Synt. 31.05.79 Laittakaakan arviota miten elämäni kulkee vuoden 2014 aikana. Mitä näkyy opiskeluissa? Miten muu elämä sujuu? Taustatietoja tarvinette? Äiti- ihminen, asun erillään perheestäni. Avioelämä on hieman omituista... Pyytäkää lisää tietoja jos tarvitsee. Eniten minua kiinnostaa se, muutanko ja minne?
Sekasotku, miten opiskelu ja muu elämä?
3
60
Vastaukset
- Tsenkka
Muutosta tulee suurinpiirtein vuoden sisällä.
Opiskelu- tai työpaikka saa positiivista nostetta! Avioelämä on omituista, mutta se tulee tienpäähänsä, "riitaisella" tavalla, mutta olet loppujen lopuksi tyytyväinen tulokseen. Tässä näkyy voimakkaasti muuttamiseen kohdistuvia aatteita, mutta muutto kuitenkin jää haaveeksi muutamaksi vuodeksi ainakin.
Olet ikään kuin "yksinäinen susi", tarvitset tilaa, mutta toisaalta myös turvaa lähimmäisiltäsi.
Taustalla on tai tulee olemaan asia joka koske ulkomaita. Onko kyseessä matka, kielien opiskelu tai ihan vaan muu juttu.
Vuoristorataa se on hetkisen ajan, kunnes tasoittuu. Hei
en voi puhua ajoista, koska aika ei ole minulle käsite näissä asioissa. mutta voin kertoa sinulle jotakin tulevasta, siitä minkä näen.
ensiksikin, opiskelut näkyvät sinulle päällimmäisinä, ne ovat erittäin tärkeitä!
pääset niissä päämäärääsi, valmistut ja onnistut tarkoituksessasi. älä tee minuuttiaikataulua, sillä se ei päde. omalla vauhdillasi pääset varmasti maaliin, olethan myös aistillinen ja henkevä ihminen.
avioelämä on erilaista kuin se perinteinen malli. näen tässä myös toisen miehen, jolla on omat avaimet. hänellä taitaa olla muitakin muodollisuuksia, mitä pitää hoidella.
lapset ja isän näen sovussa, mutta isäkin on kiinnostunut naismaailmasta.
kysyt muutosta ja minulle näkyy niin, että liikut opintojesi perässä. olette selät vastakkain miehesi kanssa.
kyllä sinä muutat, opintojen ja työn suunnalle. siellä näkyy myös rakkautta.
perheesi ei sitä halua. näen miehesi lapset sylissä ja siinä on myös kukkasia.
sinä voit aina pitää liittosi kasassa, jos niin valitset.
kotiisi liittyy tosi paljon kukkasia, en tiedä miten tämä pitäisi tulkita, tiedätkö sinä?
opiskelut siis liikuttavat sinua, tarkoitan maantieteellisesti. muu elämä on kohdallaan, saat sellaista elämää kuin etsitkin. et ole heikko ihminen. avioelämäsi näkyy minulle erikoisena, niin kuin itsekin ilmaisit. se ei ole aivan realistinen malli. kuitenkin, sinä voit valita mitä haluat, siinä sinulla on vapaus ja mahdollisuudet.
t. Keskiyö- lisbetti79
Opiskelut ovat todella tärkeitä, siinä olet oikeassa. Haaveena siirtyminen toiseen kouluun, jotta pääsisin haluamalleni alalle. Näet toisen miehen jolla avaimet, mutta kumman mies tämä on minun vai mieheni? Olen varmaan vainoharhainen, mutta eräs minulle läheinen mies käy kodissamme ja yöpyy toisinaan. Itse olen opiskelemassa eri paikkakunnalla, en tiedä onko heidän välillään jotain. Voisi olla ihan hyväkin asia jos olisi. Haluaisin enemmän irti tästä tilanteesta. En ota selvää mitä mieheni haluaa, epäilyjä on paljon. En välttämättä jaksa samaa rumbaa vuodesta toiseen. Mieheni on aika riippuvainen minusta ja toisinaan se ahdistaa aika paljon, itse kaipaan kyllä läheisyyttä ja kaikkea sitä yhdessä tekemisen riemua. Jokin on kuitenkin tässä täysin mahdotonta. Kysyit kukkasista, en osaa muuta sanoa kuin kotonani on paljon kukkasia. Tekevät ympäristöstä viihtyisän. Voisinko vielä kysyä eräästä henkilöstä, töissä tapasin naisen josta en tiedä haluaako hän jotain, vai mitä siinä käyttäytymisessä oli? En ihan täysin ymmärtänyt jäi vaivaamaan mieltäni. Kiitos todella paljon, tuntui että meni ihan kohdalleen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558