Moikka!
Täällä kirjoittelee 19-vuotias lapsia rakastava, nuori ”hoitotäti”.
Kokemusta lastenhoidosta on ehtinyt nuoresta iästäni huolimatta kertyä n. vuoden verran. Pystyn tarjoamaan lastenhoitoapua sekä arkisin että viikonloppuisin, miten vain tarvetta on. Myös nopealla varoitusajalla, edellyttäen tietenkin ettei itselläni ole peruuttamattomia menoja. Minulla on myös oma auto käytettävissä päivittäin, joka helpoittaa kulkemistani.
Kokemusta on kertynyt päiväkotityöstä n. 10kk.
Olen osallistunut kasvatus-ja hoitotehtäviin yhdessä lastentarhaopettajien, päivähoitajien, sosiaalikasvattajien ja muiden työntekijöiden kanssa, huolehtinut lasten perustarpeista: ruokailussa auttaminen, vaipan vaihto, peseytyminen, pukeminen ja riisuminen ym. osallistunut toiminnan ja tuokioiden suunnitteluun ja toteuttamiseen, tehnyt yhteistyötä lasten vanhempien kanssa, ohjannut leikkejä ja askarteluja, ulkoillut lasten kanssa.
Aloitin työskentelyn päiväkodissa ensin ryhmässä, jossa lapset olivat 3-4 vuotiaita, tämän jälkeen siirryin kaikkein nuorimpiin eli siellä tepsuttelivat 1-vuotiaat ja siinä ryhmässä olinkin suurimman osan ajasta ja kun työsopimus tehtiin, olin yksi kyseisen ryhmän omista hoitotädeistä.
Päiväkotityön jälkeen olen toiminut kahdessa eri perheessä vuoropäivin yksityisenä lastenhoitajana. Toisessa perheessä lapsia oli kaksi (3v ja 1v) ja toisessa yksi lapsi (11kk). Lisäksi hoidan 5kk:n ikäistä serkkua ajoittain.
Olen työntekijänä täsmällinen, kuitenkin joustava sekä oma-aloitteinen, sopeudun myös hyvin erilaisiin työyhteisöihin. Olen myös valmis tulemaan tutustumaan kun vain ajankohdasta sovitaan! Jos kiinnostuit, ota yhteyttä [email protected]
niin voimme keskustella lisää, kiitos.
Lastenhoitaja Salo + lähiseutu
Lastenhoitaja1
1
179
Vastaukset
- Lastenhoitaja kotiin
Hei "lastenhoitaja1",
Etsimme lastenhoitajaa kotiin hoitamaan kahta lastamme, lapset 3v ja 1v.
Jos työ Turussa kiinnostaa laita vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen
[email protected]
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2772519Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001354- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831231Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971168- 441032
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71936Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22880- 33787