sinulla on vapaus ja mahdollisuudet.
t. Keskiyö- lisbetti79
Opiskelut ovat todella tärkeitä, siinä olet oikeassa. Haaveena siirtyminen toiseen kouluun, jotta pääsisin haluamalleni alalle. Näet toisen miehen jolla avaimet, mutta kumman mies tämä on minun vai mieheni? Olen varmaan vainoharhainen, mutta eräs minulle läheinen mies käy kodissamme ja yöpyy toisinaan. Itse olen opiskelemassa eri paikkakunnalla, en tiedä onko heidän välillään jotain. Voisi olla ihan hyväkin asia jos olisi. Haluaisin enemmän irti tästä tilanteesta. En ota selvää mitä mieheni haluaa, epäilyjä on paljon. En välttämättä jaksa samaa rumbaa vuodesta toiseen. Mieheni on aika riippuvainen minusta ja toisinaan se ahdistaa aika paljon, itse kaipaan kyllä läheisyyttä ja kaikkea sitä yhdessä tekemisen riemua. Jokin on kuitenkin tässä täysin mahdotonta. Kysyit kukkasista, en osaa muuta sanoa kuin kotonani on paljon kukkasia. Tekevät ympäristöstä viihtyisän. Voisinko vielä kysyä eräästä henkilöstä, töissä tapasin naisen josta en tiedä haluaako hän jotain, vai mitä siinä käyttäytymisessä oli? En ihan täysin ymmärtänyt jäi vaivaamaan mieltäni. Kiitos todella paljon, tuntui että meni ihan kohdalleen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602