tulitikkurasiat

amatööri2

Heips!
Sain yhdeltä rouvalta noin 15vuotta sitten laatikollisen tulitikkuaskeja joita hän oli kerännyt noin 20vuotta ympäri maailmaa kaikki on hyvä kuntoisia ja tikut sisällä noin 500 askia minkähän arvoisia ne yleensä ovat maksetaanko niistä hyvin vaiko ei onko helsingissä paikkoja joista saisi hintaarvioita?

5

4269

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaa

Todennäköisesti sulla on suhteellisen arvokas kokoelma, varsinkin jos ja kun askeissa on vielä alkuperäiset tikut tallella. Ensinnäkin, ÄLÄ MYY HALVALLA, ottajia varmaan olisi. Näkemättä kokoelmaa on tietysti vaikea sanoa, mutta jos varovaisesti arviota antaisin, niin hyvinkin saattaa olla alkaen 10€ aski tai reilusti ylikin. Tuota voit pitää laskelmissasi lähtökohtana. Tsekkaan tuossa muutaman paikan ja vaikka ilmoittelen kun saan tarkempaa tietoa mahdollisista ostajaehdokkaista ja hinnoista.

• ammattilainen

No ei niistä nyt sentään noin paljoa makseta!
        1-10€/kpl riippuen harvinaisuudesta.

• Pete
        ammattilainen kirjoitti:

No ei niistä nyt sentään noin paljoa makseta!
        1-10€/kpl riippuen harvinaisuudesta.

Tulitikkuaskin etikettejä? Minulla olisi muutamakymmenen vanhoja 50-60L. etikettejä tallennettuna kansioon, missä näiden arvoa voisi Helsingissä käydä arvioimassa?

• coaster
        Pete kirjoitti:

Tulitikkuaskin etikettejä? Minulla olisi muutamakymmenen vanhoja 50-60L. etikettejä tallennettuna kansioon, missä näiden arvoa voisi Helsingissä käydä arvioimassa?

Ei noilla etiketeillä juurikaan ole arvoa.
        Muutamasta kymmestä voi saada 10-20€.
        Jos ne on suomalaisia vientietikettejä, hinta on alhainen. Sampo-etiketit on usein kalliimpia.

• Anonyymi

Olisko kiinnostusta kellään vanhoihin mainostulitikku rasioihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1356
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1246
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      987
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      733
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      506
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    Aihe