Moikka!
Täällä kirjoittelee 19-vuotias lapsia rakastava, nuori ”hoitotäti”.
Kokemusta lastenhoidosta on ehtinyt nuoresta iästäni huolimatta kertyä n. vuoden verran. Pystyn tarjoamaan lastenhoitoapua sekä arkisin että viikonloppuisin, miten vain tarvetta on. Myös nopealla varoitusajalla, edellyttäen tietenkin ettei itselläni ole peruuttamattomia menoja. Minulla on myös oma auto käytettävissä päivittäin, joka helpoittaa kulkemistani.
Kokemusta on kertynyt päiväkotityöstä n. 10kk.
Olen osallistunut kasvatus-ja hoitotehtäviin yhdessä lastentarhaopettajien, päivähoitajien, sosiaalikasvattajien ja muiden työntekijöiden kanssa, huolehtinut lasten perustarpeista: ruokailussa auttaminen, vaipan vaihto, peseytyminen, pukeminen ja riisuminen ym. osallistunut toiminnan ja tuokioiden suunnitteluun ja toteuttamiseen, tehnyt yhteistyötä lasten vanhempien kanssa, ohjannut leikkejä ja askarteluja, ulkoillut lasten kanssa.
Aloitin työskentelyn päiväkodissa ensin ryhmässä, jossa lapset olivat 3-4 vuotiaita, tämän jälkeen siirryin kaikkein nuorimpiin eli siellä tepsuttelivat 1-vuotiaat ja siinä ryhmässä olinkin suurimman osan ajasta ja kun työsopimus tehtiin, olin yksi kyseisen ryhmän omista hoitotädeistä.
Päiväkotityön jälkeen olen toiminut kahdessa eri perheessä vuoropäivin yksityisenä lastenhoitajana. Toisessa perheessä lapsia oli kaksi (3v ja 1v) ja toisessa yksi lapsi (11kk). Lisäksi hoidan 5kk:n ikäistä serkkua ajoittain.
Olen työntekijänä täsmällinen, kuitenkin joustava sekä oma-aloitteinen, sopeudun myös hyvin erilaisiin työyhteisöihin. Olen myös valmis tulemaan tutustumaan kun vain ajankohdasta sovitaan! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
niin voimme keskustella lisää, kiitos.
Lastenhoitaja Salo + lähiseutu
Lastenhoitaja1
1
162
Vastaukset
- Lastenhoitaja kotiin
Hei "lastenhoitaja1",
Etsimme lastenhoitajaa kotiin hoitamaan kahta lastamme, lapset 3v ja 1v.
Jos työ Turussa kiinnostaa laita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen
[email protected]
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303901Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131523Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401442Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1741184Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ79977Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254968Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34943- 62939
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲106937Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56764