Aika paljoin hörhöjä sen huomasin kun asuin sielä 3vuotta.
Täällä asuu paljon rikollisia?
16
948
Vastaukset
- höhöhörhör
SAMPERIN HÖRHÖT!!!
- Kannabis kannatan
En tiedä mikä on " kannabisnarkkari" mutta se ei ole mikään NARKKARI. Vaan NARKKARI vetää kovia huumeita, kuten Heroiinia ja amfetamiinia...
- jaahasVainäin
höpööö kaikki hörhöt täällä vai? missään muussa kaupungissa muka ei ole? :DDD
Selvä se sitten on.- mr gigo
Täällä näkyy usein kun ne räyhää.
- huomioitsija
mr gigo kirjoitti:
Täällä näkyy usein kun ne räyhää.
Ainakin juopot ovat täältä kovastikin vähentyneet luonnollisen poistuman kautta. Uusia ei enää niin tulekaan, kun viinanhintaa nostettiin.
- dji2383092
huomioitsija kirjoitti:
Ainakin juopot ovat täältä kovastikin vähentyneet luonnollisen poistuman kautta. Uusia ei enää niin tulekaan, kun viinanhintaa nostettiin.
Liikkuvat juopot vasta yönhämärissä,niin siksi vois luulla et ovat vähentyneet,mut eivät olekkaan.Kova meteli paljastaa,kuka nyt selvinpäin mölyäsi kylillä keskellä yötä,ei kai kukaan.
- SoTuPum
huomioitsija kirjoitti:
Sosiaali ja tukipummeja,ne niitä rikollisia on.
- naikkonen33w
rikollinen vihainen, tyhmä kännissä se pitkähiuksinen lihava mies kuka hän on?
- en osaa arvata
Missä näit?
Mistä tiedät kaiken tuon? - sitä se olikin
en osaa arvata kirjoitti:
Missä näit?
Mistä tiedät kaiken tuon?Siis eihän tuollaisia hörhöjä voi nähdä, ellei itse käy samoissa piireissä. Sanotaan myös, että seura tekee kaltaisekseen.
- Hevi rauta
sitä se olikin kirjoitti:
Siis eihän tuollaisia hörhöjä voi nähdä, ellei itse käy samoissa piireissä. Sanotaan myös, että seura tekee kaltaisekseen.
Majuri kaikki tietää kuka se toinen lihava pitkähiuksinen mies on..
- niitä näitä
toisissakin on
- HöRhÖ??
Ette edes tiedä mistä puhutte
- seppo 70
Minulla on aina kovat mun piipussa kun menen ilotaloon.
- Piikkiön rajalla
Jep, pahimmat löytyy Kaupungintalolta joko virka-aikaan tai poliitikkojen palavereista. Myös ASV:n omistajat ja pepunnuolijat pitää mainita. Toinen hörhöporukka on nuo hukkaputkimiehet, paimiolaisten rahaa syydetään mahdollisimman paljon jotta muutama kunnallishörhö saisi hiihtää.
- ookkona varma
Pssst!!! Unohdit keilahallin, oliko nyt 50-donaa hukkaan, liukasta keliä piisaa.
Mutta paimiontien pyörätiehen ei riittänytkään rahaa, kun kokoomuksella muita namuja mielessä ja kokouspalkkiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399