Tiiättekö millanen koulu on aleksis kiven peruskoulu helsingissä? Onko opet ja rehtori kivoi?
Aleksis Kiven peruskoulu?
9
2657
Vastaukset
- Fkdnkdjd
Kai ihan kiva koulu?
- ssks
löysin tän ihan vahingossa kun etsin koulun alkamispäivää :DDD
Siis joo... koulu on ihan mahtava ja opet superkivoi.. - susupala
Onko sinne kouluun helppo päästä ja tiiätkö millaiset kuvikseen pääsy kokeet on En asu siellä alueella jossa se koulu on mun on pakko tietää koska muka,syrjitään koulussa
- ViisasIhminen
älä v*ttu mee sinne siellon ongelmia
omaks parhaks - susupala
meidän koulussa on vakavia koulu on köyhä alueella liikkuu känniläisiä metsä pubi koulun lähellä joka päivä tappeluita kiusaamista opettajia ei kiinnosta vaikka pottaisit mitä ja käyttäisit aineita ne vaa vitsailee asiasta
- lueotsikko
No hei... nyt ei puhuttu sun koulusta.. kato otsikko!!!
- ensanogjhg
lueotsikko kirjoitti:
No hei... nyt ei puhuttu sun koulusta.. kato otsikko!!!
sooooori.. huomasinkin että tää onki jatkoa tohon sunviestiin vielä. Luulin et joku urpo tuli puhuu sekavii tänne...
Kuviksen pääsykokeet on pitkät ja sinne hakee jengii sikana. Yks frendi on siellä. Jos osaat yhtään piirtää ja olla luova kannattaa hakee! sitte vaikka ei pääsis kuvisluokalle siellä voi osallistua valinnaisaineissa kuvikseen ja kaikki tekee jotain joka vuonna tehtävässä näytelmässä. Siis on meikkaja, puvustaja tai näyttelijä jne... Ei silleen haittaa vaikka ei just sille kuvisluokalle pääsiskään.
Pakko sanoo että koulu on tosi jee. Oon ollu parissaa koulussa ja tää on ainoo jossa oikeesti oon viihtynyt. Välitunneilla on tosi rentoo eikä oo ongelmii että pojat tappelis niin kuin frendit on kertonu omista kouluistaan että on ollu välillä ihan levotonta menoo kun jengi ragee. Opet ei oo p×××××päitä vaan oikeesti ne tosi kivoi ja ne jaksaa opettaa jos vaan ite jaksais aina kuunnella. Tukariakin oon saanut kun oon pyytänyt vaikka ope vähän sanoikin että oonko ansainnut tukaria kun en oo aina jaksanu kuunnella tunnilla. oli aika reilu oli mua kohtaan :)) ootteko muuten koskaan kiittäny tai antanu jotain opettajalle? Siis muutoin kuin keväällä.. onko noloa jos haluu vaikka antaa oma tekemän kortin ja kiittää et o n tullu itelle hyvä mieli kun saanu kokeisiin tukaria? vai onko noloo??
Koulun ruoka on kyllä pahaa.. siitä puuttuu kaikki mausteet! ja ei saa keittiöstä lisää mausteita. Mun mielestä vois olla mausteita ruokalassa. Frendin koulussa on mausteet ruokatiskillä. Meillä ei oo :(
- viisasihminen
ei tod oo täl on urpoja kaikis tilois
- Anonyymi
Koulu ja opet kivoja mutta liikunnan ope Alan R. on päässyt lehteen kun väijyi uima-altaassa tyttöjä liikkatunneilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356