IS:
Poliisi pysäytti rattijuopon - pakeni virkavaltaa peräkonttiin
Julkaistu: 1.1.2014 14:20
Rattijuoppo yritti sinnikkäästi paeta poliisia uudenvuodenyönä Keski-Pohjanmaalla.
Poliisipartio pysäytti aamuyöstä henkilöauton tarkastusta varten Kaustisella. Kuljettaja nousi autosta mutta pakeni poliisia tavaratilaan.
Lyhyiden neuvottelujen jälkeen mies suostui tulemaan pois tavaratilasta mutta lähti juoksemaan karkuun. Kun poliisi sai kuljettajan kiinni, tämä teki niin voimakasta vastarintaa, että poliisi pani hänet käsirautoihin.
Poliisin mukaan kuljettaja puhalsi alkometriin yli 2,9 promillea. Häntä epäillään törkeästä rattijuopumuksesta ja virkamiehen vastustamisesta. Mies on syntynyt vuonna 1970 ja asuu Kaustisella.
STT
Kovaa peliä Kaustisella
Lännen malliin
1
334
Vastaukset
- Vinttur i
Mistä kylästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017783Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?455551HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3042970Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki452726- 1782506
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92090- 251975
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121812Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411742Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111648