Lastenhoitaja Salo + lähiseutu

Lastenhoitaja1

Moikka!

Täällä kirjoittelee 19-vuotias lapsia rakastava, nuori ”hoitotäti”.
Kokemusta lastenhoidosta on ehtinyt nuoresta iästäni huolimatta kertyä n. vuoden verran. Pystyn tarjoamaan lastenhoitoapua sekä arkisin että viikonloppuisin, miten vain tarvetta on. Myös nopealla varoitusajalla, edellyttäen tietenkin ettei itselläni ole peruuttamattomia menoja. Minulla on myös oma auto käytettävissä päivittäin, joka helpoittaa kulkemistani.

Kokemusta on kertynyt päiväkotityöstä n. 10kk.
Olen osallistunut kasvatus-ja hoitotehtäviin yhdessä lastentarhaopettajien, päivähoitajien, sosiaalikasvattajien ja muiden työntekijöiden kanssa, huolehtinut lasten perustarpeista: ruokailussa auttaminen, vaipan vaihto, peseytyminen, pukeminen ja riisuminen ym. osallistunut toiminnan ja tuokioiden suunnitteluun ja toteuttamiseen, tehnyt yhteistyötä lasten vanhempien kanssa, ohjannut leikkejä ja askarteluja, ulkoillut lasten kanssa.

Aloitin työskentelyn päiväkodissa ensin ryhmässä, jossa lapset olivat 3-4 vuotiaita, tämän jälkeen siirryin kaikkein nuorimpiin eli siellä tepsuttelivat 1-vuotiaat ja siinä ryhmässä olinkin suurimman osan ajasta ja kun työsopimus tehtiin, olin yksi kyseisen ryhmän omista hoitotädeistä.

Päiväkotityön jälkeen olen toiminut kahdessa eri perheessä vuoropäivin yksityisenä lastenhoitajana. Toisessa perheessä lapsia oli kaksi (3v ja 1v) ja toisessa yksi lapsi (11kk). Lisäksi hoidan 5kk:n ikäistä serkkua ajoittain.

Olen työntekijänä täsmällinen, kuitenkin joustava sekä oma-aloitteinen, sopeudun myös hyvin erilaisiin työyhteisöihin. Olen myös valmis tulemaan tutustumaan kun vain ajankohdasta sovitaan! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
niin voimme keskustella lisää, kiitos.

1

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lastenhoitaja kotiin

Hei "lastenhoitaja1",

Etsimme lastenhoitajaa kotiin hoitamaan kahta lastamme, lapset 3v ja 1v.
      Jos työ Turussa kiinnostaa laita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen
      [email protected]

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe