Seurustelen työtäpelkäämättömän tumman miehen kanssa. Yhteinen aika tuntuu vain aina olevan tosi kortilla. Löytyykö sitä lisää ja sitä yhteistä tulevaisuutta?
Tuntijasi
2
<50
Vastaukset
Hei
itselläsi näyttää myös olevan paljon energiaa, vaikka sinun sitä vähän pitäisikin säästellä.
odotuksesi ovat korkealla, toki niin ovat panoksesikin. näen niin, että työn kautta tulee paljon hyvää! näen sinut kotona, viihdyt siellä ja et viihdy. olet kuitenkin paljon kotonasi.
miehen vauhtiin tulee kyllä kitkaa, hän panostaa paljon, mutta hänen työpaikkansa ei ole "se viimeinen". siihen tulee muutoksia.
siinä se yksi avain onkin, eli miten sitten kun on enemmän aikaa, mitä sitten tehdään? sinulla on ollut paljon onnea elämässäsi, olet pärjännyt hyvin, kun vertaan moneen muuhun. tosin avoimuutta ja lisää kommunikaatiota tarvitaan, myös hänen vanhempansa eivät tunne sinua oikeasti.
jos sieltä toivot tukea, niin sinun on puhuttava avoimemmin ja sydämellisemmin. en tarkoita neuvoa, vaan tukea sinua.
mutta tässä näkyy muitakin miehiä sinun elämässäsi. minulla on sellainen tunne, että et itse ole vielä varma valinnastasi.
jos toivot lapsia, on monen asian muututtava.
monen toiveesi edessä seisoo nainen, joka jarruttaa sinua. hän on läheinen, selvitä hänen kanssaan epäselvyydet, sitten sinun on helpompi olla.
tämä mies, josta kysyt, kamppailee vielä jonkin aikaa työnsä kanssa. asia ei ole vielä loppuunkäyty.
sinulla on paljon hyviä vaikutteita, mutta miten on rehellisyyden nimissä niiden taustan kanssa? sinä toivot vielä parempaa, et ole vielä tyytyväinen näihin saavutuksiisi. kuinka paljon olet itse valmis panostamaan?
näen sinut samanaikaiseta kolmekymppisenä, sekä vanhempana. koska en näe numeroita, en osaa erottaa mikä olisi varta vasten ajankohtaista.
ehdä tästä oli jotakin iloa?
t. Keskiyö- vauhtimimmi
Hei!
Kiitos tulkinnasta. Olet oikeassa siinä, että olen paljon kotona ja en viihdy täällä kun joudun olosuhteiden pakosta olemaan yksin. Ikää minulla on jo 40 ja tällä hetkellä työelämässä en toivo enää kummoisia. Minulla on hyvä työpaikka. Parisuhde ja perhe ovat minulle tällä hetkellä kaikkein tärkeimmät. Muita miehiäkin elämässäni on, mutta ainoastaan ystävinä. Olen sitoutunut tähän mieheen vaikka työhullu onkin. ja valmis satsaamaan siihen suunnattomasti. Hänen vanhempiaan en ole vielä tavannut vaikka pitkään ollaan jo yhdessä liikuttu.
Tuota naista en tunnista lähipiiristäni ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493233- 1092644
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402268Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4902159- 1111930
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531913Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91754Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121702Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151657