Päätin juuri että aion tulla taas mukaan RoPeen. Mutta täällä on ollut monenlaisia ehdotuksia seuraavasta RoPesta. Mitä minä huomasin olivat muinainen Rooma ja-Japani\Kiina\Mongolia. niitä joita en välttämättä huomannut saa lisätä tänne. Oma ääneni: Muinainen Japani.
Roolipeli äänestys
16
78
Vastaukset
- Tiberius de Auditore
Antiikin Rooma!
- Tiberius de Auditore
Valitkaa rooma! Siinä voi vaikka:
Olla Senaattori ja juonitella muita vastaa, ja vaikka salamurhata joku Caesar.
Ja jos haluat sotaa, niin voit sotia valtakunnan rajalla barbaareja vastaan tai vaikka olla itse barbaari.
Olla joku orja tai vaikkka Gladiaattori ja aloittaa orjakapinan tai jotakin sellaista.
Elää jossakin tavallisena kansalaisena.
Siis Rooma-aiheesta saa kaikkea mahdollista! valitkaa Rooma ja ette tule pettymään!
Laitetaan nyt velä tälläinen kiva hymni(ei tietenkään virallinen. Taustalla näkyvä lippu ei myöskän ole viralllinen) http://www.youtube.com/watch?v=2iiRrjiIuSU - Eräs trotskilainen
Tiberius de Auditore kirjoitti:
Valitkaa rooma! Siinä voi vaikka:
Olla Senaattori ja juonitella muita vastaa, ja vaikka salamurhata joku Caesar.
Ja jos haluat sotaa, niin voit sotia valtakunnan rajalla barbaareja vastaan tai vaikka olla itse barbaari.
Olla joku orja tai vaikkka Gladiaattori ja aloittaa orjakapinan tai jotakin sellaista.
Elää jossakin tavallisena kansalaisena.
Siis Rooma-aiheesta saa kaikkea mahdollista! valitkaa Rooma ja ette tule pettymään!
Laitetaan nyt velä tälläinen kiva hymni(ei tietenkään virallinen. Taustalla näkyvä lippu ei myöskän ole viralllinen) http://www.youtube.com/watch?v=2iiRrjiIuSUNo hitsi, nyt mie en osaa päättää. Tuossa olisi vieressä pari tietokirjaa aiheesta...
Ehkä mie muutan mieltäni, Roomalle olkoon minun ääneni kuuluva. :D
Vaikea kysymys... Mutta eikö nuo molemmat vaihtoehdot sijoitu lähes samalle ajanjaksolle??
Mulle käy kaikki... (kunhan se on itse keksitty...)- Eräs trotskilainen
"Muinaisen itämaisen yhteiskunnan kaltainen maailma" saa minun ääneni.
- HeKeKee
Äänestän Japanitouhuja.
- korppi™
HeKeKee kirjoitti:
Äänestän Japanitouhuja.
Antiikin Rooma!
- Neloth
korppi™ kirjoitti:
Antiikin Rooma!
Näköjään antiikin Rooma voitti. Pitääkin tästä mennä lukemaan jotain Historia-lehden mukana tulleita kirjoja.
- kurpizza_
Neloth kirjoitti:
Näköjään antiikin Rooma voitti. Pitääkin tästä mennä lukemaan jotain Historia-lehden mukana tulleita kirjoja.
Wikipedia on hyvä... ;)
Itämaat sai huom 3 ääntä ja rooma 2! Mikä siis voitti? Kaikkien ääntä ei edes odotettu ja jos tämä on ihan oikeasti se meiän Rooma niin mää lopetan. Mä äänestän itämaista tai sitä Mustan tornin tapaista.
- Neloth
Eräs trotskilainen vaihtoi Roomaan joten tilanne oli 3-2 nyt se on 3-3 no, näköjään jokutyyppi päättää.
- Eräs trotskilainen
Neloth kirjoitti:
Eräs trotskilainen vaihtoi Roomaan joten tilanne oli 3-2 nyt se on 3-3 no, näköjään jokutyyppi päättää.
Tässähän kävi hyvin, kun miulle käy periaatteessa kumpi tahansa, mutta yhteiskunnallisen tasapainon säilyttämiseksi minun oli pakko äänestää Roomaa. Annetaan jokutyypin ratkaista tämä.
Hetkonen... Miten 3-3? Jos mä, trotskilainen, HeKeKee ja sä äänestetään Japanin tapaista ja Tiberius ja korppi Roomaa. Vai vaihdoitko sä? Musta tuntuu, että jokutyyppi kannattaa Japanin tapaista, koska keksi sen.
- Eräs trotskilainen
Mie vaihdoin, se vaan tuli epämääräisesti tuonne ylemmäs ⬆
Kannatan Japanin kaltaista paikkaa.
- Eräs trotskilainen
Eli Japani taisi voittaa. Aloitetaanko ihan suosiolla uusi ketju, kun RoPe 2:ssa ja RoPe II:ssa on siinä alussa turhaa riitelyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372425Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell982156Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321915
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341