minkälainen olet vihaisena?

joku gallun tyyppine

Mökötätkö? Tuletko tänne herjaamaan? Lyötkö naama punaisena rautanyrkillä esineitä? Nieletkö vihasi? Sanotko kohteelle ns. suorat sanat? Oletko väkivaltainen? Kiroiletko? Haukutko? Yritätkö loukata? Kiljutko? Mitä? Haluan tietää

51

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juon kahvia

      Nielen ylpeyteni ja en vastaa samalla mitalla.
      Saatan olla hetken hiljaa.
      En ainakaan mökötä koskaan.

    • en ole väkivaltainen

      Itsekseni kiroilen, toiselle sanon suorat sanat tai sitten en, riippuu tilanteesta. Haukkumaan ja loukkaaman en ryhdy, enkä myöskään kaiva esiin yhä uudestaan jo menneitä asioita (kuten jotkut naiset tekee). Joskus möksähdän, joskus alan itkeä. En tänne kylläkään tule.

    • Tylsimys

      Valitettavasti mökötän. Se on epäkypää ja ei-rakentavaa, tiedän. Ajattelen myrkyllisesti toisesta ja mietin hänestä inhottavia asioita. Väistelen ja olen etäinen.

      Siis kaikkea sitä, mitä ei parisuhdeoppaiden mukaan saisi koskaan olla :(.

    • leppoisayleensä

      Välillä kiljuttaa ja tulee sanottua suorat sanat. Väkivaltainen en ole, mutta äärimmäisessä tapauksessa litsari voi lävähtää. Joskus tekee hyvää paiskoa esineitä tai ovia, mutta järki on iän mukana tullut tähänkin mukaan. En herjaa julkisesti, se on alentuvaa käytöstä. Silloin kun olen to-del-la vihainen, muutun kylmän rauhalliseksi, joku on todennut kerran, että silloin olen pelottavimmillani.

      • Anonyymi

        Yleensä rikon tavaroita heitän seinään


    • 7+9

      Riippuu mistä olen vihainen ja siitä millainen vastapuoli on. Joskus sanon suorat sanat ja joskus mökötän.

    • tasainen. .

      En suutu helposti ja lepyn nopeasti.
      En tykkää riidellä..

    • bitch007

      Noidun hänet pauloihini. Ei tappeluja, ei vihaisuutta ;)

    • 23+4

      Ilme on kuulemma sellainen että se tuntuu tuhannelta raipan iskulta.
      Sitä seuraa jäätävä hiljaisuus.

      • 1+2

        Miten hyvin kuvasitkaan sitä sun sisintä :)


    • Kiukun kyynel

      Saatan itkeä kiukun kyyneleitä ja raivostua pieneksi aikaa mutta lepyn todella nopeasti. Kiukun laannuttua haluan jutella asian selväksi ja tehdä sovinnon.

    • Tilanteesta riippuen

      Yleisesti ottaen mut on todella hankala saada suuttumaan. Tää palsta pelleily on kyllä sellasta touhua missä kiehahdan hyvin helposti. Väkivaltainen en ole koskaan.

      • fyysistä väkivaltaa en

        suuttuessakaan harjoita, kontrolli on sentään tallella. Tilanteesta riippuen reagoin eri tavoin, kaikkea noita, jotka jo mainittiin ketjussa aiemmin. Oikein kunnolla ärsyyntyessäni, saatan myös julkisella paikalla riidellä. :)


    • jokuJnainen

      Kyllä sen huomaa, kun suutun... Sanat voi olla aika kirpeitä... Välillä mökötän. ;)
      Olen liian lyhytvihainen.

    • sellainen oli 5 vuot

      Mä vasta opettelen olemaan vihainen. En osannut olla aikaisemmin. Olen joko niellyt vihani purkamalla sen itseeni olemalla liian ankara itselleni--> syömishäiriö, melko lievä tosin. Olemalla liian vaativa, itselleni ja samalla olen myös joutunut pettymään aina :D. En ole osannut myöskään riidellä oikein, mutta en ole myöskään tiennyt, mitä riitely oikeastaan on: sopeutumista ja sopeutumista vai hyväksymistä ja sopeutumista että samalla itseään rakastaen. Nyt painin vain sen kanssa, mikä on tervettä itsekkyyttä ja mikä on toiselta sitä.

      Tuloksena on ollut ahdistunut ja sisäänpäinkääntynyt ihminen, joka on kuin ruutitynnyri.

      Toivottavasti pahin ruuti on räjähtänyt ja riittävän kovaaan ääneen ( koska sen sanotaan karkoittavan pahat ajatukset pois tulevalta vuodelta )ja voin katsella vähän suopeammin tätä tulevaa vuotta.

    • aika änkyrä vänkyrä

      En suosittele kokeilemaan suututtamista ;D

    • K-nainen

      Huudan ja sanon asioita jotka kaduttaa myöhemmin. En ole ylpeä :-(

    • Anonyymi

      Yleensä tiuskin lyhyesti sitten mökötän. Katmeeta myöntää

    • Anonyymi

      Tulee korotettua ääntä ja sanottua asioita tarpeettoman suoraan.

    • Anonyymi

      En ole väkivaltainen. Saatan ärähtää kerran pahasti, etenkin, jos koen, että minua ahdistetaan nurkkaan, ei anneta suun vuoroa tmv. Saatan olla hyvin pisteliäs ja teräväkielinen, jos minua ärsytetään. Jos suutun, on parempi, että antaa minun olla jonkun aikaa omissa oloissani rauhoittumassa. Kun enin tunnekuohu on ohi, alan taas miettiä asioihin käytännöllistä ratkaisua. En siedä pitkiä mykkäkouluja. Kyllä pitäis aina sopia ennen auringonlaskua. Ja mieluiten sovintoseksin kanssa.

      • Anonyymi

        joo vihaisena en minäkään voi mennä nukkumaan.


    • Anonyymi

      En mökötä, en vaivu hiljaisuuteen vaan sanon suoraan. En missään nimessä voisi olla mykkäkoulua vaan sanat pitää päästä ulos. Ei väkivaltaa, ainoastaan verbaliikkaa. Räjähdän mutta sitten taas lepyn. En jää hautomaan. Tuntuu, että asiat pitää aina selvittää heti.

      • Anonyymi

        ja nainen oon:)


    • Anonyymi

      Useimmiten yritän venyttää pinnaa. Sitten tiuskasen ja taas venytän pinnaani ja oon hiljaa.

      Joku kaunis päivä pinna katkee ja räjähdän. Siinä räjähdyksessä menee sit mies vaihtoon. Välittömästi. Eli lentää pihalle kalsareissaan ja sinne jää

    • Anonyymi

      Lehmän hermot. En suutu kovin pienistä.
      Riippuu tilanteesta. Yritän rakentavasti riidellä , joskus onnistuu ja joskus ei. Mielummin yritän välttää riitatilanteita. En kuitenkaan kerää mitään patoutumia.
      Joskus voi kirosana päästä. En riehu tai hajota mitään.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä: lepyn nopeasti ja helposti yleensä. Enkä halua mennä riidoissa nukkumaan.


      • Anonyymi

        Koen itseni samanlaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen itseni samanlaiseksi.

        Tosin olen joskus suuttunut.


    • Anonyymi

      Raivostuttava. Yleensä se menee tätä kaavaa. Saatan suuttua ja sitten vaan osoittaa mieltäni " hieno varaisesti" kuitenkaan suoraan sanomatta mikä vikana. Jos toinen ei tajua .Lopulta läväytän sen päin näköä niin että toinen suuttuu. Sitten suutun enemmän kun toinen alkaa mököttää eikä pyydä multa anteeksi. Pakotan toisen puhumaan. Sitten jankkaan sitä asiaa ja lopulta itken kun olen niin vihainen. Sitten alan leppyä ja pyydän anteeksi koska en halua jos se vaikka kuoleekin yön aikana mennä vihaisena nukkumaan.

    • Anonyymi

      Vihasena on parempi vaan pitää turpansa kiinni ja pyrkiä rauhottumaan. Sanottuja sanoja kun ei saa takaisin ja anteeksi pyyntö ei välttämättä auta, jos on toista loukannut pahastikkin.

      Jos tarpeeksi monesti suuttuu jostain tietystä asiasta, esim. henkilöstä, niin silloin on vaan parempi lopettaa olemasta yhteyksissä kyseisen henkilön kanssa.

    • Anonyymi

      Vihasena on parempi vaan pitää turpansa kiinni ja pyrkiä rauhottumaan. Sanottuja sanoja kun ei saa takaisin ja anteeksi pyyntö ei välttämättä auta, jos on toista loukannut pahastikkin.

      Jos tarpeeksi monesti suuttuu jostain tietystä asiasta, esim. henkilöstä, niin silloin on vaan parempi lopettaa olemasta yhteyksissä kyseisen henkilön kanssa.

      • Anonyymi

        Jahas tulikin tupla postaus jonkun virheen takia.


    • Anonyymi

      Harvoin vihastun mistään ja mulla on pitkä pinna. Mut jos koen epäoikeudenmukaisuutta ja toinen on mielestäni kohdellut kurjasti, ilkeästi tai ajattelemattomasti niin koetan sanoa siitä, vaikka siedän vieläkin liikaa toisilta ihmisiltä huonoa kohtelua ja olen nykyään vanhemmiten oppinut ns. puolustamaan itseäni ja sanomaan takaisin. Sisälläni kiehahtaa tulinen tunne mutta pidän sen sisälläni ja saatan olla hetken hiljaa itsekseen ja vaikka ruveta tiskaamaan tai imuroimaan. Ennen kun puhun toiselle ärsytyksestäni, niin saatan puhista itsekseen enimmät tunnetilan höyryt ja kihisen sisäisesti. Tämä naiselta.

    • Anonyymi

      Olis kiva itsekin tietää, millainen olen vihaisena. kerran kun suhteessa mökötin pitkään, niin se ei johtunut vihastuksesta vaan minua oli loukattu niin paljon ettei ollut enää mitään puhumista.

    • Anonyymi

      Vihaisena minä olen kovaääninen ja päästän suustani toista loukkaavia asioita. Osaan vttuilla. Kävin nuorena oikein "tehokurssit"aiheesta. Mutta lepyn 15 minuutissa.

      • Anonyymi

        Ja siksi sut jätetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siksi sut jätetään?

        Mua ei ole koskaan jätetty. Lähdin itse edellistä suhteesta.


    • Vihaisena yleensä mökötän, eli pysyttelen omissa oloissani. En mielelläni puhu kellekään, enkä halua minulle puhuttavan. Antakaa olla ja pysykää kaukana.
      Ketään en koskaan halua loukata, kun olen vihainen. Saatan sanoa melko tiukasti ja korottaa ääntäni, jos ei minua kuunnella. Mitään pahaa en tarkoita koskaan.

    • Anonyymi

      Kaikkihan täällä koko ajan uhoaa kuin viimeistä päivää. Sitten oikeassa elämässä niellään kiltisti se mannapuuro lautanen tyhjäksi ja hädin tuskin edes uskalletaan katsoa ketään silmiin. Päivisin täys lapanen, öisin palstauhmissa vannomassa kaikkea. Pyörä pyörii kuukaudesta toiseen.

    • Anonyymi

      Todella pitkä pinna ennen räjähdystä ja sit ku mulla keittää yli tapahtuu kauheita.
      Joka kerta niin käyny.😌

    • Anonyymi

      Sanon mielipiteeni suoraan kohteelle kyseiselle henkilölle

    • Anonyymi

      En tiedä. Ehkä jotenkin en salli naisena itselleni vihaa, kun ei noista mikään kuulosta tutulta.

      Tai elämässåni on vain ihmisiä, jotka eivät loukkaa tahallisesti ja joihin en siis suutu.

      Ja toisaalta ihmiset, jotka tahallisesti loukkaavat, heistä pyrin kauemmas ja välttelen. Heille kommunikointi on turhaa, koska oma rehellisyys vain inspiroi lisää nautintoa siitä, että saavat tukalat olot tai aikaan kipua ja kärsimystä.

      Jos olen itselleni vihainen, se usein ehkä kääntyy helposti alakuloon, kun olen pettynyt itseeni.

      Niin varmaan suorat sanat ja loukkaaminenkin on joskus tullut tehtyä.

    • Anonyymi

      Loukkaaminen suuttuneena,reagointi, ei ole sama kuin ihmiset, joiden alkuperäinen päämäärä on saada aikaan kaaosta ja kärsimystä.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti kerron sun olevan kusipää ja käsken sun painua helvettiin tms. Sitten meen hetkeksi "mököttämään", eli selvittämään ajatuksia, jolloin mut kannattaa jättää rauhaan. Sittenku oon hetken ajatellu asiaa ja viilennelly tunneryöppyjä, tuun takas keskustelee asiasta.

    • Anonyymi

      Olen tarpeettoman ja kohtuuttoman ilkeä. Sanon toiselle ilkeyksiä.

      Sitä kestää n. 2 tuntia, voi olla ettei sitäkään.

    • Anonyymi

      Todella lungi

    • Anonyymi

      Sanotaanko että riippuu mikä menee toiselle perille. Jollekin toimii se paras vaihtoehto eli puhe, jollekin täysi ignooraaminen.

      Raivoan itsekseni jos pitää saada tuuletettua. Tukahdutettu viha muuttuu masennukseksi jos sille ei tee jotain. Oon hakannut nyrkkeilysäkkiä joskus. Jonkun kerran oon raivonnut suoraan toiselle ihmiselle, jos ei itsehillintä enää kestä. Ne on tilanteita joissa on ärsytetty pikään ja mun reaktio voi tulla pienestäkin asiasta, kun ei kestä enää.

    • Anonyymi

      Sanotaanko että riippuu mikä menee perille. Jollekin tehoaa puhe, jollekin täysi ignooraaminen.

      Pahassa tilanteessa raivoan itsekseni. Jos sen vihan tukahduttaa, niin se muuttuu masennukseksi (ja joo mua on kohdeltu väärin). On tullut hakattua nyrkkeilysäkkiä. Oikein pahassa tilanteessa on mennyt maltti, mutta silloin on ärsytetty pidempään ja piittaamattomasti. Silloin voin hermostua pienemmästäkin asiasta, kun en kestä enää.

    • Anonyymi

      Vihaisena olen harvoin, ärsyyntyneenä useammin. Viha on aika voimakas tunne, joka on syystä, ajaa jotakin toimintaa. Jotakin puolustaakseen. Nopea välillä tunteissani, mutta käsittelen ne myös loppuun, ja asian osaisten kanssa. En jätä asioita puolitiehen, tai roikkumaan. Mökötys ei kuulu hiljaisuuden ohella toimintaani, Pieni vittuilu pitää hereillä, annan tulla, jos paikallaan. En ole enkeli, mutten nauti päänaukomisesta, ihan vaan sen itsensä takia. Avoin tunne ilmaisu ja vastuunkanto kuuluu samaan pakettiin. On voitava myös nauraa itselleen, sekä muille. Asiat asioina, ihmiset ihmisinä.

      • Anonyymi

        Vihaisena peräänantamaton.


      • Anonyymi

        Vihaisena, peräänantamaton, yksi fokus, ja asiaa eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      102
      2167
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      249
      1799
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1077
    4. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1014
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      961
    6. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      915
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      844
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      821
    9. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      794
    10. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      739
    Aihe