Loistavaa vuotta 2014!

Loistavaa vuotta 2014!

Kun Liekune liplattaa, niin kohta hanget hohtaa ja tie SEOlle johtaa. On aika jälleen Suurten Savolaisten ajatusten, kirjoitelmien, mielipiteiden. Häikäisevät ovat sanan säilän käyttäjien aikaansaannokset, verrannolliset lähinnä puhtaiden hankien heijastaman auringonvalon säkeiden riemukkaaseen spektriin. Hirvensalmi, tuo ”Etelä-Savon” kauniainen, hehkuu Suomi24-palstallakin älykköjen kotipaikkana.

Toki tänne muutama onneton vieraspaikkakuntalainenkin yrittää elämäntuskaansa valittaen purkaa. Sallittakoon kateellistenkin yritykset, hirvensalmelaisen suvaitsevaisuuden nimessä.

13

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajan Airut.

      Erinomaisesti alkanutta vuotta 2014 kaikille Hirvensalmelaisille.

      Olisin kyllä erimieltä Suomi24 kotipaikkana, pitäisin mielummin
      kohtauspaikkana. Koska lukeudun älykköihin, olen myös vieraillut
      satunnaisesti Hirvensalmen palstalla ja mukavaa on ajatusten vaihto
      vertaisten kanssa ollut.

      Elämäntuskaani en ole kyllä purkanut, päinvastoin, myötaelänyt kylän
      tapahtumia aktiivisesti seuraten ja mikäli oikein ymmärrän populaation
      maantieteellisen sijainin, ei siellä hanget ole hohtaneet ja ♪aurinko on
      myös torkkunut untansa saitaa♪.

      Iloista mieltä Jokaiselle.

    • Ei ihan saa selvää, mistä "ajan airut" on eri mieltä, ainakaan lähteeseen viitaten. Aikamuotoviittaus on myös hahmotettu heikohkosti, mutta positiivisesti on kuitenkin toivotettu "Iloista mieltä Jokaiselle". Ihan hyvin siis, vieraspaikkakuntalaiselta.

      Liekune tarjoaa nyt mahtavan liikunta-alustan. Toivottavasti myös keli on tuuletonta pilkkimiehille ja verkkojen kokijoille. Melko pitkän viritelmän onkin joku tänä vuonna jaksanut puuhastella.

    • Ajan Airut.

      Meillä älyköillä on usein ongelmana esiintyminen. Itse kärsin r-viasta, samoin
      söpötän. Kiihtyessäni änkytän ja paljon puhuessa hengästyn, lisäksi kärsin
      ilmavaivoista joutuesani puhujanpönttöön. Siksipä kohtaan ihmisiä mielummin
      suomi24 sivuilla.

      Olet varmaan hyvin sivistynyt mtn3 (voinhan sinutella) ja hallitset englannin
      kielen erinomaisesti. Kun kuuntelet stephen hawking puhetta, ehkä ymmärrät
      minun sekavan lyriikan.

      Olen sydänmessäni Teidän rakkaitten Hirvensalmelaisten arkielämässä, ihaillen
      kuinka ♪hyväilee tuuli ryökäsveden pintaa♪ kesä tai talvi.

    • Hirvensalmen palsta tuskin on oikea foorumi analysoida "stephen hawking puhetta". Täkäläisissä äänilähteissä harvemmin on ongelmaa.
      Tänään lumen määrä on suoraan verrannollinen jäällä kulkemisen helppouteen. Ilveksen jälkiä vaan ei näy. Tuuli muuten ei pitkään aikaan ole hyväillyt Ryökkäänkään pintaa ja jäätäkin se pyyhkii pirun kylmästi.

    • mietaas

      Niin...pä Täällähän siteerataan vain Sepetius Ruhalaista, kunnanisää : Jonka ainut ideologia on : Rahat omaan tai kepun liiviin. Katselkaapa hieman tarkemmin vaikkapa keskeisiä toimijoiita kunnassa: Sähkö/Vesi/Vuokra/Maa ja etsikää YHTÄ yhteistä nimittäjää... Tiedot kyllä löytyvät rekistereistä.

    • kohtuuKorvaus

      No eikä tämä ole kepulainen kunta? Sähkö/Vesi/Vuokra/Maa on edustuksellisia tehtäviä. Pienipalkkainen virkamies joutuu niihin osallistumaan jopa vapaa-ajallaan, jolloin on kohtuullista, että tilipussi kasvaa. Kepun taas meinasi vanha moraali viedä konkurssiin. Nyt ei samaa virhettä tehdä.

    • Ninnisix

      Todellakin, vuosi on alkanut loistavasti!!!!
      Eräs henkilö lopultakin ymmärsi muuttaa täältä pois!
      Nyt Hirtsu voi hyvin ja odotamme täällä innolla kevättä.
      Hyvää vuotta 2014 jokaiselle Hirvensalmelaiselle!!

      • ;;;;

        AYE loistavasti sanottu!


    • Ajan Airut.

      Tulin hyvästelemään Teidät rakkaat Hirvensalmelaiset. Kanssanne oli hienoa
      harrastaa sivistynyttä keskustelua. Erityiskiitos mtn 3:le aloituskirjoituksesta,
      olimme erimieltä, mutta emme sortuneet debattiaan.

      Toivon keskustelun jatkuvan Hirvensalmella rakentavassa hengessä ja kaikki
      Te ihanat ihmiset säilytän sydänmeeni!

      Aloitus, tulin hyvästelemään, voi käydä toteen, sillä lähden Vahvajärvelle
      pilkille.

    • moottoriKiertää

      Jää kestää, vaikka on vettä. Siikasaaren edustalla jäällä on vettä enemmänkin. Toivottavasti jäärata kestää kisaa!

    • blackbetty

      Tulloo kaikkein paras vuosi Hirvensalmella. Kiiiiitos,,,,

    • Hyvää joulua! Kohta pääsee toivottamaan muutakin, mutta sen aika ei ole vielä. Liekune jatkaa lupaavasti jäätymistään ja luntakin on lisää luvassa.

    • jäällä jo

      Järvi jäässä ja joulu lähes takana. Aurinkokin paistoi. Mukavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe