On olemassa paljon todisteita ateismia ja evoluutioteoriaa vastaan. Tässä luettelen nyt joitakin ateismin ja evoluutioteorian vastaisia todisteita.
- Evoluutio ei voi olla totta koska apinoita on vieläkin olemassa. Jos ihminen olisi kehittynyt apinasta niin silloin ei olisi enää apinoita.
- Jos ihminen evoluution alkuvaiheessa eli meressä, niin hän olisi hukkunut koska ihminen ei voi hengittää vedessä.
- Jos maapallo olisi pyöreä niin ihmiset tippuisivat pois. Tämä todistaa että maapallo on littana kuten Raamatussa Ilm.7:1 sanoo.
- Kuulin tutultani että hänen tuttunsa oli kertonut omalle tutulleen tapahtuneesta parantumisihmeestä helluntailaisten rukousillassa. Siellä miehen murtunut jalka parani rukouksen voimalla. Eli Jumala siis paransi miehen jalan, jotenka Jumalan on pakko olla olemassa.
- Olin kerran Pirkko Jalovaaran kokouksessa ja minulla oli paha hikka. Jalovaara manasi minusta ulos demonin joka aiheutti hikan. Jonkun ajan kuluttua hikkani lähti, joten Jumala paransi minut. Jalovaaran välityksellä Jumala paransi myös monia muitakin ja useat muutkin parantuivat sairauksistaan ja Jalovaara hymyili heidän vieressään rahatukku kädessään.
- Kerran minun piti lähteä käymään kaupassa mutta ulkona satoi. Rukoilin Jumalalta että sade loppuisi ja tunnin kuluttua se sitten loppuikin. Jumala on siis olemassa koska Hän vastaa ihmisten rukouksiin.
Eli siis kuten teille todistin, niin ateismi ja evoluutio ovat täyttä valetta ja kristillinen elävä Jumala on olemassa ja todellisuutta.
Jos joku ei saanut vielä mielestään tarpeeksi todisteita Jumalasta niin tässä on hänelle katsottavaa:
http://www.youtube.com/watch?v=d_PaX8DcT6Y
Ateismin vastaiset todisteet
Marko, KD, Helsinki
3
111
Vastaukset
- suurempi kuin <3
Että tällaista uskovien ja kristinuskon herjausta. Menisit sinäkin nukkumaan.
- Ateisti
Hitto, olin jo vastaamassa tähän tyynen rationaalisin argumentein kunnes tajusin että tämä on trolli. :|
- Järki lähti
Aivan, loistavat perustelut.
https://www.youtube.com/watch?v=u3X5f3gY4iw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368672Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701260Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17926Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657