Mikä lääkäreitä useimmiten vituttaa?

kyssdsd

Mikä asia on semmoinen joka lääkäreitä usein vituttaa, sellainen perusvitutuksen syy?
Siivoojia kuulemma se, että heitä ei tervehditä vaan heitä ylenkatsotaan ja halveksutaan. Mikä siis lääkäreitä kyrsii?

17

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se että

teet työsi niin hyvin kuin vain osaat ja silti jatkuvasti vaan vittuillaan ja haukutaan seläntakana.

• urheilumies!

Pläskit potilaat.

• höyo87

tupakointi

• semmottii1

No ainakin googlettaminen, monella potilaalla on valmis diagnoosi netistä katsottuna joka harvemmin pitää paikkaansa. Myös kaikenlaiset keskustelupalstojen mutu -diagnoosit ovat aika raskaita...

• gfsdghjk

Jos lääkärit osaisi tehdä työnsä, ei potilaiden tarvis itse niitä diagnooseja etsiä.

• Usko pois
        gfsdghjk kirjoitti:

Jos lääkärit osaisi tehdä työnsä, ei potilaiden tarvis itse niitä diagnooseja etsiä.

90% potilaiden itse googlettamista tai joltain keskustelupalstalta saaduista diagnooseista menee väärin. Sitä vasten voit sitten miettiä toiminnan järkevyyttä.

• Anonyymi

Eli lääkäri on niin ylimielinen, että ei kestä sitä jos potilas, on häntä viisaampi.

• Liäkisläinen

Ylipainoiset ja köyhät potilaat. "yhyy, mulla ei varaa lääkkeisiin!" wittu olisi vaikka säästänyt ruokamenoista tai mennyt töihin!!!

• 3333333

Toivottavasti et ole lääkiksessä; en nimittäin ainakaan itse haluaisi päätyä vastaanotollesi.

Itseäni ei oikeastaan ärsytä mikään. Jokainen potilas on kuitenkin ihminen. Tietenkin jos jotain haluaa väkisin keksiä, esimerkiksi tupakointi, alkoholi ja muut huumausaineet käyttäjineen ärsyttää. Säästyisi arvokasta aikaa, jos päihdeongelmaiset olisivat hakeneet apua ajoissa.

• receptor

Mielenterveyspotilaat. Hankalia ihmisiä, en tykkää.

• ghaerj

toimimattomat potilastietojärjestelmät ja jatkuva paperityö, potilastyö ei niinkään.

• fa123r45

iltasanomat

• harrastaja-urologi

neekerit

• Doc

Huumehörhöt ja yöpäivystykset

• kandipaatti

Narkomaanit jotka teeskentelee opiaattien toivossa, agressiiviset humalaiset/aineissaan olevat ja potilaat, jotka sanelee hoitonsa tarkalleen vaan siksi because they can ja ei nuori lääkäri tiedä kuitenkaaan mistään mitään.

On potilaita jotka ovat tietoisia omasta hoidostaan ja kertovat mikä ei sovi ja mikä sopii, mutta tekevät sen asiallisesti ilman että pitää tahalleen kyykyttää lääkäriä koska sattuu vaan vituttamaan.

• Anonyymi

Hieman "turha" tällainen gallup kun vastaajista suurin osa ei ole lääkäreitä. Päihdeongelmaisen hoito on haastavaa yksityisvastaanotolla, potilaat hakevat tiettyä lääkettä ja provosoituvat kun asia ei mene heidän haluamallaan tavalla, yleensä myös jättävät laskut maksamatta.

• Anonyymi

Kaikkihan niitä vituttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3940
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2933
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      99
      2223
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      30
      1860
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1760
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      23
      1742
    7. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      50
      1587
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1527
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      8
      1475
    Aihe