Olen ostamassa ehkä kyseistä tuotetta, mutta...
Siis kun ihmiset sanoo että se on photoshopattu, millä ohjelmalla ne sen tekee?
Kun yrittää jotain etsiä, tulee ihme CS, CC, CD, ULTIMATE, PREMIUM. PREMIERE, ADHD -lyhennyksiä.
Varmaan on moni muukin hämillään.
Oikeeta haen
7
228
Vastaukset
- ärsyttävalolokki
olet idiootti. piste.
Adobe Photoshop on ohjelman nimi. 7,8,Cs,cc... Lähinnä phoshop versio numero/tietto.
CC on tuo Cloud palvelu jossa kuukausimaksu jotain 50€/kk jos muistan oikein.
CS6 on uusin versio jos haluaa ostaa ohjelman kertamaksuna.
CS7 ei todennäköisesti edes tule vaan siirtyy täysin tuohon CC palveluun eli kuukausimaksuun, etuna jatkuva päivitys kuuluu hintaan.- aivanurpona
Joo, kiitos selvennyksestä...näkyi olevan aikas tyyristä adoben sivuilla toi CS6.
Lähinnä sitä tos fundeerasin että kun se joka raosta yritti tunkea tota CC-versioo.
Ei ainakaan mitään pilvijuttuja oo aikomus hankkia, täytyy sentäs pitää kuvat omalla koneella.
Ja "ärsyttävalolokki", kiitos että edes yritit selventää...tiedän että yritit kaikkesi.
- kakskytkaheksan
Jos ei ole hirveästi kokemusta kuvankäsittelystä niin suosittelen ilmaista Gimpiä, ennen kuin lähtee kalliita ohjelmia ostamaan. Sillä voi ihan yhtä lailla "photoshopata" ja netti on pullollaan tutoriaaleja.
http://www.gimp.org/downloads/
http://gimp-tutorials.net/ Photoshop elements on halvempi kuin tuo ammattikäytön cs6.
Erona lähinnä ominaisuuksien rajaus mutta peruskäyttöön elements riittää hyvin ja hinta noin 155€.- hmm...
Paint Shop Pro on erittäin hyvä vaihtoehto, jos edullista etsii.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24650/dqdrn/Corel-PaintShop-Pro-X6-Ultimate
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634