Ilmoita asiaton viesti

Toisessa keskustelussa oli taas joku asiaton kommentti, joka pyydettiin poistettavaksi.

Näillä kaikilla palstoilla lienee lienee yhteistä se, että joku puskakisu livauttaa jonkun tunnistetietoja tai muuta vastaavaa asiatonta informaatiota "julkisuuteen". On myös muita kriteeereitä viestien poistattamiseksi.

Viestin poistattaminen - pyyntö ylläpidolle tai rikollisesta toiminnasta ilmoittaminen nettipoliisille EI vaadi rekisteröitymistä S24:n foorumille. Riittää, kun on olemassa oleva sähköpostiosoite. Eli väärinkäytösten välttämiseksi: ihan jokainen pystyy tästä kortensa kekoon kantamaan.

3

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psykopaatti3

Minulla on nettivainoojana eräs psykiatri,kirjoittanut minusta ties mitä.Olen täysin erakko,joten en saa mistään tietoja minuun kohdistuneista kirjoituksista.Pariin otteeseen olen löytänyt hänen kirjoituksiaan ja ilmaissut että olen lukenut hänen sepustuksensa.Kerran sain jopa keskustelu yhteyden häneen netissä mutta hän ei suostu vastaamaan vaan vaikenee ja vaihtaa foorumia.

• Iina0307

Tällä palstalla kirjoitetut asiat sopivat moneen eri ihmiseen , joten on täysin utopistista, että niitä voisi kohdentaa kehenkään suoraan. Yksityisen ihmisen nimiä tai paikkakuntaa ei ole sopivaa julkaista, vaikka siitä ei suoranaista kunnianloukkausta olisikaan. Totta on, että myös narsistit kirjoittelevat täällä ja ehkä kopioivat joitakin tekosiaan meidän ns. uhrien kirjoituksista.

• kiusaamiseen

Kiusaamiseenhan tätä palstaa ainakin näytetään käyttävän säännönmukaisesti. Nuo provoilevat aloitusviestit onneksi jäävät yleensä ilman vastausta ja niiden aloittajasta saa melkoisen psykopaattivaikutelman. Tehostaakseen viestiensä kiusaamistarkoitusta viestiä on käyty plussaamassa runsaasti.
      Onneksi fiksut eivät reagoi tuollaisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4706
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      196
      2564
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1585
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1329
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1275
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      143
      1053
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe