Apua? Samsung Galaxy S2 -> WLAN liian heikko

Ville_ei_tiedä

Meillä on talossa Samsung GS2 ja kaksi tietokonetta, jotka on kaukana toisistaan. WLAN yhteys näiden tietokoneiden välillä toimii (erittäin hitaasti) puhelimen kautta jos puhelimessa on WiFi-tukiasema päällä, (jolloin puhelin jakaa myös omaa internet-yhteyttä).

Eli tarvitsisin ilmeisesti jonkinlaisen tukiaseman WLAN:ille että saisin verkon nopeutta nostettua (ja pystyisin esim. katsomaan leffoja verkon kautta)?

En haluaisi sijoittaa tähän kuin max 20 euroa...

Ehdotuksia? Kiitos jo etukäteen... :)

7

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_ei_tiedä

      Muuten... Onko sellaista laitetta olemassa joka ottaa vastaan nettiyhteyden puhelimen WLAN:ista ja jakaa sitten nettiyhteyttä omassa (nopeammassa) WLAN-verkossaan?

      • Asetuksia

        On, wireless bridge. Jotkut wlan-reitittimet voi asettaa sellaiseksi.


    • Ville_ei_tiedä

      Ok, olisiko mitään ehdotuksia mistä sellaisen saisi halvalla?

    • Ville_ei_tiedä

      Kaapista muuten löytyy vanha Elisa Viihteen mukana tullut Bewan ibox jonka saa sillattua, mutta muita asetuksia ei pääse muuttamaan.. olisikohan sille mitään käyttöä?

    • Nettiyhteyden hitaus voi myös johtua itse puhelimen operaattoriyhteydestä, ei niinkään wlanista.

    • Ville_ei_tiedä

      Tottakai, mutta jos esim. kopioin koneelta toiselle tiedostoja, niin nopeus on hidasta koska WLAN:in signaali on heikko...

    • ZZZ1

      Heikko signaali, niin WLAN laitteet hidastaa verkon nopeutta jotta yhteys toimisi. Hidas WLAN toimii paljon heikommalla signaalivoimakkuudella. Lukitsin kokeeksi tukiaseman nopeuden yhteen megaan, oma verkko kuului varman 3-4 kertaa aikaisempaa kauempana.... tosin yhteys oli hidas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe