Hei tulin ajatelleeksi mitä mieltä olette työpaikka seksistä?
Sallitteko te sen?
Hei, mitä mieltä olette työpaikka seksistä?
5
1519
Vastaukset
- Sikaflex
Helena U voisi hieman tähdentää keneltä kysyy ja mitä?
Haluatko kysyä ihmisten kantaa työpaikkaseksistä vai yhtiön omistajilta / pomolta salliiko hän alaistensa sekstaavan työpaikalla. - besser
Minä olen sitä mieltä, että se on yhdyssana.
- Minna7
En varsinaisesti harrastanut työpaikalla sexiä vaan pomon kanssa sen autossa metsätien varressa ,mikäs siinä jos molemmat tutee vetovoimaa toisiinsa ,itse hullaanuin valtaapitävästä vanhemmasta(48v) miehestä ja hän tunsi vetovoimaa nuorempaan(32v) naiseen ,no molemmat oltiin tahoillamme naimisissa joka selittää sen että naimme autossa tai firman mökillä.
- Minä myös
Ja kaikki miehet siellä sun työpaikalla haluaa panna sua, seon aivan varma asia.
- kassu2
mul on kokemusta nii työkavarin kuin pomon vaimon kans.että mahtavaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815