Hei tulin ajatelleeksi mitä mieltä olette työpaikka seksistä?
Sallitteko te sen?
Hei, mitä mieltä olette työpaikka seksistä?
5
1602
Vastaukset
- Sikaflex
Helena U voisi hieman tähdentää keneltä kysyy ja mitä?
Haluatko kysyä ihmisten kantaa työpaikkaseksistä vai yhtiön omistajilta / pomolta salliiko hän alaistensa sekstaavan työpaikalla. - besser
Minä olen sitä mieltä, että se on yhdyssana.
- Minna7
En varsinaisesti harrastanut työpaikalla sexiä vaan pomon kanssa sen autossa metsätien varressa ,mikäs siinä jos molemmat tutee vetovoimaa toisiinsa ,itse hullaanuin valtaapitävästä vanhemmasta(48v) miehestä ja hän tunsi vetovoimaa nuorempaan(32v) naiseen ,no molemmat oltiin tahoillamme naimisissa joka selittää sen että naimme autossa tai firman mökillä.
- Minä myös
Ja kaikki miehet siellä sun työpaikalla haluaa panna sua, seon aivan varma asia.
- kassu2
mul on kokemusta nii työkavarin kuin pomon vaimon kans.että mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181