VIKING GRACE VASTAUKSIA KAIVATAAN

vastauksiatarvitaan

Siis onko oikeasti niin paha laiva mitä kaikki sanoo? Perheen kanssa menossa ihan normaalille risteilylle, paikka näyttää ihan siistiltä ja näin, silti kaikki sanoo ettei mene ko. laivalle toista kertaa, miksi?
jos teillä on omia kokemuksia jaattehan täällä :)

38

2000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellistenkitinät

Eipä ole pahaa sanottavana, kolme kertaa käyty, elikkä viihdytty on ko. laivalla.

• goodchip

Hyvä laiva se on, en ymmärrä miksei jotkut tykkää.
      Olen käynyt toisenkin kerran ja varmasti menen kolmannenkin kerran.
      Normaali perheristeily ollut kyseessä meilläkin, siistiä siellä oli ja vähän erilaista kuin muilla laivoilla.

• Mikä hoppu?

Etkö jaksa odottaa? Sitten näet ja koet sen kaiken ihan itse.

• :))

Ei siis hoppu kyseessä, mietin vain onko maksamisen arvoista, yli 300e koko reissu!

• Halvalla?
        :)) kirjoitti:

Ei siis hoppu kyseessä, mietin vain onko maksamisen arvoista, yli 300e koko reissu!

Miten voi päästä noin halvalla? Mulla jo yksin ostokset maksavat rapiat tuon. Sitten päälle safkat ja juomiset.

• aloittajaa
        Halvalla? kirjoitti:

Miten voi päästä noin halvalla? Mulla jo yksin ostokset maksavat rapiat tuon. Sitten päälle safkat ja juomiset.

no totta joo, tossa on hytti juna siihe. ne sapuskat ynm.. mikäs riita täällä nyt on :D

• gregwge

Normaali laiva se on

Löytyy Bingoa ja Karaokea aikuisille.

Lapsille/nuorille myös runsaasi ohjelmaa mm. KOLMEN "leikkihuoneen" muodossa eri ikäisille

Lisäksi löytyy PIENI videopelinurkkaus, missä ilmakiekkoa, autopeliä yms.

"Viihdetarjonta" on aika suppea, laivassa on vain yksi kaksikerroksinen yökerho, ei siis mitään pientä "karaokemestaa" tai discoa erikseen.

Tuon lisäksi löytyy "rokkibaari" ja seinän toiselta puolelta kahviomainen "päiväsali" baari karaoke pideään aina jommassa kummassa näistä.

Hytit ihan OK tasoa, löytyy jokaisen maksuun sopiva

Laivan uudesta rakenteesta johtuen matkat hytteihin baareista yms. on melko pitkiä, eli hisseille tulee käyttöä... no hissejä sentään löytyy laivalta tarpeeksi monta

Eli ei se nyt niin paha paikka loppujen lopuksi ole.

Ruokapuoli on peruskamaa, ei löydy mitään "Snagaria" mistä saisi ranskiksia, hampurilaisia, makkaraperunoita, hod dogeja yms yömyöhään asti kohtuuhinnalla

TaxFree myymälä on iso, ja jännän mallinen (vaikea selittää) ja samassa kaupassa siis kaikki tuotteet, kun taasen esim. Baltic Princesillä on ne jaettu 5 eri kauppaan.

Eli sinne vain, eli ei ole mikään elämys, mutta ei mikään pettymyskään

• näin on

"Laivan uudesta rakenteesta johtuen matkat hytteihin baareista yms. on melko pitkiä, eli hisseille tulee käyttöä... no hissejä sentään löytyy laivalta tarpeeksi monta"

ison laivan haittoja, lähes 220 metriä pituutta ja 32 leveyttä.
        kannattaa käydä kuntosalilla ensin eikä valittaa eaamattomuudestaan täällä.

"TaxFree myymälä on iso, ja jännän mallinen (vaikea selittää) ja samassa kaupassa siis kaikki tuotteet"
        niin kauppahan on U:n muotoinen koska keskelle on jäänyt käytävä takaosan hissiaulaan, sekä käytävän varrella lisäksi nuorisolle tiloja.

ravintoloista kannattaa testata Frank´s, ei siis mitään nuorison ihannoimaa roskaruokaa tarjolla kylläkään

• Hampurilainen

Frank´s tarjoaa:
        Hampurilainen 100% naudanlihaa, pekonia,
        parmesan-juustoa ja kurkkuaiolia 16:00 eur

Kanahampurilainen, chipotte-omenasalsaa
        ja jugurttikastiketta 15:00 eur

Kasvishampurilainen ja kylmää tikkamasalaa
        15:00 eur

lisäksi löytyy salaatteja, nordiccia, pastoja, pizzaa,
        steaks & sweets from Frank´s bar

• wefef ew
        Hampurilainen kirjoitti:

Frank´s tarjoaa:
        Hampurilainen 100% naudanlihaa, pekonia,
        parmesan-juustoa ja kurkkuaiolia 16:00 eur

Kanahampurilainen, chipotte-omenasalsaa
        ja jugurttikastiketta 15:00 eur

Kasvishampurilainen ja kylmää tikkamasalaa
        15:00 eur

lisäksi löytyy salaatteja, nordiccia, pastoja, pizzaa,
        steaks & sweets from Frank´s bar

Kerros mitä maksaa ihan ransikset? entä makkaraperunat? entä normaali hampurilainen? entä ihan hodari? entäs pirtelö? lihapiirakka?

• Nautiskelua.
        wefef ew kirjoitti:

Kerros mitä maksaa ihan ransikset? entä makkaraperunat? entä normaali hampurilainen? entä ihan hodari? entäs pirtelö? lihapiirakka?

Kuka nyt menee laivalle syömään makkarapottuja, hodareita tai hamppareita?
        Lihapiirakkaa nautin siellä muutoin.

• roskaruoka
        wefef ew kirjoitti:

"Kerros mitä maksaa ihan ransikset? entä makkaraperunat? entä normaali hampurilainen? entä ihan hodari? entäs pirtelö? lihapiirakka?"

roskaruokasi läydät lähigrilliltäsi, tässä oli ravintolan tarjontaa.
        kuka nyt roskaruuan perään laivalla juoksisi, ai niin SINÄ TIETYSTI,
        kun muut hakevat jotain uutta & erikoista, eivätkä ole pers aukisia kuten sinä

• gdfhdfh
        Nautiskelua. kirjoitti:

Kuka nyt menee laivalle syömään makkarapottuja, hodareita tai hamppareita?
        Lihapiirakkaa nautin siellä muutoin.

Vaikka minun laiset jotka käy laivalla kuten viime vuonna 32 kertaa.

Eli se ei ole vuoden / monen vuoden kohokohta, vaan yhtä normaali asia kuin baari-ilta

Tuskin sinä kosten illan jälkeenkään mihinkään Ala carte ravintolan tai buffettiin menet ennen nukkumaan menoa, vaan poikkeat juuri grillillä tai hesessä.

Enkä koe olevani kauhean köyhä, koska matkoja on ollut melkos paljon

• näin on
        gdfhdfh kirjoitti:

Vaikka minun laiset jotka käy laivalla kuten viime vuonna 32 kertaa.

Eli se ei ole vuoden / monen vuoden kohokohta, vaan yhtä normaali asia kuin baari-ilta

Tuskin sinä kosten illan jälkeenkään mihinkään Ala carte ravintolan tai buffettiin menet ennen nukkumaan menoa, vaan poikkeat juuri grillillä tai hesessä.

Enkä koe olevani kauhean köyhä, koska matkoja on ollut melkos paljon

"Eli se ei ole vuoden / monen vuoden kohokohta, vaan yhtä normaali asia kuin baari-ilta"

sun täytyy opetella sitten jo talon tavoille,
        luulis jo oppineen jos on "käynyt" noin "usein" kuin sinä laivalla.

köyhä voit olla, jankkaamisesi käymisistä sen jo kertoo
        köyhyyttä on moneen lähtöön, henkistäkin

• regr gr
        näin on kirjoitti:

"Eli se ei ole vuoden / monen vuoden kohokohta, vaan yhtä normaali asia kuin baari-ilta"

sun täytyy opetella sitten jo talon tavoille,
        luulis jo oppineen jos on "käynyt" noin "usein" kuin sinä laivalla.

köyhä voit olla, jankkaamisesi käymisistä sen jo kertoo
        köyhyyttä on moneen lähtöön, henkistäkin

"Leikitään" että yksi matka maksaa keskimäärin 25€

Leikitään että reissussa menisi rahaa aina vain noin 50€

Leikitään että normi tyyppi tekee vuodessa yhden risteilyn jonainen merkittävänä päivänä tms.

No minun laskelmieni mukaan viime vuoden matkat on tullut maksamaan (siis risteilyt) yhteensä mulle 2400€

Ei siis kauhean köyhältä tunnu jos 2400€ laittaa matkaan, eikös :) siis 2400€ vuodessa. Ajattele jos olisin normi kansalainen, joka käy noin kerran vuodessa... vaikea olisi saada menemään se 2400€. Kallein hytti Baltic Princesillä taitaa olla 500€ Gracella lienee samoissa hinnoissa :)

Ei sitä 1900 euroa kyllä yksin 24 tunnin risteilyllä käytä millään

• ewfer wef
        roskaruoka kirjoitti:

"Kerros mitä maksaa ihan ransikset? entä makkaraperunat? entä normaali hampurilainen? entä ihan hodari? entäs pirtelö? lihapiirakka?"

roskaruokasi läydät lähigrilliltäsi, tässä oli ravintolan tarjontaa.
        kuka nyt roskaruuan perään laivalla juoksisi, ai niin SINÄ TIETYSTI,
        kun muut hakevat jotain uutta & erikoista, eivätkä ole pers aukisia kuten sinä

" eivätkä ole pers aukisia kuten sinä"

Jos olisin kuten MUUT jotka tekee vuodessa 1 matkan, olisi sitä varten käytössä rahaa 2400€

Ei taida kukaan saada yksin tommosta summaa kulumaan laivalla 24 tunnissa???

Ja tosiaan, minä en mene laivalle syömään, mene ryyppäämään, laulamaan karaokea, iskemään poikia ja/tai tyttöjä jne. Syöminen on sivuseikka, siksi se olisi kiva hoitaa jossain "pikaruokalassa"

• Turum Poik
        ewfer wef kirjoitti:

" eivätkä ole pers aukisia kuten sinä"

Jos olisin kuten MUUT jotka tekee vuodessa 1 matkan, olisi sitä varten käytössä rahaa 2400€

Ei taida kukaan saada yksin tommosta summaa kulumaan laivalla 24 tunnissa???

Ja tosiaan, minä en mene laivalle syömään, mene ryyppäämään, laulamaan karaokea, iskemään poikia ja/tai tyttöjä jne. Syöminen on sivuseikka, siksi se olisi kiva hoitaa jossain "pikaruokalassa"

Tuli muuten katotta HESAN hintoja, kallein hytti ruotsin risteilylle 969€ nimeltään "Executive Suite"

Silti mun budjetilla jäisi käyttörahaa yli 1400€ ei taida silti saada kulumaan sitä, vaikka aikaa olisi 2 päivää :)

• dweqwq we qd

No jos olisin kuten sä "yks reissu vuoteen" niin silti jäisi yli 800€ käyttörahaa tollakin hytin hinnalla...

Eli edelleen, en koe olevani köyhä, vaikka mua harmittaa että laivalta ei saa "pikaruokaa" ja se että olut on 2€ kalliimpaa kuin MAISSA TÄYDELLÄ VEROLLA

• kiitoss

eli ihan hintansa tasonen paikka? onko siellä sitten ruoat kalliimpia kun muilla laivoilla?

• vertailuksi

• TAdaaTAdaa

Yhden kerran tehnyt reissun, oudoksutti aluksen hiljaisuus tekniseltä kannalta kun on tottunut vanhojen laivojen koneen ja ilmastointilaitteiden jatkuvaan humuun.
      Asiakkaiden äänet samanlaiset ihan joka paikassa :-/

• Hyvä Grace:)

Vain hyviä kokemuksia kyseiseltä laivalta. Joka kerta olen ollut tyytyväinen Graceen. Tulen käymään jatkossakin.

• kassasetä

Tulkaa vaan kaikki Gracelle ostamaan paljon ja kuluttamaan rahaa.
      Enempi tiliä tulee meille henkilökunnalle, kun hassaatte laivalla rahaa!

Ei me turhaan siellä ajeta viikko eestaas laivalla, hyvän palkan takia me siellä ollaan töissä ja vapaan takia.
      Viikko töitä, viikko vapaata ja mahtavat henkilökunnan ostoedut verotta.
      Kelpaa olla siellä meidän töissä.

• Köyhä mutten tuloto

Laivassa ei varmaankaan mitään vikaa Henkilökuntaa moitittu Kuitenkin aluksi ilmoitti joku Suuri päällikkö Ettei laivaan ole tulemista ,ellei ole varaa maksaa
      Käyn kyllä saman yhtiön laivoilla Tuolle laivalle en mene Asenne ratkaisi päätökseni

• Potslojo

Haa, se oli meidän varustamon suuri pomo, joka niin sanoi, tienaa itse aika mukavan summan palkkaa vuodessa ja kuuluu niihin varakkaisiin ihmisiin, mitä laiva ja varustamo toivoo matkustajiensa olevan, kuulemma bemari ja mersumiehiä toivotaan asiakkaiksi...että silleen!

• greici

Uusihan on aina uusi, mutta kyseinen alus on vain epäonnistunut, asiakaspalvelu päin peetä, laivan muotoilu tylsää/sisätilat kopio expressistä ehystetty paremmilla puitteilla n.e kaikista puutteista tulisi 5-6 sivua A4. Että silleen. Kuten sanoin uusi on aina uusi. Tehty kaksi reissua, kun alus oli viikon vanha ja kuukausi takaperin, pysyn mielipiteessäni

• Gracella töissä

Miten niin asiakaspalvelu on päin peetä?
        Perustelut?

• greici
        Gracella töissä kirjoitti:

Miten niin asiakaspalvelu on päin peetä?
        Perustelut?

Ainakin minun kohdalleni sattui olemaan mieshenkilö joka otti liikaa rahaa (varmaan vahingossa toivottavasti), ja kun häntä ystävälliseen sävyyn huomautin (Hei sori taisit ottaa pari euroa liikaa) niin mieshenkilö tokaisi että "voi,voi nyt on lama-ajat" sanoin hänelle että lama on ja pysyy mutta jos hän palauttaa minun rahamäärän takaisin minulle edelleenkin mutta ei niin ei tokaisi vielä että "haista ***ka ku***ää" tuli paha mieli :((( ja ikuiset arvet viking line yhtiön asiakaspalveluun vaikka tiedän että siellä on hyviä työntekijöitä minulle sattuu tuleemaan kaikki "vihaiset asiakaspalvelijat" olihan siinä laivassa hyviäkin asioita :) mutta kai se oli liian iso sokki saada uusi laiva vanhalle linjalle.... Asia on minun puolelta loppuunkäsitelty, tulen joskus toiste käymään viikinglinjalla.

Vinkkinä, Älkää pliis antako stressin/työtaakkan heijastua asiakaspalveluun se tulee heti läpi.....

Tässä perustelusi

• Tuskin tapahtui
        greici kirjoitti:

Ainakin minun kohdalleni sattui olemaan mieshenkilö joka otti liikaa rahaa (varmaan vahingossa toivottavasti), ja kun häntä ystävälliseen sävyyn huomautin (Hei sori taisit ottaa pari euroa liikaa) niin mieshenkilö tokaisi että "voi,voi nyt on lama-ajat" sanoin hänelle että lama on ja pysyy mutta jos hän palauttaa minun rahamäärän takaisin minulle edelleenkin mutta ei niin ei tokaisi vielä että "haista ***ka ku***ää" tuli paha mieli :((( ja ikuiset arvet viking line yhtiön asiakaspalveluun vaikka tiedän että siellä on hyviä työntekijöitä minulle sattuu tuleemaan kaikki "vihaiset asiakaspalvelijat" olihan siinä laivassa hyviäkin asioita :) mutta kai se oli liian iso sokki saada uusi laiva vanhalle linjalle.... Asia on minun puolelta loppuunkäsitelty, tulen joskus toiste käymään viikinglinjalla.

Vinkkinä, Älkää pliis antako stressin/työtaakkan heijastua asiakaspalveluun se tulee heti läpi.....

Tässä perustelusi

Tietenkin reklamoit tuosta varustamolle.

Siis jos jotain todella tapahtui.

• greici
        Tuskin tapahtui kirjoitti:

Tietenkin reklamoit tuosta varustamolle.

Siis jos jotain todella tapahtui.

Kyllä tapahtui reklaamaatio tehtiin silloin, ja tuli anteeksipyyntö varustamolta ja lahjakortti. Asia loppuunkäsitelty minun osaltani.

• Miksi tänne
        greici kirjoitti:

Kyllä tapahtui reklaamaatio tehtiin silloin, ja tuli anteeksipyyntö varustamolta ja lahjakortti. Asia loppuunkäsitelty minun osaltani.

No mitäs sitten tänne itkit?

Siis jos kerran asia on loppuunkäsitelty.

• greici
        Miksi tänne kirjoitti:

No mitäs sitten tänne itkit?

Siis jos kerran asia on loppuunkäsitelty.

Kun kaikki(melkein) nyt ovat vaan kirjottaneet hyviä mielipiteitä tänne niin ajattelin kirjottaa näitä "pimeitä" puolia laivasta joita ihmiset eivät muuten kerro... siksi tänne.. mikään laiva ei ole täydellinen kaikista löytyy puuteita.

• Lapsi olet
        greici kirjoitti:

Kun kaikki(melkein) nyt ovat vaan kirjottaneet hyviä mielipiteitä tänne niin ajattelin kirjottaa näitä "pimeitä" puolia laivasta joita ihmiset eivät muuten kerro... siksi tänne.. mikään laiva ei ole täydellinen kaikista löytyy puuteita.

Niin että koitat ruinata vielä säälipisteitä!

Aika moraalitonta. Kun asia on käsitelty, siihen ei enää kajota. Taitaa sinulla olla tuota ikävajetta melkoisesti.

• greici
        Lapsi olet kirjoitti:

Niin että koitat ruinata vielä säälipisteitä!

Aika moraalitonta. Kun asia on käsitelty, siihen ei enää kajota. Taitaa sinulla olla tuota ikävajetta melkoisesti.

Ei missään nimessä en kerjää säälipisteitä vaan kirjoitin kylmää faktaa, mutta nyt asia on käsitelty enkä kirjoita tänne palstalle enää piste.

• Ja piste.
        greici kirjoitti:

Ei missään nimessä en kerjää säälipisteitä vaan kirjoitin kylmää faktaa, mutta nyt asia on käsitelty enkä kirjoita tänne palstalle enää piste.

Olisit laittanut sen pisteen heti alkuun. Asiahan oli loppuunkäsitelty.

Varsinainen säälipisteiden keräilijä!

• Vikingrunkkaa

Mikäs tuossa, eineskulttuuria kaikille "aisteille". Lakanat ovat paperilakanaoita tietyllä käyttöiällä jolloin uusitaan, Juomaa ei saa ostaa hyttiin. Kaikki ruoat on eineksiä. terveellistä elämää vain teille.
      Jos lapsi oksentaa hyttiin niin maksat 280e tästä ja menetät hytin, uutta et saa ennen satamaan tuloa ja lepotuoleja ei ole.
      Kaikki menee kun ei ongelmia, mutta kun jotain tapahtuu se on henkilön vika.

• Kaikilla sama

Jos olisit joskus matkannut toisenkin kerran jollain muulla laivalla, olisit havainnut, että ihan sama olipa laiva ja varustamo ihan mikä tahansa.

• Anonyymi

Onko siellä kuntosalia?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe