kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
Hurmasit sitten minut
22
226
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No voi nyyh.
- Anonyymi00002UUSI
Kohta taas mennään.
- Anonyymi00003UUSI
Syön suruuni. Tuu elämääni takas, sitten kaikki taas muuttuu
- Anonyymi00004UUSI
Sull on vähän tuota vyötäröä kasvanu
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Alatko käymään salilla? Muuten saat jäädä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä!! Näytän sulle, oot niin tärkeä❤️
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hienoa että pääsit tiedottamaan naista esittävän erittäin uskottavan kommentin kautta tuosta erittäin tärkeästä asiasta. Ainakin kilo tullut lisää vai miten se kooste ”persujen” muotinäytöksessä meni? Hyvä ettei suaraan naamaan sentään mister let’s go. T naiselta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Oon niin onnellinen😁
Aloin laihtua ja hiukset alkoi kasvamaan kun jätin tällaisen narsisti miehen.🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏i love my life❤️❤️❤️❤️ - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oon niin onnellinen😁
Aloin laihtua ja hiukset alkoi kasvamaan kun jätin tällaisen narsisti miehen.🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏i love my life❤️❤️❤️❤️Miten se hiusten kasvamiseen liittyy naisena toksisille stubudoille esiintyvä setämies? T
- Anonyymi00007UUSI
Oon raskaana...
- Anonyymi00013UUSI
Niin olin minäkin naisia luusereille esittävä hetki sitten, mutta yskäisin sen asfalttiin ja lähdin litomaan ja soitin häkeen kotona joku kissojakin varmaan syövä jättänyt vaa tuohon
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin olin minäkin naisia luusereille esittävä hetki sitten, mutta yskäisin sen asfalttiin ja lähdin litomaan ja soitin häkeen kotona joku kissojakin varmaan syövä jättänyt vaa tuohon
Kauanko täällä pitää vihtuilla, että sakeita tarinoita ylikuluttavat hiffaa? Puuh
- Anonyymi00008UUSI
Kiitos äiti näistä viesteistä
Kiitos lapsilleni
Kiitos lasten kaverit
Kiitos äitin ystävät sisko
Kiitos teille kaikille tuesta- Anonyymi00017UUSI
Mun äiti on ihan prseest
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mun äiti on ihan prseest
Kiitos tyttäreni
- Anonyymi00009UUSI
Ymmärrän, miehet on visuaalisia ja naisten tulee pyrkiä olemaan miehelleen kauniita. Myös mieskään ei saa tasapuolisuuden nimissä lihoa. Eli mars , yhteisille lenkeille ja salille siitä
- Anonyymi00010UUSI
Pravoo, kerrankin asiaa. Näin juuri
- Anonyymi00011UUSI
Etkai sä ny siihen ole rakastunut 😬
- Anonyymi00019UUSI
Tarviiko sulta kysellä lupaa 🤔
- Anonyymi00020UUSI
En halunnut että rakastut minuun,pakko oli jotain keksiä. Yritin sanoa monta kertaa,mutta kun ei mennyt perille.
- Anonyymi00022UUSI
Jotenkin herttaista, että aloittaja kuvittelee jonkun naisen välittävän sitä miltä hänen silmissä näyttää 😄
- Anonyymi00023UUSI
Tuskin se sen naisen ongelma on miltä sinusta näyttää hänen kroppa tai se mitä sinä tunnepuolella koet. Tietenkin jos olette naimisissa voisi pariterapia olla ihan paikallaan. Oikea rakkaus ei lopu ulkoisiin asioihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911477- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632