Pelottaa vakoilu

vakoiltu

Eli tosiaan luulen, tai siis pelkään, että äitini ja isäni seuraavat jotenki puhelimeni netin käyttöä. Voiko jotenkuten toisesta kännykkään ladata jotain mihin ilmestyisi keskusteluni ym.? Ylipäätään voiko netin käyttöäni tutkailla puhelimestani?

6

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palauta puhelin tehdasasetuksille niin silloin kaikki mahdolliset vakoiluohjelmistot poistuu.

Tosin en usko että siinä olisi sellaisia.

• SecurityGuru

Käytä myös aina salasanaa puhelimessa, ja lukitse se, aina kun se ei ole kädessäsi.

• jatsari

Moi. Enempi kuin äidin tai isän seuraamista pelkään sitä ketkä kaikki missä päin maailmaa tahansa voivat saada käyttötiedot, valokuvia ja kommennteja. Mieti nyt jos vanhempana myöhemmin oot jossai asemassa joka kiinnostaa vaikka 7 tai mitä vaan hakkeria. Tai jos tulee joku oikeusjutyu ihan varmaan juristeilla on joku hakkeri käytössään. Mulla juur uus laite ja käyttöönotossa jokainen juttu vaatii hyväksymistä paikannustiedoille ja käyttötietojen tallentamiselle. Kyl tää arveluttaa todella.

• vaara varokaa

• lapsi5678a
        vaara varokaa kirjoitti:

Kaikilla mahdollisilla tavoilla vakoillaan, pelikonsoleillakin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Xbox_One#Huolet_yksityisyydensuojasta

Snowden todisti että Microsoft valehtelee törkeästi päin naamaa kaikille. Mitään yksityisyyden suojaa ei ole olemassa.

Joojoo mut kunhan vaan mude ja faija ei sais tietää...

• Tttoleeniii

Jos sinulla on iphone, niin kun olet poistamassa välilehteä, alhaalla on pilven kuva ja siinä lukee jotain. Silloin puhelimesi sivuhistoriaa tarkkaillaan. Pystyt poistamaan sen icloud asetuksista puhelimellasi! Anteeksi epäselvä selitys en osaa selittää paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe