Pelastusarmeijan siisti ja kohtuuhintainen kirppis ja samalla kadulla OK-kirppis, josta myös löytyy joka kerta jotain ostettavaa ja ihan löytöjä, mm suomalaista design-lasia olen ostanut tuolta todella edullisesti.
Harkitsen jopa paikan vuokrausta sieltä minäkin, joka yleensä olen liian laiska viemään tavaraa kirppiksille ja hinnoittelemaan. 14 euron viikkovuokra nimittäin on sen verran kohtuullinen, että mitään hirmuista riskiä ei olisi.
Ja tänäänkin siellä oli ihan jono, vaikka on tammikuu ja hiljainen aika.
Pelastusarmeijan kirppikseltä löytyy myös aina jotain kivaa ja se on niiiiin siisti ja henkilökunta kivaa. Vaatteita en koskaan kirppikseltä osta, mutta noissa molemmissa on paljon kaikkea muuta. Kyllästyttää vähän keskustan kirpparitarjonta, kun joka ikinen paikka on tupaten täynnä lastenvaatteita tai sitten leluja.
Melkein tekisi mieli muuttaakin tuonne Rajakylän suuntaan :)
Rajakylässä hyvät kirppikset :)
30
1393
Vastaukset
- ei rajukylään
"Melkein tekisi mieli muuttaakin tuonne Rajakylän suuntaan :) "
Minulla taas ei tee mieli edes käydä siellä päinkään. Toiset tykkää huumeista, toiset päihteettömästä elämästä. Makunsa kullakin...- keräilijä
Ihan rauhaisalta alueelta vaikuttaa päiväsaikaan.
En ole törmännyt edes humalaisiin siellä, vaikka toisinaan poikkean kaupassakin, kun satun Rajakylän suunnalla liikkumaan, joten en ymmärrä yleistystäsi. - Ei kiitos!
Samat sanat, ei oo asiaa sinne päin huumehörhöjen keskelle!
- gfdhrdh54
Ite oon päihteetön, ei tääl oo ku noit juoppoja esillä, narkit osaa olla sentään hiljaa, mut riitti tää vajaa 2 kuukautta tässä kaupunginosassa. Enää en Rajakylään muuta, näis 8-kerroksisis ei saa nukuttua, ku nuorisojuopot soittaa jotai vitun Nyårdia ja kävelevät yöt varmaan korkokengät jalas, ku ni vitunmoinen pauke kuuluu.
- 112
Asun Rajakylässä, mutta en käytä päihteitä. . Pitäisi varmaan muuttaa täältä pois, missä muuten itse asut kun siellä ei kukaan käytä alkoholia tai huumeita? Ilmeisesti kaikissa muissa kaupunginosissa asuu absolutisteja?
- Hyvä alue
Rajakylässä olen asunut vuodesta 1977 eikä ole ollut häiriöitä. lapset kasvaneet ja käyneet koulunsa siellä. Lähikoulu , n 200 puolen kilometrin päässä. Ei ongelmia koulussa eikä muuallakaan kylällä. Aina on ollut mukavat naapurit ja lapsilla yhteisiä harrastuksia kuten myös taloyhtiöllä .
Hyvä alue lähellä merta ja rantaa, veneilymahdollisuudet erinomaisert, uimaranta, luonnonpuistoalue.
Jos huumeista puhutaan, niin koskee kait sitä moottoripyöräjengiä, jotka tuovat huonompaa mainetta, jolla kerhotilat kylällä. Paikalliset nuoret siistejä ja kohteliaita.
Ok-Kirppis siisti ja valoisa, ilmastointi hyvä, ei hajuja, kohtuulliset hinnat ja hyvä valikoima. Kannattaa käydä katsomassa ja varata pöytä. - korjaus edelliseen
Hyvä alue kirjoitti:
Rajakylässä olen asunut vuodesta 1977 eikä ole ollut häiriöitä. lapset kasvaneet ja käyneet koulunsa siellä. Lähikoulu , n 200 puolen kilometrin päässä. Ei ongelmia koulussa eikä muuallakaan kylällä. Aina on ollut mukavat naapurit ja lapsilla yhteisiä harrastuksia kuten myös taloyhtiöllä .
Hyvä alue lähellä merta ja rantaa, veneilymahdollisuudet erinomaisert, uimaranta, luonnonpuistoalue.
Jos huumeista puhutaan, niin koskee kait sitä moottoripyöräjengiä, jotka tuovat huonompaa mainetta, jolla kerhotilat kylällä. Paikalliset nuoret siistejä ja kohteliaita.
Ok-Kirppis siisti ja valoisa, ilmastointi hyvä, ei hajuja, kohtuulliset hinnat ja hyvä valikoima. Kannattaa käydä katsomassa ja varata pöytä.virhe edellisessä,, tulee olla koulu n 500 m päässä....
- 6+16
Jee hyvä meninki. Katellu huonekaluja ja ne on melkein yhtä halpoja mitä uudet liikkeessä. Eikä ainakaan uudenverosia tai puhtaita niinkun liikkeessä. Ennemmin kai maksan enemmän rahaa likasesta vanhasta sohvasta kuin uudesta puhtaasta samaan hintaan kotiinkuljetettuna liikkeestä. Tosi jees siis. Kivaa ja siistii.
- Ötökkäkammoinen
Kirpputorilta en huolisi sohvaa ilmaiseksikaan. Tai sitten se pitäisi desinfioida perusteellisesti. Ties mikä isäntä siinä on makoillut hikisine perseineen ja piereskellyt sen päälle. Asuessani Etelä-Suomessa paikalliset lehdet kirjoitteli kuin kirpputorilta ostetusta sohvasta oli saatu luteita asuntoon. Ne pirulaiset leviävät pian koko taloon ja niitä on tosi vaikea saada hävitetyksi, saatikka että ne aiheuttavat ihottumaa kun tulevat yöllä veriaterialle. YÄK! Onneksi täällä pohjoisessa ei vielä sentään tätä ongelmaa ole.
- kirkonpolttaja
On hyvä paikka, ystävälliset hymyilevät myyvät ja halpa viikko hinta pöydällä. Pihalla on tilaa parkkeerata. Hyvän tuulen kirppis :)
- rajakylä on persiest
Joo näis rappukäytävis on aina joka kuukaus juoppojen sohvia ym. krääsää ihan ilmaseksi. Voin tulla avaamaan rappukäytävän oven, jos tarvihet.
- Mentori
OK-kirppis muuttaa Rajakylästä Välivainiolle 19.5.2014, Siirtolantie 10
http://www.okkirppis.com/- OK Kirppis ei muuta
Ei Muutakaan, olikin hometalo.
- ok vai ei ok
OK Kirppis ei muuta kirjoitti:
Onko tämä ihan tosi asia?
- Päätä särkee
Siellähän on nyt toinen kirppis? Haisi kieltämättä oudolle :/
- himoshoppaaja
kirjoittajalla on varmaan mustaa valkoisella, kun tämmöistä osaa kertoa talosta. Hiukan vastuuta näissä heitoissa, ettei olisi Ratamotiellä tuo mainittu ongelma.
- Kävin testaamassa
himoshoppaaja kirjoitti:
kirjoittajalla on varmaan mustaa valkoisella, kun tämmöistä osaa kertoa talosta. Hiukan vastuuta näissä heitoissa, ettei olisi Ratamotiellä tuo mainittu ongelma.
Jos "ongelmalla" tarkoitetaan sisäilmaongelmaa tuossa Siirtolantiellä olevalla kirppiksellä, niin allekirjoitan väitteen. Ei tarvi kuin ovesta astua sisään, niin alkaa tulla kummallinen olo ja jo vartissa pää on ihan "pöhnässä", hengitys ei taho kulkea, silmiä kirvelee, ääni tipotiessään, yskittää, seuraavaksi päänsärky ja alkaa paleltamaan... Ja kyllä, olen ollut töissä pahasti sisäilmaongelmaisissa rakennuksissa vuosikausia ja altistunut pahasti.
- vain kunnon kamaa
Toivottavasti OK-kirppis ottaa mukaan ne vastarakennetut hyllytasot ja vaikka vähän isontaisi pöytiä. Sitten voisi maksaa pöydästäkin enemmän. Tekee heti siistin vaikutelman kirppiksestä, kun pöydät ja hyllyt ovat samanlaisia ja erityisen hyvää on se, että itse voi rakentaa mielensä pöytämallin ja vaatetangon.
Toivottavasti OK-KIRPPIS tulee menestymään Välivainiolla.
Kyllästyttää tuo paljekirppis ja järkikippis jossa rahastetaan kaikesta mahdollisesta, asiakastakin, jos pitää kysyä jonkun hintalaputtoman tuotteen hinta paljekirppiksellä, se maksaa 50 senttiä, sitten se rätti maksaa vaikka 50 senttiä, niin ei siellä järki paljo päätä pakota.
HYVÄ, ETTÄ TULEE KILPAILUA NÄILLE kahdelle edellämainitulle. Lisäksi palje- ja järkikirppis on epäsiistejä, ihmisten annetaan tuoda myyntiin kaikenlaista reikästä ja nukkasta lumppua joka ei kelpaa ku poltettavaksi.
Pitäis laittaa joku laaduntarkastaja joka kattois kaikkien kirpparimyyjien roinat.
No, eihän niitä tartte onneksi ostaa, mutta ei anna hirveän hyvää kuvaa myyjästäkään, kun pitää asiakasta pöljänä.- ei paha hintakaan
On paljeella hyviäkin pöytiä,joissa hyvää ehyttä merkkitavaraa :)
- Lexus
Joo, OK-Kirppis jatkaa Rajakylässä.
- miss69
Ok-kirppiksen mies omistaja on todella tyly henkilökunnalle ja asiakkaille. Olen ollut kuulemassa miten mies huusi ja haukkui työntekijää koska työntekijä oli sitä mieltä että asiakkaan ei tarvitse luovuttaa pankkikorttia ostotilanteessa myyjälle vaan saa itse laittaa kortin maksupäätteeseen ja näppäillä tunnusluvun, mies omista ja oli tästä asiasta eri mieltä ja rupesi haukkumaan työntekijää! Kirpputorilla oli siihen aikaan todella paljon asiakkaita ja monien ihmisten päät kääntyivät ihmetyksestä miten mies kohteli työntekijäänsä. Minulla on myös ollut siellä pöytä ja pari kertaa on tullut ongelmaa kun olen mennyt hakemaan rahaa myydyistä tuotteista, mies antoi liian vähän rahaa ja kun aloin korjaamaan asiaa sain todella tylyä kohtelua. muuten kirpputori on hyvä ja valoisa sekä juuri sopivan kokoinen. Olen vain erittäin pettynyt mies omistajaan ja hänen käytökseensä. Ok-kirppiksellä on ollut töissä pari nuorta naista ja heidän kanssaan asiointi on ollut erittäin miellyttävää ja asianmukaista.
Se vain on niin totta että kaikille ei sovi asiakaspalvelu ammatti.. ei ainakaan Ok-kirppiksen omistajalle.- ihmettelevä
Ja sama tyly meininki näyttää jatkuvan Alasintiellä...
- Juuri noin.
Juu, oikee kirppupesä se paikka on...tervemenoa!
- dilleriini
Tänään ok kirpparilta roudattiin hyllyjä pois..loppunu vissiin koko pulju
- rajukylä ry
Samalla tienpätkällä on myös ub:n kerhotalo...
- rpge
Pelastusarmeijan kirppis on TODELLA mahtava. Uusittu, eritäin siisti ja tavarat kuin uusia mutta halpoja. Paras ostospaikka Oulussa, kaikkea löytyy.
- Kirpparikiertelijä
OK-kirppis muuttanut Järkikirppiksen viereen, aivan mainio paikka !
Siistiltä ja valoisalta vaikutti ja paljon oli jo tavaraa myynnissä, vaikka kai aika vasta sinne siirtynyt
Pikaisesti kun hinnastoa vilkaisin niin ihan kohtuulliselta näytti. Vuokra parikymppiä viikolta.
Täytyy vaan toivoa, ettei paikka täyty lastenvaatteilla ja -tarvikkeilla vaan ihmiset tuo sinne jotain muutakin myytävää. Ja että ammattimaiset vakkarikirppismyyjämummot pysyvät nykyisillä paikoillaan eivätkä siirry tuonne. Ärsyttää ahneet mummot, jotka lonuavat toisten pöydistä halvat tavarat ja laittavat omaansa sitten myyntiin. - RIITUäiti
Minulla oli kolme viikkoa pöytäpaikka ja mukavasti kävi kaupaksi.
Erittäin valoisa ja siisti, puhdas! kirppis, toivottavasti pysyykin sellaisena.
Mitään ei varastettu eikä ihmiset pahemmin penkoneetkaan pöytää sekaiseksi, toki kävin usein järjestämässä ja täydentämässä. Kassalla mukava mies ja nainen, kaikki toimi loistavasti. Huomenna loppuu vuokra-aika ja kävin laittamassa loput tavarani -50% siinä toivossa ettei tarvitsisi raahata paljoa takaisin.
Tuosta vakkarikirppismyyjämummoista sen verran, että mielestäni näytti jo muutamalla pöydällä tännekin tiensä löytäneen...- kukkahattuneitonen
Totta kai vakkarikirppismummot löytävät tiensä kirpparille, jossa on kaupungin halvimmat pöytävuokrat ja sitähän OK-kirppiksen hinnat ovat.
Aika monipuolista ja hyvälaatuista oli noin yleisesti ottaen tarjonta. Ja tilat ovat hyvät ja ilmastointi tuntuu pelaavan, oli astmaisenkin helppo hengittää. Jos olisi jotain myytävää, veisin varmasti tuonne, sen verran hyvältä vaikutti. - Vakkarimyyjä
kukkahattuneitonen kirjoitti:
Totta kai vakkarikirppismummot löytävät tiensä kirpparille, jossa on kaupungin halvimmat pöytävuokrat ja sitähän OK-kirppiksen hinnat ovat.
Aika monipuolista ja hyvälaatuista oli noin yleisesti ottaen tarjonta. Ja tilat ovat hyvät ja ilmastointi tuntuu pelaavan, oli astmaisenkin helppo hengittää. Jos olisi jotain myytävää, veisin varmasti tuonne, sen verran hyvältä vaikutti.Minulla oli pöytä kaksi viikkoa ja äkkilaskemalla tuotteita oli varastettu parinkympin edestä. Liekkö muualla Oulussa sama meno? Haukiputaalla ei oo varastettu ikinä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855