Toisessa keskustelussa oli taas joku asiaton kommentti, joka pyydettiin poistettavaksi.
Näillä kaikilla palstoilla lienee lienee yhteistä se, että joku puskakisu livauttaa jonkun tunnistetietoja tai muuta vastaavaa asiatonta informaatiota "julkisuuteen". On myös muita kriteeereitä viestien poistattamiseksi.
Viestin poistattaminen - pyyntö ylläpidolle tai rikollisesta toiminnasta ilmoittaminen nettipoliisille EI vaadi rekisteröitymistä S24:n foorumille. Riittää, kun on olemassa oleva sähköpostiosoite. Eli väärinkäytösten välttämiseksi: ihan jokainen pystyy tästä kortensa kekoon kantamaan.
Ilmoita asiaton viesti
3
102
Vastaukset
- psykopaatti3
Minulla on nettivainoojana eräs psykiatri,kirjoittanut minusta ties mitä.Olen täysin erakko,joten en saa mistään tietoja minuun kohdistuneista kirjoituksista.Pariin otteeseen olen löytänyt hänen kirjoituksiaan ja ilmaissut että olen lukenut hänen sepustuksensa.Kerran sain jopa keskustelu yhteyden häneen netissä mutta hän ei suostu vastaamaan vaan vaikenee ja vaihtaa foorumia.
- Iina0307
Tällä palstalla kirjoitetut asiat sopivat moneen eri ihmiseen , joten on täysin utopistista, että niitä voisi kohdentaa kehenkään suoraan. Yksityisen ihmisen nimiä tai paikkakuntaa ei ole sopivaa julkaista, vaikka siitä ei suoranaista kunnianloukkausta olisikaan. Totta on, että myös narsistit kirjoittelevat täällä ja ehkä kopioivat joitakin tekosiaan meidän ns. uhrien kirjoituksista.
- kiusaamiseen
Kiusaamiseenhan tätä palstaa ainakin näytetään käyttävän säännönmukaisesti. Nuo provoilevat aloitusviestit onneksi jäävät yleensä ilman vastausta ja niiden aloittajasta saa melkoisen psykopaattivaikutelman. Tehostaakseen viestiensä kiusaamistarkoitusta viestiä on käyty plussaamassa runsaasti.
Onneksi fiksut eivät reagoi tuollaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4446446Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1523781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?992485Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251959Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1211325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741263- 671104
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76990- 44983