Siis nyt on jossain jokin virhe sillä palvelukseen astumismääräyksessä lukee että palvelus alkaa 7.1 tiistai, mutta puolustusvoimien sivuilla lukee että palvelus alkaisi jo maanantaina 6.1. Maanantai on pyhä jotenka ei kai silloin voi palvelus alkaa ja kun lapuissa lukee että tiistaina 7.1???
Maanantaina vai Tiistaina
9
321
Vastaukset
- .......
Kyllä taitaa alkaa 6.1. Ainakin itse meinasin mennä maanantaina :D minne olet menossa?
- Maanantaina
Palvelus alkaa loppiaisena eli maanantaina 6.1. Uskokaa tai älkää, mutta kusessa olette, jos tiistaina vasta menette.
Asia selviää vaikkapa puolustusvoimien nettisivuilta. Huomioikaa julkisen liikenteen aikataulut maanantaina, kun on pyhäpäivä.- miksi vithussa
Palvelukseen astumis määräyksessäni lukee tiistai 7.1. Porin prikatista kyse.
- s s
miksi vithussa kirjoitti:
Palvelukseen astumis määräyksessäni lukee tiistai 7.1. Porin prikatista kyse.
oletko lukenut jotain väärin? porissa alkaa 6.1 mutta jos sinulla on lappu jossa lukee toisin niin noudata sitä. mitenkäs kuljetukset? onko niille päivämääriä?
- 24rrgdfb
6.1 kello 16 viimeistään pitää olla paikalla
- Noin juuri
Näin juuri, alokasinfo lapussa sanotaan eritoten että 6.1 alkaa ja Loppiaisen takia pyhien aikataulut pitää ottaa huomioon.
- jaahas..
hahah voi olla aika myöhästynyttä kaveria tai monta kaveria etujassa... :P
- mä meen inttiin
tiistaina ja voi olla että lähden myös heti pois sieltä sillä mä en aijo pilata elämää tollasella paskalla kun voi elää ihan oikeetakin elämää vapaana eikä missä intin muurien sisällä.
- hessu
Porin prikaatin nettisivulla lukee että 6.1. on palvelukseen astumispäivä. (Porin prikaati/ ajankohtaista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711