Aleksis Kiven peruskoulu?

Apuaaa?

Tiiättekö millanen koulu on aleksis kiven peruskoulu helsingissä? Onko opet ja rehtori kivoi?

9

2351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fkdnkdjd

      Kai ihan kiva koulu?

    • ssks

      löysin tän ihan vahingossa kun etsin koulun alkamispäivää :DDD

      Siis joo... koulu on ihan mahtava ja opet superkivoi..

    • susupala

      Onko sinne kouluun helppo päästä ja tiiätkö millaiset kuvikseen pääsy kokeet on En asu siellä alueella jossa se koulu on mun on pakko tietää koska muka,syrjitään koulussa

    • ViisasIhminen

      älä v*ttu mee sinne siellon ongelmia
      omaks parhaks

    • susupala

      meidän koulussa on vakavia koulu on köyhä alueella liikkuu känniläisiä metsä pubi koulun lähellä joka päivä tappeluita kiusaamista opettajia ei kiinnosta vaikka pottaisit mitä ja käyttäisit aineita ne vaa vitsailee asiasta

      • lueotsikko

        No hei... nyt ei puhuttu sun koulusta.. kato otsikko!!!


      • ensanogjhg
        lueotsikko kirjoitti:

        No hei... nyt ei puhuttu sun koulusta.. kato otsikko!!!

        sooooori.. huomasinkin että tää onki jatkoa tohon sunviestiin vielä. Luulin et joku urpo tuli puhuu sekavii tänne...

        Kuviksen pääsykokeet on pitkät ja sinne hakee jengii sikana. Yks frendi on siellä. Jos osaat yhtään piirtää ja olla luova kannattaa hakee! sitte vaikka ei pääsis kuvisluokalle siellä voi osallistua valinnaisaineissa kuvikseen ja kaikki tekee jotain joka vuonna tehtävässä näytelmässä. Siis on meikkaja, puvustaja tai näyttelijä jne... Ei silleen haittaa vaikka ei just sille kuvisluokalle pääsiskään.

        Pakko sanoo että koulu on tosi jee. Oon ollu parissaa koulussa ja tää on ainoo jossa oikeesti oon viihtynyt. Välitunneilla on tosi rentoo eikä oo ongelmii että pojat tappelis niin kuin frendit on kertonu omista kouluistaan että on ollu välillä ihan levotonta menoo kun jengi ragee. Opet ei oo p×××××päitä vaan oikeesti ne tosi kivoi ja ne jaksaa opettaa jos vaan ite jaksais aina kuunnella. Tukariakin oon saanut kun oon pyytänyt vaikka ope vähän sanoikin että oonko ansainnut tukaria kun en oo aina jaksanu kuunnella tunnilla. oli aika reilu oli mua kohtaan :)) ootteko muuten koskaan kiittäny tai antanu jotain opettajalle? Siis muutoin kuin keväällä.. onko noloa jos haluu vaikka antaa oma tekemän kortin ja kiittää et o n tullu itelle hyvä mieli kun saanu kokeisiin tukaria? vai onko noloo??

        Koulun ruoka on kyllä pahaa.. siitä puuttuu kaikki mausteet! ja ei saa keittiöstä lisää mausteita. Mun mielestä vois olla mausteita ruokalassa. Frendin koulussa on mausteet ruokatiskillä. Meillä ei oo :(


    • viisasihminen

      ei tod oo täl on urpoja kaikis tilois

    • Anonyymi

      Koulu ja opet kivoja mutta liikunnan ope Alan R. on päässyt lehteen kun väijyi uima-altaassa tyttöjä liikkatunneilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1899
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1430
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1313
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1124
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      463
      997
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      918
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe