Toisessa keskustelussa oli taas joku asiaton kommentti, joka pyydettiin poistettavaksi.
Näillä kaikilla palstoilla lienee lienee yhteistä se, että joku puskakisu livauttaa jonkun tunnistetietoja tai muuta vastaavaa asiatonta informaatiota "julkisuuteen". On myös muita kriteeereitä viestien poistattamiseksi.
Viestin poistattaminen - pyyntö ylläpidolle tai rikollisesta toiminnasta ilmoittaminen nettipoliisille EI vaadi rekisteröitymistä S24:n foorumille. Riittää, kun on olemassa oleva sähköpostiosoite. Eli väärinkäytösten välttämiseksi: ihan jokainen pystyy tästä kortensa kekoon kantamaan.
Ilmoita asiaton viesti
3
93
Vastaukset
- psykopaatti3
Minulla on nettivainoojana eräs psykiatri,kirjoittanut minusta ties mitä.Olen täysin erakko,joten en saa mistään tietoja minuun kohdistuneista kirjoituksista.Pariin otteeseen olen löytänyt hänen kirjoituksiaan ja ilmaissut että olen lukenut hänen sepustuksensa.Kerran sain jopa keskustelu yhteyden häneen netissä mutta hän ei suostu vastaamaan vaan vaikenee ja vaihtaa foorumia.
- Iina0307
Tällä palstalla kirjoitetut asiat sopivat moneen eri ihmiseen , joten on täysin utopistista, että niitä voisi kohdentaa kehenkään suoraan. Yksityisen ihmisen nimiä tai paikkakuntaa ei ole sopivaa julkaista, vaikka siitä ei suoranaista kunnianloukkausta olisikaan. Totta on, että myös narsistit kirjoittelevat täällä ja ehkä kopioivat joitakin tekosiaan meidän ns. uhrien kirjoituksista.
- kiusaamiseen
Kiusaamiseenhan tätä palstaa ainakin näytetään käyttävän säännönmukaisesti. Nuo provoilevat aloitusviestit onneksi jäävät yleensä ilman vastausta ja niiden aloittajasta saa melkoisen psykopaattivaikutelman. Tehostaakseen viestiensä kiusaamistarkoitusta viestiä on käyty plussaamassa runsaasti.
Onneksi fiksut eivät reagoi tuollaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174706
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1962564Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731677Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291585- 211329
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221275Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1431053
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924