Pelottaa vakoilu

vakoiltu

Eli tosiaan luulen, tai siis pelkään, että äitini ja isäni seuraavat jotenki puhelimeni netin käyttöä. Voiko jotenkuten toisesta kännykkään ladata jotain mihin ilmestyisi keskusteluni ym.? Ylipäätään voiko netin käyttöäni tutkailla puhelimestani?

6

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palauta puhelin tehdasasetuksille niin silloin kaikki mahdolliset vakoiluohjelmistot poistuu.

Tosin en usko että siinä olisi sellaisia.

• SecurityGuru

Käytä myös aina salasanaa puhelimessa, ja lukitse se, aina kun se ei ole kädessäsi.

• jatsari

Moi. Enempi kuin äidin tai isän seuraamista pelkään sitä ketkä kaikki missä päin maailmaa tahansa voivat saada käyttötiedot, valokuvia ja kommennteja. Mieti nyt jos vanhempana myöhemmin oot jossai asemassa joka kiinnostaa vaikka 7 tai mitä vaan hakkeria. Tai jos tulee joku oikeusjutyu ihan varmaan juristeilla on joku hakkeri käytössään. Mulla juur uus laite ja käyttöönotossa jokainen juttu vaatii hyväksymistä paikannustiedoille ja käyttötietojen tallentamiselle. Kyl tää arveluttaa todella.

• vaara varokaa

• lapsi5678a
        vaara varokaa kirjoitti:

Kaikilla mahdollisilla tavoilla vakoillaan, pelikonsoleillakin. http://fi.wikipedia.org/wiki/Xbox_One#Huolet_yksityisyydensuojasta

Snowden todisti että Microsoft valehtelee törkeästi päin naamaa kaikille. Mitään yksityisyyden suojaa ei ole olemassa.

Joojoo mut kunhan vaan mude ja faija ei sais tietää...

• Tttoleeniii

Jos sinulla on iphone, niin kun olet poistamassa välilehteä, alhaalla on pilven kuva ja siinä lukee jotain. Silloin puhelimesi sivuhistoriaa tarkkaillaan. Pystyt poistamaan sen icloud asetuksista puhelimellasi! Anteeksi epäselvä selitys en osaa selittää paremmin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13