Hei. Olis 6 päivä lähtö sodikseen. Mutta yksi asia askarruttaa, et ku tuli tossa viime vknloppuna polteltua vähän budii ja en tosiaan koskaan ole saanu edes huumausaine tuomiota niin kysymykseni kuuluukin, et potkitaanks sielt heti auttamatta ulos jos kusipurkista jotain löytyy vai voiko sinne vielä jäädä? Ja käyttö on muutenkin hyvin harvinaista, enkä todellakaan aio intin aikana hiisailla. Vituttaa saatanasti jos ton takii en pääse käymään inttiä. Mut kiitos vastauksista jo etukäteen.
sodankylään 1/14
.....
2
203
Vastaukset
- Vinkkiä
Älä ainakaan mene samoissa pesemättömissä vaatteissa sinne, koska vaikka ihminen ei sitä hajua haista, koira kyllä haistaa. Paikalla tutkitaan laukut ja huumekoira haistaa. Jos se kiinnostuu sinusta, joudut lisätutkimuksiin, jossa ne ihanat rektaalitarkastukset voivat olla realismia. Muussa tapauksessa kusitesti järjestetään vasta myöhemmin.
- aloittaja.......
Eli toiset vaattehet vain päälle niin ei tarvii kuumotella? Mutta siis vaikka koirat kiinnostuski ja jotain löytyy tarkemmissa tarkastuksissa, niin onko se auttamatta soronoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733981- 1013535
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362708- 1251663
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038