Hirveät raskausarvet rinnoissa.

rumatarvet

miten niistä pääs eroo? kokemuksia? tarviin nopeesti apua!!! t. 16v tyttö.

12

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I know that feeling

      Voi ihanaa, en ole ainut!!!!!

      • rumatarvet

        jos sit koitan jotai rasvaa :) mut haha ollu noi arvet montavuotta eikä yhtää vaalentenu :D ja joo, ei oo poikaystävää haitannu, mut mua haittaa ihan hirveesti! :D


    • mullaki12v.

      mä oon 12v. mullaki on nii mutsi sano et suihkun jälkee öljytä niit meil on ihan perus oliivi öljyy. :)

    • Nou hätä

      Mulla ainakin se vaaleneminen tapahtuu kaikkien arpien kanssa vauhdilla, eli ovat vuosia punaset ja sitten puks muuttuvat valkoisiksi noin vain. Juu rasvaamista raskausarpiin usein suositellaan, paljon muuta ei sitten voikaan tehdä. Ajan kanssa vaalenevat, pitää vaan malttaa.

    • tylsää

      Voin tulla kikissä kattoo ;) laita kik

      • tylsää

        Alottaja


    • oigjhweoihgohi

      Huh, en oo ainoa.. Mul o rinnois SEKÄ lantios/persees. Ja ne lantion arvet näkyy paljo selkeemmi. Nää on niin järkyttävät.. :D

      • tyttöjollaonisotrinnat

        Jaa joku on ehtinyt ennen mua kysyä miten raskausarvista pääsee eroon. Mulla ihan sama ongelma kun rinnat täynnä syviä arpia.


    • .....

      Mullakin oli aivan järkyttävät arvet joskus yli 2 vuotta sitte rinnoissa ja lantiossa sekä pepus. Menin sit näyttää niit terkkarill ja kysyy neuvoo ja se vaan tokas ' Juu ne on venytys arpia ja haalenee sitte vanhetessa..lehdissä mainostetaa paljon kaikkia rasvoja millä ne saa haalenemaan mutta ei ne oikeasti toimi ollenkaan, ei kannata tuhlata rahoja. Sun pitää nyt elää noitten kaa, sellasta elämä on.' Sano vielä sen oikee vittumaisesti muistaakseni menin parkuu vessaa sen jälkee ku ne arvet oli oikeesti aika pahan näköset. Vielä oikee korosti ett niitte arpie haalenemises tulee menee vuosia. No sitte puoltoist vuott myöhemmi kaikki arvet on haalistunu melkee kokonaa :D en tiiä mikä sil ämmäl oli ku oli pakko mennä pelottelemaan vuosia kestävist arvista.

      • koittakaa pärjätä

        Mitä ne arvet oikeestaan ees on? Että niinku milloin/minkä yhteydessä ne tulee ja miksi? Jos joku voisi hieman selventää :)


      • raskausarvet-.-
        koittakaa pärjätä kirjoitti:

        Mitä ne arvet oikeestaan ees on? Että niinku milloin/minkä yhteydessä ne tulee ja miksi? Jos joku voisi hieman selventää :)

        Mullaki on! Ihanaa että en oo ainut tän ongelman kanssa! Oon 13-v ja rinnat kasvo viime talvesta 70A:sta 70C:hen... Kevään lopussa tuli hirveet arvet... Oon yrittäny rasvata niitä mut tuntuu, että ne arvet vaan pahenee...


      • morojee
        koittakaa pärjätä kirjoitti:

        Mitä ne arvet oikeestaan ees on? Että niinku milloin/minkä yhteydessä ne tulee ja miksi? Jos joku voisi hieman selventää :)

        Raskausarvet tulee siitä, kun esim. sun rinnat kasvaa nopeasti ja sun iho venyy samaa tahtia. Eli siis jos vaikka lihot yhtäkkiä paljon, sun iho joutuu venymään nopeasti jolloin niihin tulee punertavia "arpia". Ärsyttävä vaiva, mutta ne haalistuu ajan myötä vaaleiks.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe