Asiallinen kysymys Apollosta?

kysy aPOLLOSTA

Moi, ollaan eka kerta vm kanssa otettu Apollo matkatoimiston matka, nyt siis Las Palmasiin ja kysyttäis kokemuksia kyseisetä matkatoimiston matkoista? Muiden matka tms. palveluja on yli 30v ajalta kuten Tjäre..., Aurinko...Finn.. JNe, jne.
Siis, millaisia kokemuksia Apollomatkoista, kiitos.

8

444

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skp

Tiedän kaks eri perhettä, jotka ovat käyttäneet Apolloa. Molemmat ovat kehuneet, että ihan hyvin on kaikki toiminut. Mukavaa matkaa teille : )

• 8 +

OLIN lokakuussa...kaikki toimi hyvin..palvelu hyvää lentokoneessa

ei sillä hinnalla 350 eur viikko puolihoito voinut parempaa vaatia

• aLoitTaJa..

Kiitos, tuo rohkaisee.

• enpä suosittele

Oli todella paskin matka ikinä. Koneessa läikkyi olutta housuille. Kuset meinasi tulla lahkeeseen laukkuja odotellessa. Punaviini oli ihan etikkaa minkä Hiperdinosta ostin vaikka maksoi 1,59 €

Satoi koko reissun

• Ei ole tietoa

En tiedä, ei ole tullut käytyä

• A-pollo

Marraskuussa 2013 käytiin Inglesissä Apollon matkalla.
      Kaikki pelitti ihan OK.
      Sinällään ei moittimista.

Kone tanskalaisen Jet Airin hieman kulahtanut 757.
      Mennessä välitankkaus Farossa, matka-aika 8 tuntia (= melkein 2 tuntia yli aikataulun).
      Tulomatka kesti 7 tuntia, tunnin verran yli normaalin.

Sapuskat syötäviä - ei erityisen maittavia.

• rouva k.

Apollo oli hyvä ainakin meidän reissulla santorinille/naxokselle!

• aloittaja1,,

Matka takana, Apollo ihan ok.Olimme samassa "halvassa" Miamissa jota myös Tjärebori käyttää (joskus oltu Miamissa ennenkin Tjären matkalla).Kaikki ihan hyvin, yön vain vietimmekin hotellissa maaten ja aamupala duunattiin aina itse ja sitten menoksi.Maspalomeksessa käytiin siel ei vaikka saaren eteläpää olikin aurinko paistanut.Las Palmaksessa aurinko paistoi ja rusketus tuli, sitä haimmekin.Ironista, lauantaina lähtöpäivänä rupes satamaan ja sato koko matkan kun dösällä lentokentälle menimme.Plussana, matka selvitys nopea, ainoo miinus että kone oli myöhässä-2h ennekuin lähdimme, silti hyvissä ajoissa n.21.00 Seutulassa ja vielä pääsimme ajoissa kotiin, omaan sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2280
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      903
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      563
      816
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      718
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe