Kysykää mitä vain!

Otsikko kertoo kaiken. Aloittakaa ennen kuin kyllästyn.

61

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi?

• DodginUrBullets

Minkä takia aloitit uskontohöpötykset täällä? Miksi lopetit?

• Lopetin, koska Eräs Trotskilainen käski ("lopeta, please?") tehdä näin "Kysymys lomatoytille"-palstalla.

• Eräs trotskilainen

Mikä on poliittinen kantasi? Kannatatko kristillisdemokraatteja?

• Olen poliittisesti sitoutumaton universalisti (Hyvän ja pahan tällä puolen, Edita 2009). Kannatin taannoin perussuomalaisia. Jos olisi pakko äänestää, äänestäisin keskustaa, koska se on neutraalein vaihtoehto. Kristillisdemokraatteja en äänestä, koska siellä on ihmisiä kirkosta vieroittava The Räsänen I (Suomen varapaavitar).

SDP, vasemmistoliitto ja kommunistinen puolue edustavat minulle entistä radikalismia, joten en äänestä niitä. Kokoomus on taas rikkaiden (ja yrittäjien) puolue. En kuulu kumpaankaan väestöryhmään. En ole ruotsinkielinen tai pride-aktivisti, joten en äänestä RKP:tä tai Vihreitä. Minussa ei muutenkaan ole Vihreisiin vaadittavaa aktivistihenkeä, sillä minussa on ollut aina elitistiverta (anarkian vastustaminen, tiukka laintulkinta).

En äänestä perussuomalaisia, koska he nostavat valtion Jumalan asemaan (nationalismi, populismi) ja ovat mielestäni vähän "natseja" ja rasisteja. Äänestin heitä taannoin, koska silloin minun sydämeni sykki tavallisille suomalaisille (EU:ta vastaan, vrt. integraatio, Portugali) ja lähdin mukaan eduskuntavaalien 2011 kansanliikkeeseen ("laillinen kansannousu" eli jytky) ja osallistuin jytkyn kannattamiseen.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Olen poliittisesti sitoutumaton universalisti (Hyvän ja pahan tällä puolen, Edita 2009). Kannatin taannoin perussuomalaisia. Jos olisi pakko äänestää, äänestäisin keskustaa, koska se on neutraalein vaihtoehto. Kristillisdemokraatteja en äänestä, koska siellä on ihmisiä kirkosta vieroittava The Räsänen I (Suomen varapaavitar).

SDP, vasemmistoliitto ja kommunistinen puolue edustavat minulle entistä radikalismia, joten en äänestä niitä. Kokoomus on taas rikkaiden (ja yrittäjien) puolue. En kuulu kumpaankaan väestöryhmään. En ole ruotsinkielinen tai pride-aktivisti, joten en äänestä RKP:tä tai Vihreitä. Minussa ei muutenkaan ole Vihreisiin vaadittavaa aktivistihenkeä, sillä minussa on ollut aina elitistiverta (anarkian vastustaminen, tiukka laintulkinta).

En äänestä perussuomalaisia, koska he nostavat valtion Jumalan asemaan (nationalismi, populismi) ja ovat mielestäni vähän "natseja" ja rasisteja. Äänestin heitä taannoin, koska silloin minun sydämeni sykki tavallisille suomalaisille (EU:ta vastaan, vrt. integraatio, Portugali) ja lähdin mukaan eduskuntavaalien 2011 kansanliikkeeseen ("laillinen kansannousu" eli jytky) ja osallistuin jytkyn kannattamiseen.

Kiitos vastauksestasi, mutta minun on pakko nauraa ajatukselle siitä, että SDP edustaisi radikalismia :D Nehän vain nuolevat porvareiden perseitä! Vasemmistoliitto menetti kaiken uskottavuutensa minun silmissäni, kun se jäi hallitukseen. Ikävä kyllä sosiaalidemokraattisille puolueille tuppaa aina käymään näin.

• Eräs trotskilainen kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, mutta minun on pakko nauraa ajatukselle siitä, että SDP edustaisi radikalismia :D Nehän vain nuolevat porvareiden perseitä! Vasemmistoliitto menetti kaiken uskottavuutensa minun silmissäni, kun se jäi hallitukseen. Ikävä kyllä sosiaalidemokraattisille puolueille tuppaa aina käymään näin.

Sanoinkin ENTISTÄ radikalismia (, joka voi puhjeta koska tahansa uudelleen).

• lomatoyt kirjoitti:

Sanoinkin ENTISTÄ radikalismia (, joka voi puhjeta koska tahansa uudelleen).

Niin vasemmisto tosiaan petti vaalilupauksiaan tehokkaasti. Se on toinen syy, miksen sitä äänestä.

• kysyjä

Jotta ymmärrettäisiin juttujaasi paremmin niin kerro jotain itsestäsi. Ootko tyttö vai poika minkä ikänen missä koulussa

• En valitettavasti kerro (turvallisuussyyt).

• lomatoyt kirjoitti:

En valitettavasti kerro (turvallisuussyyt).

Joku aika sitten ne oli kaikkien näkyvillä profiilissa -_-*

• kurpizza kirjoitti:

Joku aika sitten ne oli kaikkien näkyvillä profiilissa -_-*

Mistä tiedät, että ne olivat oikeat tiedot?

• lomatoyt kirjoitti:

Mistä tiedät, että ne olivat oikeat tiedot?

Sukupuolesta en ole varma... mutta et kyllä kieltänytkään, kun mainitsin ikäsi jossakin keskustelussa... (Koskien saarnaamistasi)

• kurpizza kirjoitti:

Sukupuolesta en ole varma... mutta et kyllä kieltänytkään, kun mainitsin ikäsi jossakin keskustelussa... (Koskien saarnaamistasi)

Se ei sulje pois valehtelemisen mahdollisuutta.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Sukupuolesi lukee yhä profiilissasi, toveri.

Sukupuolesi lukee yhä profiilissasi, toveri.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Eli olet nainen?

Eli olet nainen?

Oletko nyt aivan uuno? En kerro, kumpaa sukupuolta edustan.

• Veikkaisin että et valehtele, mutta varma en voi olla.

• Elämä on kuin tanssibileet. Ei kannata jäädä seinäruusuksi.

• ...Miiiitä?

• ... ja pysyä boolimaljan lähettyvillä.

• En ymmärrä...

• Mitä sinulle merktsee sanonta: "Elämä on yhtä iltaa, aamut ovat vain välttämättömiä väliaikoja."?
      Uskotko, että Jeesus oli Jumalan poika?
      Tekikö John Kramer oikein?
      Pitikö sinun googletaa äskeisen kysymyksen nimi?

• 1. Sitä voit itse pohtia aktiivisesti.
        2. Uskon. Sinä et sitten varmaan usko.
        3. Ei tehnyt. Mutta sehän oli pelkkää elokuvaa.
        4. Täytyi.

• John Kramer oli juuri ja juuri siinä ja siinä, että teki väärin. Ja Jeesus oli melko varmasti jonkinlainen huijari.

• "Jeesus oli huijari."

Älä pakota minua taas aloittamaan saarnaamista!

• Eräs trotskilainen

Oletko nähnyt leffan nimeltään A Serbian film?
      Entä Saló, o le 120 giornates di Sodoma?

• En ole nähnyt, eikä kyllä paljoa kiinnostakaan.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

En ole nähnyt, eikä kyllä paljoa kiinnostakaan.

Hyvä. Ei kannata kahtoa, niistä tulee traumoja.

Minulla on muuten menossa "kaikkien aikojen häiritsevimmät elokuvat" -viikko, koska on tylsää.

Hyvä. Ei kannata kahtoa, niistä tulee traumoja.

Minulla on muuten menossa "kaikkien aikojen häiritsevimmät elokuvat" -viikko, koska on tylsää.

Niin tylsää? O_O

Paitsi, mitäpä minä olen sanomaan. Itse en löytänyt muuta lukemista, niin luin Täällä pohjantähden alla-kirjan... Siinä taisi mennä useampi kuukausi ;D

• En pakota. Se vaan on minun mielipiteeni. Niin kuin sekin, että siilit ovat vaarallisia... Vai oliko se vaan trollausta? Todellisuuden ja trollaamisen rajat alkavat jo hämärtyä. Pian minut suljetaan mielisairaalaan ja melko varmasti selliin, jonka avain heitetään pois. Siellä yksin istuskelen. Täällä vain teitokoneeni kanssa. Väitän olevani jossain muualla. Pehmustetut seinät... Siilien kipitys ja tuhina. Voin jo kuulla lehtien havinan! Tai sitten ei...

• Yksi naapuri oli ruokkinut siiliä pitkän aikaa, niin että se otus oli tottunut jo ihmisiin. Yhtenä kesäpäivänä siili oli sitten ottanut hampailla kiinni naisen kengästä. Oli kuulemma ollut aika vaikea saada siitä irti... (Harmi etten ollut näkemässä!)

Siilistä tuli mieleen... en tiedä miten tämä liittyy alkuperäiseen keskusteluun...

lomatoyt// Otitko itse papilloomarokotteen?

• kurpizza kirjoitti:

Yksi naapuri oli ruokkinut siiliä pitkän aikaa, niin että se otus oli tottunut jo ihmisiin. Yhtenä kesäpäivänä siili oli sitten ottanut hampailla kiinni naisen kengästä. Oli kuulemma ollut aika vaikea saada siitä irti... (Harmi etten ollut näkemässä!)

Siilistä tuli mieleen... en tiedä miten tämä liittyy alkuperäiseen keskusteluun...

lomatoyt// Otitko itse papilloomarokotteen?

En kommentoi papilloomarokotusasiaa.

• lomatoyt kirjoitti:

En kommentoi papilloomarokotusasiaa.

Niinpä tietenkin... Mistä arvasin?

• kurpizza kirjoitti:

Niinpä tietenkin... Mistä arvasin?

Sehän keroisi sukupuoleni.

• lomatoyt kirjoitti:

Jos oletetaan, että olet nainen, otitko/olisitko ottanut?

• lomatoyt kirjoitti:

Mikäli kuulut jompaan kumpaan niistä.

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Jos oletetaan, että olet nainen, otitko/olisitko ottanut?

En olisi ottanut.

• kurpizza kirjoitti:

Mikäli kuulut jompaan kumpaan niistä.

Kuulun kyllä.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

En olisi ottanut.

Mikset?

• lomatoyt kirjoitti:

Kuulun kyllä.

Se on hyvä. Ja taidat olla miespuolinen.. ...

Mikset?

Koska haittavaikutukset.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Koska haittavaikutukset.

Mitkä haittavaikutukset?

Mitkä haittavaikutukset?

Kipu käsivarressa ja mahd. sterilisoituminen.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Kipu käsivarressa ja mahd. sterilisoituminen.

Onko todisteita tästä mahd. steriloitumisesta? Mikä rokotteen ainesosa aiheuttaisi tällaista?

Onko todisteita tästä mahd. steriloitumisesta? Mikä rokotteen ainesosa aiheuttaisi tällaista?

Eräs ystäväni kertoi.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Eräs ystäväni kertoi.

Ja se meni sinuun täydestä?

Ja se meni sinuun täydestä?

Osui ja upposi.

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Osui ja upposi.

Kuten arvelinkin. Entä kuka kertoi sinulle Jessestä?

Kuten arvelinkin. Entä kuka kertoi sinulle Jessestä?

Joulupukki

• Eräs trotskilainen
        lomatoyt kirjoitti:

Joulupukki

Aa, nyt ymmärrän. Kuinka usein käyt kirkossa?

Aa, nyt ymmärrän. Kuinka usein käyt kirkossa?

Yritän käydä joka sunnuntai. Entä sinä?

• lomatoyt kirjoitti:

Yritän käydä joka sunnuntai. Entä sinä?

Mie kävisin kirkossa jos ois mahollisuus.

• Jeesus tulee, oletko valmis?
      Viritä virtes, osaatko psalmis?
      Jeesus tulee, vaihda jo pukua
      Alahan treenata ulkolukua
      Jeesus tulee, tullessaan laulaa ilosanomaa

• Taivaan isä ja poika OY rakkautta tänään halvalla myy.
        Taivaan isä ja poika OY ratkaisut halvat meiltä löytyy.

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Taivaan isä ja poika OY rakkautta tänään halvalla myy.
        Taivaan isä ja poika OY ratkaisut halvat meiltä löytyy.

Kun Rangell aukas rommipullon, kuului huokaus, ja kenttäpiispan suusta pursui kiitosrukous: "Jeesus kallis hoosianna, älä meille kaunaa kanna! Taivaan kaljaa juoda anna," totta tosiaan.
        Pyhän Hengen voimalla se juttu alkoi luistaa, laulan tässä kaikki, mitä suinkin jaksan muistaa. Pullot kantoi Rangelli, ryypyt jakoi Tanneri, Mannerheimi, Ryti sekä Valdeni...

Ja 20 säkeistöä lisää. On muuten paras poliittinen pilkkalaulu ikinä.

• Jos kävisin kirkossa, tekisin sen vain mahtavan kaiun takia, tarkoittaako se sitten että uskon Jumalaan?

• Ja kyllä, tiedän tämän olevan kumma kysymys.

• ocean-- kirjoitti:

Ja kyllä, tiedän tämän olevan kumma kysymys.

Kirkko on erinomainen paikka Jumalan palvelemiselle, jos vain sydämestäsi löytyy riittävää pääomaa. Kirkko on Jumalaan uskovien yhteisö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79