Lauantaina Auralle !

oukkidoukki

Lauantaina 4.1.2014 Tapsan tanssilavakeikat alkaa tämän vuoden osalta. Auran nuortentalolle olisi tuolloin tarkoitus mennä Tapsaa kuuntelemaan. Odotukset ovat korkealla. Varmasti hieno ilta tulossa. Toivotaan ,että Tapsa laulaisi jotain lauluja myös uusimmalta levyltään.

16

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Te typerykset!

      tervemenoa tuohon onnettomaan konserttiin. Tiedossa ei ole mitään elämyksiä. Hah!

      • Gilla*

        Ei viestiketjua ilman että joku hapannaama märisijä ei päätään paukuttaisi.
        Painu muualle täältä toisten iloa pilaamasta !
        Alkuperäiselle kirjoittajalle toivon oikein mukavaa ja antoisaa iltaa hyvän musiikin parissa lauantaina.


    • Annu.

      Joko kusit pöksyysi innostuksesta?

      • oukkidoukki

        Kiitos kysymästä Annu. En vielä ainakaan. Tässähän on vielä kaksi päivää aikaa H-hetkeen.

        Mieli on iloinen ja odottava. Sitä et edes sinä pysty yrmyillä viesteiläsi pilaamaan. Harmittaako ? Älä huoli, voin pyytää Tapsalta sinulle nimmarin.


      • Annu.
        oukkidoukki kirjoitti:

        Kiitos kysymästä Annu. En vielä ainakaan. Tässähän on vielä kaksi päivää aikaa H-hetkeen.

        Mieli on iloinen ja odottava. Sitä et edes sinä pysty yrmyillä viesteiläsi pilaamaan. Harmittaako ? Älä huoli, voin pyytää Tapsalta sinulle nimmarin.

        Pyydä toki, säästyy minulta perseen pyyhettä jos voisit samalla pyytää sen nimmarin vessapaperiin koska sinne se menee kuitenkin. Kortti on liian kova siihen tarkoitukseen mutta kyllä sillä kissanpaskat voi kissanvessasta kaapia kasaan.


      • Annu. kirjoitti:

        Pyydä toki, säästyy minulta perseen pyyhettä jos voisit samalla pyytää sen nimmarin vessapaperiin koska sinne se menee kuitenkin. Kortti on liian kova siihen tarkoitukseen mutta kyllä sillä kissanpaskat voi kissanvessasta kaapia kasaan.

        Sun peräpääs nyt on niin karstottunut ja parkkiintunu paksuksi kuin elefantinnahka, että voisit pyyhiä sen persees vaikka hiekkapaperilla.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Sun peräpääs nyt on niin karstottunut ja parkkiintunu paksuksi kuin elefantinnahka, että voisit pyyhiä sen persees vaikka hiekkapaperilla.

        Tietääkseni en ole vilauttanut sulle peräpäätäni. Peilaa vaan omaasi.


      • Hihhulit vauhdissa!
        Annu. kirjoitti:

        Tietääkseni en ole vilauttanut sulle peräpäätäni. Peilaa vaan omaasi.

        Justiinax puhuu omasta perästään. Sitäpaisti sen (ei "hän") pää on kuin sveitsinjuusto: täynnä reikiä.


    • oukkidoukki !

      Terveiset Auralta jossa tunnelma eilen oli mitä parhain. Tapsa oli veti upeen keikan. Olisi aihetta kehua enemmänkin, mutten viitsi, kun Tapsan antifanit vetävät siitä herneen nokkaansa. Mutta kivaa siis oli ! Kyllä kannatti mennä.

      • Sanonta kuuluu

        Pienellä ihmisellä on pienet ilot. Pienillä aivoilla on pienet älynnystyrät. - Goethe


    • ***********

      Facebookista luin eräänkin tuolla Auralla olleen henkilön kommentin ja tämä kehui iltaa ihanaksi ja totesi että "Tapani Kansa pesi Juha Metsäperän mennen tullen ".

      Juha Metsäperä oli siis toisena esiintyjänä keikalla.
      Juha on nuoremman polven parhaimpiin kuuluvia miesartisteja, mutta niinpä vaan Tapsan taito ja kokemus jyrää ja on omaa luokkaansa.

      • Annu.

        Olet siis lukenut jonkun henkilön viestin ja tulet tänne kuuluttamaan että Tapsukka on parempi :D Millä luokalla olitkaan? 1....2....?


      • Gilla*
        Annu. kirjoitti:

        Olet siis lukenut jonkun henkilön viestin ja tulet tänne kuuluttamaan että Tapsukka on parempi :D Millä luokalla olitkaan? 1....2....?

        Jos sä Annu olisit Harry Potter-hahmo niin olisit kyllä ilmanmuuta Myrtynyt Myrtti tai Ankeuttaja.

        Sen verran happaman silakan syöneeltä aina vaikutat. Etenkin heti jos joku Tapsasta jotain positiivista kirjoittaa.


      • Annu.
        Gilla* kirjoitti:

        Jos sä Annu olisit Harry Potter-hahmo niin olisit kyllä ilmanmuuta Myrtynyt Myrtti tai Ankeuttaja.

        Sen verran happaman silakan syöneeltä aina vaikutat. Etenkin heti jos joku Tapsasta jotain positiivista kirjoittaa.

        No nyt ymmärrän, olet siis teini ja ilmankos viestisi on niin lapsellisia.
        Kuka muu kuin esiteini Pottereita viitsii seurata.


      • Gilla*
        Annu. kirjoitti:

        No nyt ymmärrän, olet siis teini ja ilmankos viestisi on niin lapsellisia.
        Kuka muu kuin esiteini Pottereita viitsii seurata.

        Älä vedä typeriä johtopäätöksiäsi. Yhtä Harry Potter-jaksoa katsoin kerran kun se elokuva TV:stä tuli, mutten muutoin ole niitä elokuvia katsonut enkä kirjoja lukenut. Siinä jaksossa nyt vaan sattui olemaan just Myrtynyt Myrtti ja Ankeutaja, jotka sopivat luonnehtimaan sinunlaistasi hapannaamaa hyvin.


      • Gilla*
        Gilla* kirjoitti:

        Älä vedä typeriä johtopäätöksiäsi. Yhtä Harry Potter-jaksoa katsoin kerran kun se elokuva TV:stä tuli, mutten muutoin ole niitä elokuvia katsonut enkä kirjoja lukenut. Siinä jaksossa nyt vaan sattui olemaan just Myrtynyt Myrtti ja Ankeutaja, jotka sopivat luonnehtimaan sinunlaistasi hapannaamaa hyvin.

        Niin, kuten tuli jo aiemmin sanottua olen uudenvuodenhulinassa unohtanut ottaa päivittäisen lääkitykseni- ja se huomaa. Olen itse Tohtori Mengele kun en ole niitä lääkärin määräämiä tabuja ottanut. Muuten olen yhtä kiltti kuin sadun Lumikin äitipuoli tai Tuhkimon äitipuoli. Lupaan parantaa tapani. Uudenvuodenlupaus!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe