Vaihdoin pari päivää sitten uuden koodin (ettei sisko mene rätläämään sitä) ja en sillä välillä käynyt tabletillani ollenkaan ja olen nyt unohtanut kuvio koodini....Mitä minun pitäisi tehdä? Tablet Lenovo S6000L
Mitä tehdä kun lenovo S6000L tabletin koodin unohtaa?
WeedGinFani
4
6918
Vastaukset
Kokeile tätä: https://www.google.com/android/devicemanager
Ja jos se löytää tuon tabletin niin paina "Lukitse" kohtaa ja kirjoita uusi salasana.
Jos ei niin hard reset. Tähän tosin ei löydy oikein ohjeita. Hard reset tehdään yleensä painamalla koti äänenvoimakkuus alas tai ylös virtapainiketta yhtäaikaa kun tabletti on sammuksissa.- PIN man
Ja muista ei enää kuvio koodia vaan vaikka pankkikortin tunnusluku eli PIN
- Anonyymi
Mitä tehdä jos olen unohtanut kuvio salasana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352176
- 841293
- 561268
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...341199- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20551