Hei!
Tein juuri muutosverokortin kuluvalle vuodelle ja huomasin sitä tulostaessani, ettei se ole vastaavanlainen kuin alkuperäinen.
Muutosverokortissa näyttäisi olevan tulorajana vain vaihtoehto A.
Olen opiskelija ja kaikki tuloni ovat aikavälillä huhti-elokuu, joten vaihtoehto B olisi passeli minulle. Miten on siis toimittava, etten joutuisi maksamaan "turhaan" ylimenevästä palkasta lisäprosentin mukaista veroa.
Voiko muutosverokorttiin valita vaihtoehtoa B?
3
111
Vastaukset
- sokeaa
Kyllä muutosverokorttia tehdessä on mahdollisuus valita kohta A tai B. Siinä on selvästi kohta jossa valitaan. Jos siitä menee eteen päin vaan jatkamalla...niin oletuksena on tuo vaihtoehto A juuri.
Tee uusi muutosverokortti.
Itselle kävi samalla tavalla :-)
Mutta huomasin, ja tulostin toisen.Hei!
Kiitos kysymyksestäsi Vill3. Jo tilatussa tai tulostetussa muutosverokortissa ei ole tosiaankaan enää A ja B -vaihtoehtoa.
Kuten nimimerkki RipsaK sinulle jo vastasi, tilaa uusi verokortti. Verokortti verkossa -palvelussa vuositulollinen verokorttitieto löytyy palvelun vaiheesta 2 Tulojen ja vähennysten ilmoittaminen -> Päätoimen palkat ja luontoisedut. Kiitos myös nimerkille sokeaa ohjeestasi.
Jos tulotietoihisi ei ole viime tulostuksesi jälkeen ehtinyt tulla muutoksia, uudessa tilauksessasi pääset eteenpäin muuttamalla hieman vuositulotietoasi suuremmaksi.
Terveisin Eija Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782136Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121309Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561172Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801150Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391079- 68996
- 64988
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125984Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925