Helppiä

Heeelp

Moro! Olen 15-vuotias eläin ihminen(poika) ja minulla on kaniinimäyräkoira Viivi, 7-vuotias. äitini ja isäpuoleni hermostui koiralle kun oli pissannut ja kakannut lattialle, minulla ja koirallani on ollut aina tosi hyvä suhde ja en suutu hänelle ja siivoan hänen sotkut aina kun näen semmoset :D Äiti ja isäpuoli ei näytä pitävän koirasta ollenkaan ja eivät hoida sitä niin kuin pitäisi, ainakun olen esim. isällä, äiti antaa vain ruokaa ja se jää siihen, ei päästä sitä ulos yms. sitten huutaa koiralle vihaisena kun on sotkenut taas paikkoja. Ymmärrän ehkä äitiä koska hänellä on todella paljon stressiä koska on siivooja,leipoja leipomossa ja vielä kotona meillä on 64-eläintä. Usein hän pääsee nukkumaan klo 20.00 ja herää 0,00-2,00, hoitamaan eläimiä joka kestää 3h, sitten menee leipomoon ja siivoamaan ja iltapäivällä viel hoitaa sen 3-4h eläimiä. Joskus on poikkeuksia tottakai. Mutta asiaan, nyt 1.1.2014 äiti hermostu toden teolla koiralle jostain syystä ja läpsäisi sitä ja huusi tajuttoman kovaa. Koira juoksi nopeesti mun huoneeseen ja omaan koppiinsa ja samalla alkoi pelätä minuakin. Koira on tottunut nukkua minun kainalossani aina öisin ja menin makaamaan sänkyyn, koira kyllä tuli mutta vapisi aika paljon ja ei oikeen rentoutunut, otin kännykän ja laiton youtubesta rauhallista musiikkia ja aloin puhua hiljaa, koira alkoi rentoutua ja laittoi silmät kiinni. Hetken päästä koira hyppäsi sänkystä pois hieman epävarmana ja meni koppiinsa. Menin katsomaan Under The Domea :>D Ja sen jälkeen menin nukkumaan, koira ei tullut kainalooni nukkumaan. Aamulla hoidin marsuni ja houkuttelin koirani ulos kopista herkuilla, hän tuli, mutta hieman epävarmana, koitin ottaa rauhallisesti syliin, mutta koira ravisteli itseään ja en pystynyt pitämään häntä sylissä. Yleensä koira haluaa tulla syliini rapsutellen jalkojani kun olen tietokoneella, Nyt ei hän vain istui lattialla, ulkona hän kyllä seuraa minua, mutta on kuitenkin vielä joka asiassa hieman epävarma. Mitä teen? Auttakaa!

1

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Tällä hetkellä koira on päässyt ainakin hieman yli tapahtuneesta ja on paljon varmempi minua kohtaan, en tiiä sit miten suhtautuu äitiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6267
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1695
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1334
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1008
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      991
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      847
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe