Heii!
oletteko huomanneet, että booking.comin kautta varatut hotellit ovat kalliimpiua, kuin suoraan hotellilta varatut. eri vaihtoehtoja voi kattoo sieltä ja sit ottaa hteyttä majoituspaikkaan ja saada viikon majoituksen espanjassa jopa 500 halvemmalla!!
bookin com kusettaa
pikkeli1
2
231
Vastaukset
- Terveiset Laihialta
Jos Booking.com kusettaa niin mitähän sitten Hotels.com tekee?
Kuvittelitko, että ne perustuvat hyväntekeväisyyteen?
Vaikka Wikipedia yrittää perustua siihen, senkin pitää jostain kaivaa rahaa toimintaan. Saatika sitten tämmöiset kaupallishenkiset sivut.
Olet tosin ihan oikeassa siinä, että kun näkee itse vaivaa niin säästää - 5675
Ja mitähän tämä ilmoitusluontoinen asia kuuluu matkakertomukset osioon????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849