The Sims 2 ja puhelin probleema

Hjålpa mig486468

Tere,
Asensin kaikki sims 2:ni (tarkoitan kaikkia sims 2:set mitä on. En ainakaan ole fani ;D)uudestaan koneelle alustamisen jälkeen ja huomasin bugin, joka ilmeni minulle. Kun soitan jollekkin, niin soitettu sim tulee kutsumatta käymään ja sen jälkeen en voi soittaa enään kenellekkään!! Sim meinaa soittaa, mutta ennen luurin pistämistä korvalle se laittaa sen takaisin paikalleen. Missä vika?

PS:Auta Simhara, vai mikä se nimi oli? :D

13

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hjålpa mig486468

      Ai niin, unohdin vielä lisätä sen, että bugi lähti pois muuton aikana, mutta palasi takaisin. En viitsi muutella aina, melkein joka puhelun jälkeen :D

    • Onko sinulla pelissä ladattuja ja/tai hackkeja? Muistan ainakin yhden puhelin hackin joka aiheutti juuri tuollaista.

    • Hjålpa mig486468

      Terve ja kiitoksia nopeasta vastauksistasi. En ole ladannut yhtään hackkiä peliin, vain muutama asu, hiuksia ja jne. Kokeilen noita lähettämiäsi linkkejä ja ilmoittelen jos ongelma ei ratkea.

      Kiitoksia viälä Alsimhara :D

    • Hjålpa mig486468

      Minä tässä taas.
      Ei auttanut kyseiset neuvot. Ongelma jatkuu yhä edelleen... >_

    • Kannattaa silti kokeilla ilman normiladattuja, sillä myös ne saattavat joskus vaikuttaa peliin arvaamattomilla tavoilla.

      Jos ongelma jatkuu myös ilman ladattuja, niin silloin kyseessä on pelibugi joka vaivasi monia ja vaivaa yhä. Esim. googlella saa monia osumia asiheesta. Yritin etsiä mahdollista korjaustiedostoa tuohon bugiin mutta ainoa mikä tuli vastaan oli Paladinin puhelinkorjaustiedosto Vapaa-aika -lisäosalle. Jos sinulla on kyseinen lisäosa, niin ainahan sitä voisi kokeilla. Ei siitä ainakaan haittaa ole, sillä vaikka se ei suoranaisesti ole tähän kyseiseen bugiin, niin se silti vaikuttaa puhelintiedostoihin.
      http://www.simwardrobe.com/
      (Sims 2 -> Fixes -> Freetime fixes -> NPC Phonebook Fix)

      Päivitykset kannattaa myös tarkistaa. Tarvittaessa saa ladattua täältä: http://modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:TS2_Patches

    • Hjålpa mig486468

      Kiitoksia vastauksesta. Kokeilen ilman ladattuja ja lataan tuon puhelin jutun. Ongelma on vain se etten löydä sitä ensimmäisestä linkistä :D Ja päivitykset lataan kaikki mahdolliset.

    • Tuolla Paladinin sivun vasemmassa yläkulmassa on valikko. Valitse sieltä Sims 2, sitten sivun keskelle ilmestyvästä valikosta "Fixes", seuraavasta valikosta "Freetime fixes" ja sitten alimmainen tiedosto "NPC Phonebook Fix". Tämä korjaus ei siis välttämättä auta mutta ainakin itse sitä kokeilisin jos vielä pelaisin Sims 2:sta. :)

      • Hjålpa mig486468

        Kiitoksia vastauksesta.
        Löysikin sen korjauksen, mutta kerkesin poistaa pelin, ennen kuin pistin juttua tästä. Asennan joku päivä kaikki 2:set koneelle ja kokeilen ensin peliä. Jos se tekee vielä sen saman, niin kokeilen päivityksiä ja korjausta. Kiitoksia vielä sinulle vastauksistasi.
        Arigatōgozaimashita!


    • Mörökölli69

      Tere,
      Mul on sama ongelma pelin kaa. Latasin ton puhelin homman, mutten tiiä, mihin sen pukkaan :/

      Apuu?

    • Mörökölli69

      Ainii, unohdin mainita, että ongelma esiintyy The Sims 2 Ultimate Collectionsissa.

    • Oddish_98

      Minullakin on ollut tuo ongelma, mutta itselläni ei ollut yhtään ladattua silloin ja se tapahtui vain kerran ja vain yhdessä valmisnaapurustossa. Ongelma hävisi, kun simini hankki kännykän ja soitti sillä kerran. Bugin aikana kukaan ei soittanut kertaakaan, mutta bugin hävittyä puhelin melkein kokoajan soi eli joku oli melkein kokoajan soittamassa ainakin aluksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe