Täällä rytisee jo kun viipurissa.
Porukat paukuttaa tässä tiheasti rakennettun taloalueen väleissä ( rivi- ja omakotitaloja)
Jokaisella lellityllä aivottomalla kakarallakin on kassillinen paukkuja ja venhemmat ovat maistissa. Isännät uhoaa kuin rajasodassa miten upeaa on kun ryskyy.
Täällä on kamala ruudinkäry ja tää ryske pahenee keskiyötä kohden.
Se kuuluu sisälle, eikä korvatulpatkaan auta.
Jos menee ulos pitää olla turvavarusteet mukana koska naapurin kakarat ovat ulkona keskenään paukkujen kanssa, ja ohikulkevia on kiva kiusata.
Silloinn kun asuttiin keskustassa, kaikki räiski siinä talojen välissä ja niitä lenteli ihmisten parvekkeille. Asukkaat joutuvat pakenemaan asunnoistaan sen ryskeen takia. Kissat ja koirat pelkää, eikä perheen pienimmät pysty nukkumaan, vanhukset säikkyi.
En ole ikinä tajunnut, miksi kuka tahansa saa räiskiä missä tahansa.
Miksi ei voi mennä edes noille kentille ja aukeille ampumaan, kerran niitäkin täällä on?!!??!?
Juuri siksi: kakarat ei tajua ja aikuiset ovat maistissa (eivät tajuaisi silti, kun kerran "MEILLÄ OLI SENTÄÄN VARAA OSTAA NIKO-PETTERIlle isot paukut")
MÄ VIHAAN NÄITÄ RAKETTEJA.
Mä vihaan tätä pauketta
9
199
Vastaukset
- Todella kypsä
Miten tän saa loppumaan?
- idirgforgtrorr
Toivon että jokaiselta raketin sytyttäneeltä katkeaa sormet NYT , palaa silmät ja katkeaa jalat, letti syttyis palamaan ja se sais rakettikammon lopun ikäänsä.
- Laittomiksi
Kansalaisaloite: uudenvuoden raketit laittomiksi.
Siitäpä saatte, kun ette menneet kauemmaksi paukuttelemaan.- veetuttaa
Niinpä. Paviaanin persreikää vaan kaikille paukuttelijoille.
- Mä en jaksa
Tätä on kestäny jo reilu KUUSI TUNTIA ja lisää on tulossa.
Milloin tää loppuu?!?!?
Mua oksettaa tää jyske ja järkyttävä ruudin käry.
Taas tulee otsoaukkoa ja kansa on ansainnu sen.
Lentäkoon paukuttelijat vaikka aukosta ulos.- Mä EN jaksa tätä
Siis mullahan on ollu jo reilu KUUSI tuntia vuoroin Peltorit ja vuroin musiikkikuulokkeet päässä ja toi jyske tulee ihan täysillä läpi.
Reilu 10 minuuttia sitten ulkona piti pitää sormia korvilla, se melu oli järkyttävä.
Jos noi paukuttelis jossainyhteisesti sovitulla kentällä, pois asutuksesta niin mua ei haittais, mutta kun tää on ihan villiä sikailua.
- MSM83
Aina ruudin tilalle voisi vaihtaa TNT:n, pienemmilla panoksilla voi maaseudulla raivata kivikkoa tai räjäyttää vittumaisen naapurin ojarumpu.
- Kerralla pois
Harkitsin tänää aivan samaa. Eikä vain ojarumpua.
- Kiinarit parhaita
Hei vaikka olenkin vasta 15 en ole lellitty ja meillä ei ole paljoa rahaa mutta olen säästänyt tosi paljon eri asioihin niin 50e ei paljoa tunnu kun tuhlaa. Ja ammun paukut huolellisesti eikä vanhemmat ole juovuksissa! joten se turpa kiinni teidän takia ne vielä kielletään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982