Juu. Mie mietin tässä ku käytän minun skeitti kypärää lasketellessani, mutta minulla on se ongelma kun teen temmpuja ja kaatuilen niin minulta lähtee lasit irti mietin vain että mistä saisin/löytäisin sen jutun mikä on laskettelu kypärissä sielä takana ja pitää lasit kiinni kypärässä? Onko edes mahdollista löytää semmosta ja käyttää skeitti kypärässä?
KYPÄRÄÄN LASIT?
4
382
Vastaukset
- miquelanso
osassa laseja on kiinnityshihnassa sellainen pinta, joka estää liukumista. Itsellä motocross lasit. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, mutta erikseen ei taida olla kiinnitettäviä klipsuja kypärään saatavilla.
- valoa massoihin?
Oisko lumiväen googleista mitään apua? Ei mikään lopulta toimi, mutta mun kohdalla pikkuruisen parannusta toi se superkallis sppx. Mutta joudu maksamaan kokonaiset 100e yli. Taas se on ollut just vain pikkuruisen apua, eikä kaikissa oloissa.
- skiiiier
laita lasit kypärän alle (jos mahtuu). mulla toimii moitteettomasti! :)
- Meitssi
Hyvä tyyli, mulla sama. Näyttää vähän tyhmältä jos on lasit "street" tyylisen kypärän ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875