kuin voi käyttää härskisti toisen puhelin numeroo ?

0504910511

Ihmettelen kun mun puhelin numero on ihan asiattomilla sivuilla ..kuin tän kans vois toimii et se loppuis ?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

        Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
        Lieksa
        58
        9354
      2. Sähköpotkulautaonnettomuus

        Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
        Vantaa
        125
        1767
      3. Ketä kaivattusi

        muistuttaa?
        Ikävä
        55
        1232
      4. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

        On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
        Ikävä
        67
        1223
      5. Sä oot niin mukava

        Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
        Ikävä
        86
        1166
      6. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

        Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
        Kotimaiset julkkisjuorut
        222
        1140
      7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

        Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
        Hindulaisuus
        430
        1030
      8. Taidan rakastaa sua

        kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
        Ikävä
        40
        940
      9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

        ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
        Ikävä
        69
        862
      10. Kulta älä unohda minua

        Kulta en halua että katoat minulta.
        Ikävä
        31
        848
      Aihe