Mielipiteitä kyseisestä pelistä? 170cm tytölle tulis.
Käytettynä en meinannu löytää yhtäkään.
Mistä olis helppo hankkia uus? Hinta?
Rieju Tango 50
7
1389
Vastaukset
- jooh2
Rumahan tuo on, mutta makunsa kullakin.
- yo maama
Nii on sun detsiki. T. Yks sun koulusta.
- jooh2
yo maama kirjoitti:
Nii on sun detsiki. T. Yks sun koulusta.
Kukaan amiskan oppilas ei oo nähny mun mopoo, muuten hyvä.
- ei riemulla rajaa
Lienee samalla am6 moottorilla kuin muutkin riemut eli luotettavuudesta 5/5. Ulkonäkö ei omaa silmää oikeen miellytä, mutta varmasti hyvä käyttömopo. Masco ei noita suomeen tuo eli tilausta pitäisi kysellä riejun tehtaalta espanjasta, hinnoista saanee tietoa riejun sivuilta.
- Motskaritäti
Am6 luotettavuus 5/5? Toivottavasti vitsailet. Minarellissa on välivapaita, tehoa vähemmän kuin Rabasassa ja rabasa on omasta kokemuksesta 10x parempi.. Ja detsillä olen ajanut 20000 km mutta nyt onneksi gileta rabasalla alla, ei tule välivapaita.
- jooh2
Motskaritäti kirjoitti:
Am6 luotettavuus 5/5? Toivottavasti vitsailet. Minarellissa on välivapaita, tehoa vähemmän kuin Rabasassa ja rabasa on omasta kokemuksesta 10x parempi.. Ja detsillä olen ajanut 20000 km mutta nyt onneksi gileta rabasalla alla, ei tule välivapaita.
Vitun pelle taas. Välivapaita kyllä, MUTTA niitte yli pääsee ku osaa vaihtaa vaihteita "Tehoa vähemmän.." Mitäs väliä sillä on ku samanlaisia luumuja ne on vakiona..
- ei riemulla rajaa
Motskaritäti kirjoitti:
Olet taas tyypillinen rabasajonne joka pitää rabasaa parhaana kun ei paremmasta tiedä.
Välivapaat: ei ole kun opettelee vaihtamaan
Teho: Minarelli 5kw, Rabasa 4kw
Luotettavuus: 30 tkm ajettu minarelli, toinen mäntä menossa, muuta ei ole tehty
Joten älähän länkytä shaibaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854