Vaihdoin pari päivää sitten uuden koodin (ettei sisko mene rätläämään sitä) ja en sillä välillä käynyt tabletillani ollenkaan ja olen nyt unohtanut kuvio koodini....Mitä minun pitäisi tehdä? Tablet Lenovo S6000L
Mitä tehdä kun lenovo S6000L tabletin koodin unohtaa?
WeedGinFani
4
6758
Vastaukset
Kokeile tätä: https://www.google.com/android/devicemanager
Ja jos se löytää tuon tabletin niin paina "Lukitse" kohtaa ja kirjoita uusi salasana.
Jos ei niin hard reset. Tähän tosin ei löydy oikein ohjeita. Hard reset tehdään yleensä painamalla koti äänenvoimakkuus alas tai ylös virtapainiketta yhtäaikaa kun tabletti on sammuksissa.- PIN man
Ja muista ei enää kuvio koodia vaan vaikka pankkikortin tunnusluku eli PIN
- Anonyymi
Mitä tehdä jos olen unohtanut kuvio salasana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25710925
- 1286942
- 955613
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334928- 504198
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303739- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323412Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222888- 582660