Eihän se näin voi mennä,

että tolle päällejääneelle levylle
ei saada rajaa.Ruune olet tämän pelleilyn takana,minä haluan palstarauhan takaisin,

12

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitko terkentaa,

TÄH, mitä häh, mikä ny rituliinia noin suututtaa ??

• Minä voin tarkentaa,minä hoidan päivät pääskytysten miestäni omaishoitajan ominaisuudessa.
        Mikä on roolileikeissä oma osuutesi?

• olen väärä henkilö-

ilmeiseti esitit alotuksen jollekki toiselle, mutta ei mua haitaa, tässä joutessaan vastaan, jos kelpaa, " hyvää uuttavuotta " kuiteski,

En vieläkää ymmärrä mihin rituliini pyrkii,
      ilmeisesti ole väärä henkilö jota tarkotat,
      mutta voin kertoa jotain,
      olen entinen omaishoitaja, puoliso kuoli alzhaimerin runtelemana keväällä, sairastettuaa pitkästi toistakymmentä vuotta,
      suren hänen poismenoaan suuresti,
      sitä mietttii, miksei toinen saanu elää teveenä pitempään, vanhana kun jää yksin, sitä on totaalisen yksin,
      vanhana ei enään osaa alottaa uutta elämää,
      onneksi on noita vaki harrastuksia, joita voin hyödyntää, mutta toinen kun on lopullisesti poissa on vanha ihminen kuin kolarin jäljiltä, on opeteltava toipumaan rakkaansa menetyksestä,
      ei ole enään kuka lohduttaa, kenen kainaloon käpertyä, on vain muistot jäljellä,

• kiitos sinulla "olen väärä henkilö-,koen niitä mielialoja joita omaishoitajan ei koskaan pitäisi,vierittää taakkaa toisen harteille.Se elämän seesteisyys tulisi säilyttää.

• kooällä

Josko vain oltaisiin, kun kukaan ei tiedä, kuka on minkin viestin takana.
      Itse tiedän, kuinka paha oli joskus olla syyttä suotta syytettynä.
      En tykkää, enkä vihaa täällä ketään, mutta annettaisiin ajan kulua ja ihmisten olla.
      Ei syytetä, jos ei ole varmaa syyn sijaa.
      Se, jos mikä, nostaisi ja kannattelisi palstan hyvinvointia, jos sitä halutaan.

On sääli, että sanoilla voimme saada toisen sydämen murtumaan riekaleiksi.
      Eikö meidän olisi jo aika kylvää rauhaa ja rakkautta, jotta itsekin sitä takaisin saisimme?

Täällä palstalla kun kukin saa, mitä antaa.
      .

• Olen uhri,nimenomaan hajupojan uhri.Hän myrkyttää saitin,on tehnyt sitä lähes kymmenen vuotta.Olen voimaton.Hänellä voimainhallinta henkisellä tasolla hipoo pilviä.
        Ihmisen inhimillinen henkinen kapasiteetti ei yllä sairauden mittaviin hallintoihin,siis hän jatkakoon kulkuaan

• kooällä
        rituliini_38 kirjoitti:

Olen uhri,nimenomaan hajupojan uhri.Hän myrkyttää saitin,on tehnyt sitä lähes kymmenen vuotta.Olen voimaton.Hänellä voimainhallinta henkisellä tasolla hipoo pilviä.
        Ihmisen inhimillinen henkinen kapasiteetti ei yllä sairauden mittaviin hallintoihin,siis hän jatkakoon kulkuaan

Turhaan kai minä otan osaa, kun en mistään mitään tiedä.
        Sitä vain ihmettelin, että ei kai Ruuneperi ole hajupoika.

• Joku peruste, edes nimellinen, pitää olla !!!

• Ruune olet elossa,hyvä.Voi kuinka onnellinen olen.
        Olen herättänyt sinut uinivalta laguunilta.
        Kaikki pyhät erimielisyydet perun,jos vai saan herätettyä sut taistoon.
        Olet maailman ihanin "mörrimöykky" ja ihanaa jos saan olla päivänsäteesi

• näin sateisina aikoina on vaikeaa kilpailla auringon kanssa, ? ?

• kooällä

Sinulla on komea huumorinkukka.

Hyvää Uutta Vuotta!

• Kilpaa kyynelien kanssa tässä taistoa käyn,anteeksi.Voi kun toi savolainen luonteenpiirre joskus kertoisi minulle anteeksiantavuudesta ja edes siitä,että pyytää anteeksi,niin
        voitais mennä uudelle Vuodelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe