Moikka!
Täällä kirjoittelee 19-vuotias lapsia rakastava, nuori ”hoitotäti”.
Kokemusta lastenhoidosta on ehtinyt nuoresta iästäni huolimatta kertyä n. vuoden verran. Pystyn tarjoamaan lastenhoitoapua sekä arkisin että viikonloppuisin, miten vain tarvetta on. Myös nopealla varoitusajalla, edellyttäen tietenkin ettei itselläni ole peruuttamattomia menoja. Minulla on myös oma auto käytettävissä päivittäin, joka helpoittaa kulkemistani.
Kokemusta on kertynyt päiväkotityöstä n. 10kk.
Olen osallistunut kasvatus-ja hoitotehtäviin yhdessä lastentarhaopettajien, päivähoitajien, sosiaalikasvattajien ja muiden työntekijöiden kanssa, huolehtinut lasten perustarpeista: ruokailussa auttaminen, vaipan vaihto, peseytyminen, pukeminen ja riisuminen ym. osallistunut toiminnan ja tuokioiden suunnitteluun ja toteuttamiseen, tehnyt yhteistyötä lasten vanhempien kanssa, ohjannut leikkejä ja askarteluja, ulkoillut lasten kanssa.
Aloitin työskentelyn päiväkodissa ensin ryhmässä, jossa lapset olivat 3-4 vuotiaita, tämän jälkeen siirryin kaikkein nuorimpiin eli siellä tepsuttelivat 1-vuotiaat ja siinä ryhmässä olinkin suurimman osan ajasta ja kun työsopimus tehtiin, olin yksi kyseisen ryhmän omista hoitotädeistä.
Päiväkotityön jälkeen olen toiminut kahdessa eri perheessä vuoropäivin yksityisenä lastenhoitajana. Toisessa perheessä lapsia oli kaksi (3v ja 1v) ja toisessa yksi lapsi (11kk). Lisäksi hoidan 5kk:n ikäistä serkkua ajoittain.
Olen työntekijänä täsmällinen, kuitenkin joustava sekä oma-aloitteinen, sopeudun myös hyvin erilaisiin työyhteisöihin. Olen myös valmis tulemaan tutustumaan kun vain ajankohdasta sovitaan! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
niin voimme keskustella lisää, kiitos.
Lastenhoitaja Salo + lähiseutu
Lastenhoitaja1
1
213
Vastaukset
- Lastenhoitaja kotiin
Hei "lastenhoitaja1",
Etsimme lastenhoitajaa kotiin hoitamaan kahta lastamme, lapset 3v ja 1v.
Jos työ Turussa kiinnostaa laita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen
[email protected]
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku735389Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel352855Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1222301HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201935Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111800
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2791349Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.631281Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531264- 851130