Moro! Olen 15-vuotias eläin ihminen(poika) ja minulla on kaniinimäyräkoira Viivi, 7-vuotias. äitini ja isäpuoleni hermostui koiralle kun oli pissannut ja kakannut lattialle, minulla ja koirallani on ollut aina tosi hyvä suhde ja en suutu hänelle ja siivoan hänen sotkut aina kun näen semmoset :D Äiti ja isäpuoli ei näytä pitävän koirasta ollenkaan ja eivät hoida sitä niin kuin pitäisi, ainakun olen esim. isällä, äiti antaa vain ruokaa ja se jää siihen, ei päästä sitä ulos yms. sitten huutaa koiralle vihaisena kun on sotkenut taas paikkoja. Ymmärrän ehkä äitiä koska hänellä on todella paljon stressiä koska on siivooja,leipoja leipomossa ja vielä kotona meillä on 64-eläintä. Usein hän pääsee nukkumaan klo 20.00 ja herää 0,00-2,00, hoitamaan eläimiä joka kestää 3h, sitten menee leipomoon ja siivoamaan ja iltapäivällä viel hoitaa sen 3-4h eläimiä. Joskus on poikkeuksia tottakai. Mutta asiaan, nyt 1.1.2014 äiti hermostu toden teolla koiralle jostain syystä ja läpsäisi sitä ja huusi tajuttoman kovaa. Koira juoksi nopeesti mun huoneeseen ja omaan koppiinsa ja samalla alkoi pelätä minuakin. Koira on tottunut nukkua minun kainalossani aina öisin ja menin makaamaan sänkyyn, koira kyllä tuli mutta vapisi aika paljon ja ei oikeen rentoutunut, otin kännykän ja laiton youtubesta rauhallista musiikkia ja aloin puhua hiljaa, koira alkoi rentoutua ja laittoi silmät kiinni. Hetken päästä koira hyppäsi sänkystä pois hieman epävarmana ja meni koppiinsa. Menin katsomaan Under The Domea :>D Ja sen jälkeen menin nukkumaan, koira ei tullut kainalooni nukkumaan. Aamulla hoidin marsuni ja houkuttelin koirani ulos kopista herkuilla, hän tuli, mutta hieman epävarmana, koitin ottaa rauhallisesti syliin, mutta koira ravisteli itseään ja en pystynyt pitämään häntä sylissä. Yleensä koira haluaa tulla syliini rapsutellen jalkojani kun olen tietokoneella, Nyt ei hän vain istui lattialla, ulkona hän kyllä seuraa minua, mutta on kuitenkin vielä joka asiassa hieman epävarma. Mitä teen? Auttakaa!
Helppiä
Heeelp
1
129
Vastaukset
- ...
Tällä hetkellä koira on päässyt ainakin hieman yli tapahtuneesta ja on paljon varmempi minua kohtaan, en tiiä sit miten suhtautuu äitiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217870- 2322712
- 262601
- 1631979
- 1191835
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61626Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165