Mikä lääkäreitä useimmiten vituttaa?

kyssdsd

Mikä asia on semmoinen joka lääkäreitä usein vituttaa, sellainen perusvitutuksen syy?
Siivoojia kuulemma se, että heitä ei tervehditä vaan heitä ylenkatsotaan ja halveksutaan. Mikä siis lääkäreitä kyrsii?

17

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se että

      teet työsi niin hyvin kuin vain osaat ja silti jatkuvasti vaan vittuillaan ja haukutaan seläntakana.

    • urheilumies!

      Pläskit potilaat.

    • höyo87

      tupakointi

    • semmottii1

      No ainakin googlettaminen, monella potilaalla on valmis diagnoosi netistä katsottuna joka harvemmin pitää paikkaansa. Myös kaikenlaiset keskustelupalstojen mutu -diagnoosit ovat aika raskaita...

      • gfsdghjk

        Jos lääkärit osaisi tehdä työnsä, ei potilaiden tarvis itse niitä diagnooseja etsiä.


      • Usko pois
        gfsdghjk kirjoitti:

        Jos lääkärit osaisi tehdä työnsä, ei potilaiden tarvis itse niitä diagnooseja etsiä.

        90% potilaiden itse googlettamista tai joltain keskustelupalstalta saaduista diagnooseista menee väärin. Sitä vasten voit sitten miettiä toiminnan järkevyyttä.


      • Anonyymi

        Eli lääkäri on niin ylimielinen, että ei kestä sitä jos potilas, on häntä viisaampi.


    • Liäkisläinen

      Ylipainoiset ja köyhät potilaat. "yhyy, mulla ei varaa lääkkeisiin!" wittu olisi vaikka säästänyt ruokamenoista tai mennyt töihin!!!

      • 3333333

        Toivottavasti et ole lääkiksessä; en nimittäin ainakaan itse haluaisi päätyä vastaanotollesi.

        Itseäni ei oikeastaan ärsytä mikään. Jokainen potilas on kuitenkin ihminen. Tietenkin jos jotain haluaa väkisin keksiä, esimerkiksi tupakointi, alkoholi ja muut huumausaineet käyttäjineen ärsyttää. Säästyisi arvokasta aikaa, jos päihdeongelmaiset olisivat hakeneet apua ajoissa.


    • receptor

      Mielenterveyspotilaat. Hankalia ihmisiä, en tykkää.

    • ghaerj

      toimimattomat potilastietojärjestelmät ja jatkuva paperityö, potilastyö ei niinkään.

    • fa123r45

      iltasanomat

    • harrastaja-urologi

      neekerit

    • Doc

      Huumehörhöt ja yöpäivystykset

    • kandipaatti

      Narkomaanit jotka teeskentelee opiaattien toivossa, agressiiviset humalaiset/aineissaan olevat ja potilaat, jotka sanelee hoitonsa tarkalleen vaan siksi because they can ja ei nuori lääkäri tiedä kuitenkaaan mistään mitään.

      On potilaita jotka ovat tietoisia omasta hoidostaan ja kertovat mikä ei sovi ja mikä sopii, mutta tekevät sen asiallisesti ilman että pitää tahalleen kyykyttää lääkäriä koska sattuu vaan vituttamaan.

    • Anonyymi

      Hieman "turha" tällainen gallup kun vastaajista suurin osa ei ole lääkäreitä. Päihdeongelmaisen hoito on haastavaa yksityisvastaanotolla, potilaat hakevat tiettyä lääkettä ja provosoituvat kun asia ei mene heidän haluamallaan tavalla, yleensä myös jättävät laskut maksamatta.

    • Anonyymi

      Kaikkihan niitä vituttaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      71
      3240
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2832
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2658
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2486
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2325
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1783
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1600
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1456
    Aihe