Hei tulin ajatelleeksi mitä mieltä olette työpaikka seksistä?
Sallitteko te sen?
Hei, mitä mieltä olette työpaikka seksistä?
5
1621
Vastaukset 5
- Sikaflex
Helena U voisi hieman tähdentää keneltä kysyy ja mitä?
Haluatko kysyä ihmisten kantaa työpaikkaseksistä vai yhtiön omistajilta / pomolta salliiko hän alaistensa sekstaavan työpaikalla. - besser
Minä olen sitä mieltä, että se on yhdyssana.
- Minna7
En varsinaisesti harrastanut työpaikalla sexiä vaan pomon kanssa sen autossa metsätien varressa ,mikäs siinä jos molemmat tutee vetovoimaa toisiinsa ,itse hullaanuin valtaapitävästä vanhemmasta(48v) miehestä ja hän tunsi vetovoimaa nuorempaan(32v) naiseen ,no molemmat oltiin tahoillamme naimisissa joka selittää sen että naimme autossa tai firman mökillä.
- Minä myös
Ja kaikki miehet siellä sun työpaikalla haluaa panna sua, seon aivan varma asia.
- kassu2
mul on kokemusta nii työkavarin kuin pomon vaimon kans.että mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861603
- 851362
- 1041058
- 48909
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10800Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105637Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30631Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577