Hei minulla olisi pari kysymystä Hesesssä työskentelystä. Itse olen parhaillaan siellä töissä harjoittelu ajalla mutta pari kysymystä on jäänyt mieleen pyörimään eikä kunnon vastausta ole tullut.
1. Mistä nään työvuoroni? Hesen seinällä roikkuvassa listassa ei minulle ollut merkitty enää vuoroja ja nytkun lista on vanhentumassa niin mistä tiedän milloin minulla taas on vuoroja? Pitääkö minun käydä itse töissä omalla ajalla katsomassa uudet työvuoro listat vai ilmoitetaanko minulle siitä, että milloin minulla on taas vuoroja?
2. Työvaatteeni ovat likaantuneet jo aika lailla ja halluiaisin tietää että missä pesen ne. Vienkö ne kotiin vai annanko ne töissä jollekkin? Minulla kuitenkin on vain yhdet housut ja paita eli saisinko tilalle toiset vaatteet?
Hesburger työnä
2
3820
Vastaukset
- heseläinen
Meillä ainakin pitää itse käydä vapaa-ajalla kysymässä työkavereilta josko he viitaisivät pikaisesti käydä katsomassa vuoroni, tai sitten jos on joku vähän parempi kaveri siellä töissä niin pyydät laitta tekstarina
Yhdet työvaatteet on meilläkin tai no paitoja on kaksi (t-paita dekä pitkähihainen) mutta kotona ne pitää pestä silloin kun työvuoroiltaan ehtii myös kuivua vaatteet - trfgfg
Työvuorot näkee netistä https://intranet.hesburger.fi/intranet/hesburger/index.html. Jokaisella työntekijällä pitäisi olla sinne omat tunnukset ja salasanat jotka pomo ilmoittaa sinulle. Ja kyllähän myös vaatteita pitäisi olla useammat ku yhdet. Vähintään kaksi paitaa ja kahdet housut. Vaatteet pestään kotona. Ei todellakaan tarvitse omalla ajalla lähtä työvuoroja kyselemään sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734