Juu. Mie mietin tässä ku käytän minun skeitti kypärää lasketellessani, mutta minulla on se ongelma kun teen temmpuja ja kaatuilen niin minulta lähtee lasit irti mietin vain että mistä saisin/löytäisin sen jutun mikä on laskettelu kypärissä sielä takana ja pitää lasit kiinni kypärässä? Onko edes mahdollista löytää semmosta ja käyttää skeitti kypärässä?
KYPÄRÄÄN LASIT?
4
597
Vastaukset
- miquelanso
osassa laseja on kiinnityshihnassa sellainen pinta, joka estää liukumista. Itsellä motocross lasit. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, mutta erikseen ei taida olla kiinnitettäviä klipsuja kypärään saatavilla.
- valoa massoihin?
Oisko lumiväen googleista mitään apua? Ei mikään lopulta toimi, mutta mun kohdalla pikkuruisen parannusta toi se superkallis sppx. Mutta joudu maksamaan kokonaiset 100e yli. Taas se on ollut just vain pikkuruisen apua, eikä kaikissa oloissa.
- skiiiier
laita lasit kypärän alle (jos mahtuu). mulla toimii moitteettomasti! :)
- Meitssi
Hyvä tyyli, mulla sama. Näyttää vähän tyhmältä jos on lasit "street" tyylisen kypärän ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684