.. 2014 vuodestani, mutta vähän eri tavalla. Näkeekö kukaan mitkä/mikä elämä vaikuttaa eniten seuraavaan vuoteen? Opiskelen nyt ja olen sinkkuna.
Kysyn minäkin..
1
<50
Vastaukset
Hei
opiskelu nousikin aivan ensimmäisenä mieleeni. olet opintojesi kanssa kahden tulen välissä.
ajoista en osaa puhua, en näe numeroita.
no lainnoudatus nousee ensin mieleeni. olet jo kokenut rakkautta, mutta et tuntenut olevasi siihen sillä tavalla kypsä, että olisit laittanut itsesi todella likoon (jos sen saa näin sanoa).
toivot tukea vanhemmalta mieheltä, joka on niin sitoutunut omaan suhteeseensa, että häneltä ei taida herua yhtään mitään muille.
kyllä sinä haluaisit seurustella henkevästi ja tukeutua kumppaniin, se halu sinussa on. myös elämääsi vahvasti vaikuttanut nainen on lähtenyt kauas, häntä sinä kaipaat. vaikka ajattelet haaveillen entistä rakkautesi kohdetta, se ei ole unohtunut kummaltakaan. te tapaatte vielä. tapani on muutenkin sanoa, että "sitä kohdataan AINA KAKSI KERTAA".
tältä vanhemmalta mieheltä sinun on turha odottaa mitään, en ole varma onko hän isäsi. hän ei kuitenkaan jaksa olla mukana toisten asioissa, oma elämä on niin mukavaa.
sinua viedään teille, missä on paljon kommunikaatiota. tulee valtataistelua toisen naisen kanssa, pomosi on hiukset "harmaana" selivittelemässä kuka ja mitä ja miksi.
ikäsi on minulle ajaton arvio, koska en pysty näkemään numeroita. henkisesti arvelen sinut jo yli kolmekymppiseksi, ainakin. aivan kuin olisit kokeilemassa uudestaan rajojasi ja mahdollisuuksiasi. olet henkevä ja vaikutat itseäsi vanhemmalta kuitenkin.
minä näen ihmiset usein eri aikakausilta yhtäaikaa, se tekee tavallisen tulkitsemisen vaikeaksi.
sinulle tulee kuitenkin muutoksia, opintojesi jälkeen. avaat uuden sivun omassa kirjassasi, se on älykäs ja antava polku, pääset pitkälle jos vain sisusi kestää. no miksei kestäisi? etenemismahdollisuudet uralla ovat kirjaan kirjoitetut.
t. Keskiyö
ps. minä kirjoitan sähköpostitse myös pitkiä katsantoja, jos joskus kiinnostaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508