Epämukavassa avioliitossa elävä nelikymppinen raitis ja mukava mies kaipaisi keskusteluseuraa samanlaisessa tilanteessa elävän naisen kanssa.
Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja kenties vaikka tavatakin jos kemiat kohtaavat. Piristetään toistemme päivää :-)
Kirjoittaa voi os. usvametsanpeikko (ät) gmail.com
Sielunystävyyttä
5
422
Vastaukset
- Peikkotyttö
Onko peikkomies saanut yhteydenottoja?Aika moni meistä kaipaa harmaaseen arkeen hieman piristystä:)
- Peikkomies(03)
Ei ole tullut vielä...odotan edelleen :-)
- think a about it
H(p)eikkomies hoi!! Miksi elät epämukavassa avioliitossa? Luuletko että avioliittosi paranee kirjoittelemalla vieraille naisille? Mitä jos alkaisit keskustelemaan vaimosi kanssa?
Minusta mies joka jutustelee vieraiden naisten kanssa saadakseen päiviinsä piristystä ja on valmis jopa tapaamaan heitä ei kuulosta kovin mukavalta mieheltä... - Peikkomies(03)
Maailma ei ole mustavalkoinen, kaikki eivät sitä ymmärrä, eikä kaikkien sitä tarvitse ymmärtääkään.
- think a about it
Tiedän ettei se ole mustavalkoista, itse olen lähes 20 vuoden epämukavasta liitosta lähtenyt. Tiedän myös sen ettei se tuolla menolla parane, ei liitto eikä itsetuntosi.
Toki jokaisen on itse virheensä tehtävä... Onnea elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984