Valmistuva opettajaopiskelija kyselee, saako huhtikuulta täyden palkan, mikäli saa paperit koulusta ulos ennen huhtikuun palkanmaksua kuun lopulla? Vai tuleeko kelpoisuuspaperit olla jo 30.3 käsissä?
Vastavalmistuvan opettajan palkkauksesta
2
255
Vastaukset
- toukokuusta
OVTES osio A 10 § Palkan tarkistaminen paikallisella päätöksellä
1 mom.
Viranhaltijan kuukausipalkkaa tarkistetaan sopimuskauden aikana, kun viranhaltija on suorittanut palkkaluokittelussa hinnoittelutunnusta korkeampaa peruspalkkaa edellyttävän tutkinnon/pätevyyden. Tarkistus tehdään vähintään koulutuksen edellyttämään palkka-asteikon alarajaan tai ao. peruspalkkaan seuraavan kuukauden alusta siitä, kun viranhaltija on esittänyt selvityksen tutkinnon/pätevyyden saavuttamisesta.
Siis jos saat paperit huhtikuussa ja kiikutat ne vielä huhtikuussa työnantajalle, saat kelpoisen palkan toukokuun alusta.- 2kk kärsinyt
Tämäkin on nätti kisetus työnantajalta. Tunnetusti yliopistosta papereiden saanti kestää ja hyvällä lykyllä voit joutua tekemään "epäpätevän" palkalla 2-3kk töitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041740Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2331394- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521089- 631001
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857