Mä vihaan tätä pauketta

vihaan raketteja

Täällä rytisee jo kun viipurissa.
Porukat paukuttaa tässä tiheasti rakennettun taloalueen väleissä ( rivi- ja omakotitaloja)

Jokaisella lellityllä aivottomalla kakarallakin on kassillinen paukkuja ja venhemmat ovat maistissa. Isännät uhoaa kuin rajasodassa miten upeaa on kun ryskyy.

Täällä on kamala ruudinkäry ja tää ryske pahenee keskiyötä kohden.
Se kuuluu sisälle, eikä korvatulpatkaan auta.

Jos menee ulos pitää olla turvavarusteet mukana koska naapurin kakarat ovat ulkona keskenään paukkujen kanssa, ja ohikulkevia on kiva kiusata.

Silloinn kun asuttiin keskustassa, kaikki räiski siinä talojen välissä ja niitä lenteli ihmisten parvekkeille. Asukkaat joutuvat pakenemaan asunnoistaan sen ryskeen takia. Kissat ja koirat pelkää, eikä perheen pienimmät pysty nukkumaan, vanhukset säikkyi.

En ole ikinä tajunnut, miksi kuka tahansa saa räiskiä missä tahansa.
Miksi ei voi mennä edes noille kentille ja aukeille ampumaan, kerran niitäkin täällä on?!!??!?

Juuri siksi: kakarat ei tajua ja aikuiset ovat maistissa (eivät tajuaisi silti, kun kerran "MEILLÄ OLI SENTÄÄN VARAA OSTAA NIKO-PETTERIlle isot paukut")

MÄ VIHAAN NÄITÄ RAKETTEJA.

9

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella kypsä

      Miten tän saa loppumaan?

    • idirgforgtrorr

      Toivon että jokaiselta raketin sytyttäneeltä katkeaa sormet NYT , palaa silmät ja katkeaa jalat, letti syttyis palamaan ja se sais rakettikammon lopun ikäänsä.

    • Laittomiksi

      Kansalaisaloite: uudenvuoden raketit laittomiksi.

      Siitäpä saatte, kun ette menneet kauemmaksi paukuttelemaan.

      • veetuttaa

        Niinpä. Paviaanin persreikää vaan kaikille paukuttelijoille.


    • Mä en jaksa

      Tätä on kestäny jo reilu KUUSI TUNTIA ja lisää on tulossa.

      Milloin tää loppuu?!?!?
      Mua oksettaa tää jyske ja järkyttävä ruudin käry.
      Taas tulee otsoaukkoa ja kansa on ansainnu sen.

      Lentäkoon paukuttelijat vaikka aukosta ulos.

      • Mä EN jaksa tätä

        Siis mullahan on ollu jo reilu KUUSI tuntia vuoroin Peltorit ja vuroin musiikkikuulokkeet päässä ja toi jyske tulee ihan täysillä läpi.

        Reilu 10 minuuttia sitten ulkona piti pitää sormia korvilla, se melu oli järkyttävä.

        Jos noi paukuttelis jossainyhteisesti sovitulla kentällä, pois asutuksesta niin mua ei haittais, mutta kun tää on ihan villiä sikailua.


    • MSM83

      Aina ruudin tilalle voisi vaihtaa TNT:n, pienemmilla panoksilla voi maaseudulla raivata kivikkoa tai räjäyttää vittumaisen naapurin ojarumpu.

      • Kerralla pois

        Harkitsin tänää aivan samaa. Eikä vain ojarumpua.


    • Kiinarit parhaita

      Hei vaikka olenkin vasta 15 en ole lellitty ja meillä ei ole paljoa rahaa mutta olen säästänyt tosi paljon eri asioihin niin 50e ei paljoa tunnu kun tuhlaa. Ja ammun paukut huolellisesti eikä vanhemmat ole juovuksissa! joten se turpa kiinni teidän takia ne vielä kielletään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe