vastaan kaikkeen ! :)
kyselkää 15v mustalaistytöltä mitä vaan :)
165
1297
Vastaukset
- gipsygirl
kyselkää ! :D on nii tylsää
- tyttö vaan :)
ootko ihastunu ? :)
- gipsygirl
oon ! :)
- Heiii :D
Onks sulla sisaruksia? Lemmikkejä? Harrastatko mitään? Mitä musaa kuuntelet? :) :D
- gipsygirl
juu on sisko , siskopuoli ja kaks velipuolta :D juu meil on koira ja iskäl on hevonen , harrastan tanssia ja kuuntelen lähes kaikkee musiikkia paitsi jotain heviä ja rokkia yms :D
Mikä vika hevissä ja rockissa on?
- Hmm.
Mistä päin oot ja panettaako? :D
- gipsygirl
ei siin mitää vikaa oo , ite en vaa tykkää kuunnella :)
- gipsygirl
Hmm. kirjoitti:
Mistä päin oot ja panettaako? :D
eteläsuomesta ja ei xd
- gipsygirl
ei niis mitää vikaa oo , ite en vaa tykkää kuunnella :)
- gipsygirl
kysykää lisää !
- Ohimennen
Olipa yllätys et isältäs on hevonen :DD löytyiskö viel mersuu
- gipsygirl
no hehheh :D sori ei meilt mersuu löydy :(
- 34+4
käytkö koulua
- gipsygirl
joo ?
- moiiiii
gipsygirl kirjoitti:
joo ?
Nimi kaupunki mis asut
- gipsygirl
moiiiii kirjoitti:
Nimi kaupunki mis asut
nimi on carmen ja kaupunkia en kerro ettei mua tunnisteta :D
- tytteli00
Mitä kuuluu?
Koska sulla alkaa koulu?
Mitä oot tehny lomalla?
Mitä teit uv? :)- gipsygirl
ihan hyvää kuuluu mitä sulle ? :)
koulu alkaa 7 pv :(
en oo tehny lomal mitää ihmeellistä ollu vaa kotona ja nähny kavereit :)
uv olin sukulaisil ja sit illal kavereittenkaa ulkona :) - moiiii
gipsygirl kirjoitti:
ihan hyvää kuuluu mitä sulle ? :)
koulu alkaa 7 pv :(
en oo tehny lomal mitää ihmeellistä ollu vaa kotona ja nähny kavereit :)
uv olin sukulaisil ja sit illal kavereittenkaa ulkona :)Ootko ammattikouulussa?
- gipsygirl
moiiii kirjoitti:
Ootko ammattikouulussa?
en oo ku ysillä vasta :)
- utelias poitsu.
Ajeletko karvasi vai annatko kasvaa? Pidätkö jo romanihametta?
- gipsygirl
ajelen ja en vielä semmosta isoo mut pientä kyllä :)
- vitunmustalaisetpainuka.
Miks mustalaisten pitää aina huutaaaaAA
- gipsygirl
jaa a en tiiä , joillain se on vaan jostain syystä tapa :D on munkin mielestä tosi rasittavaa
- gkfknjxpnh
gipsygirl kirjoitti:
jaa a en tiiä , joillain se on vaan jostain syystä tapa :D on munkin mielestä tosi rasittavaa
Uskotko jumalaan ja kuoleman jälkeiseen elämään?
- gipsygirl
gkfknjxpnh kirjoitti:
Uskotko jumalaan ja kuoleman jälkeiseen elämään?
uskon jumalaa :) ja juu mä aattelen et se henki siirtyy aina johonki toisee ruumiisee kuoleman jälkee :D
- gipsygirl
kysykää !
- jsjsjdsksk
oot tosi mukavan olonen! :)
- gipsygirl
voi kiitos ! :)
- ucgjvhjjb
Ootko harrastanut seksiä? Oletko tyydyttänyt itteäs?
- gipsygirl
olen ja olen xd
- jkjkhg
onko sinulla minkä väriset häpyhuulet :)
- gipsygirl
XD jaaa a varmaan ihan normaalin väriset
- Dash and The Dashie
gipsygirl kirjoitti:
XD jaaa a varmaan ihan normaalin väriset
Monta sisarusta sulla on?
Oletko pegasister?
Joillakin romaneilla on hirveästi meikkiä, onko Se joku tapa?
Teetkö origameja? - gipsygirl
Dash and The Dashie kirjoitti:
Monta sisarusta sulla on?
Oletko pegasister?
Joillakin romaneilla on hirveästi meikkiä, onko Se joku tapa?
Teetkö origameja?mul on 4 sisarusta mut ne kolme on niinku puolikkaita
mitä tarkottaa pegasister ? :D
kaikilla romaneilla on oma tapa meikata , siihen ei oo mitään sääntöjä :)
en tee origameja , ja tonki jouduin googlettaa ku en tienny mitä ne on :D - Dash and The Dashie
gipsygirl kirjoitti:
mul on 4 sisarusta mut ne kolme on niinku puolikkaita
en tee origameja , ja tonki jouduin googlettaa ku en tienny mitä ne on :DPegasister on vähän niinku brony, mutta vaan naispuolinen :DDD Siis fanittaa My Little Ponya. Toivon mukaan tuosta sai selvää..
- gipsygirl
Dash and The Dashie kirjoitti:
Pegasister on vähän niinku brony, mutta vaan naispuolinen :DDD Siis fanittaa My Little Ponya. Toivon mukaan tuosta sai selvää..
aijaa :D en siis oo pegasister :D
- Nepnutetas
gipsygirl kirjoitti:
mul on 4 sisarusta mut ne kolme on niinku puolikkaita
en tee origameja , ja tonki jouduin googlettaa ku en tienny mitä ne on :DWtf "puolikkaita" x'D
- gipsygirl
Nepnutetas kirjoitti:
Wtf "puolikkaita" x'D
sisko ja velipuolia ? :D
- tytsyliii<3
käyttääkö sun äiti semmosta isoo hametta
- gipsygirl
joo käyttää :)
- oikeesti!!!
minkä laista on olla mustalainen ?
- gipsygirl
nooh... kyllä mä joskus toivon etten olis mut oon kuitenki ihan tyytyväinen siihen että oon :) ei se mitenkää ihmeellistä oo :D ei mustalaisella ja valkolaisella nyt niin hirveesti eroo oo ku ollaahan meki niinku suomalaisia :D
- henkipoismanneilt
gipsygirl kirjoitti:
nooh... kyllä mä joskus toivon etten olis mut oon kuitenki ihan tyytyväinen siihen että oon :) ei se mitenkää ihmeellistä oo :D ei mustalaisella ja valkolaisella nyt niin hirveesti eroo oo ku ollaahan meki niinku suomalaisia :D
Ette todellakaan ole suomalaisia! Olette rutto kansaa, sairaus joka olisi pitänyt hävittää jo aikojen alussa. Teistä ei ole ollut kuin haittaa maailmalle. Varastelette kaupoista, sekä muilta ihmisiltä, ja harrastatte muutenkin laitonta toimintaa. Lapset kasvatatte miten sattuu, ja juuri suomen lakien vastaisesti. Samaa ihmispaskaa te olette kuin somalitkin, töitä ette tee ja valtion rahoilla elätte. Mielestäni teillä on oma maakin, jota kutsutaan kenties Romaniaksi, joten oletan teän olevan jonkin sortin pakolaisia. Liikutte karavaaneissa, lisäännytte perheenjäsentenne kanssa, siskojenne ja veljienne, isienne ja äitienne kanssa sikin sokin ristiin rastiin. Myytte viattomille ihmisille kaduilla väärennettyjä kelloja, kuten feikki rolexit on ollu aika kovassa tarjonnassa, ja sen lisäksi jotain kiikareita?!?!
Johonki vilja siiloon teät pitäis yhtä aikaa kerätä ja polttohaudata. Muu ei auta! Tästä syövästä mitä suomi on kärsinyt pitäisi vihdoin päästä eroon! PRKLE!!! - Älä yleistä idiootti
henkipoismanneilt kirjoitti:
Ette todellakaan ole suomalaisia! Olette rutto kansaa, sairaus joka olisi pitänyt hävittää jo aikojen alussa. Teistä ei ole ollut kuin haittaa maailmalle. Varastelette kaupoista, sekä muilta ihmisiltä, ja harrastatte muutenkin laitonta toimintaa. Lapset kasvatatte miten sattuu, ja juuri suomen lakien vastaisesti. Samaa ihmispaskaa te olette kuin somalitkin, töitä ette tee ja valtion rahoilla elätte. Mielestäni teillä on oma maakin, jota kutsutaan kenties Romaniaksi, joten oletan teän olevan jonkin sortin pakolaisia. Liikutte karavaaneissa, lisäännytte perheenjäsentenne kanssa, siskojenne ja veljienne, isienne ja äitienne kanssa sikin sokin ristiin rastiin. Myytte viattomille ihmisille kaduilla väärennettyjä kelloja, kuten feikki rolexit on ollu aika kovassa tarjonnassa, ja sen lisäksi jotain kiikareita?!?!
Johonki vilja siiloon teät pitäis yhtä aikaa kerätä ja polttohaudata. Muu ei auta! Tästä syövästä mitä suomi on kärsinyt pitäisi vihdoin päästä eroon! PRKLE!!!Voi pyhä yksinkertaisuus. Se että joku mustalainen on näin tehnyt ei todellakaan tarkoita että jokainen mustalaiskulttuurinen tekee näin. Eikös sinun, länsimaalaisena, sivistyksen keskellä elävänä pitäisi tietää tämä? Vastaavasti voisin syyttää nyt jokaista suomalaista ahdasmieliseksi, pinnalliseksi, konservatiiviksi juntiksi - vain sillä perusteella koska muutama yksilö on tällainen. Jos sunlaisia ihmisiä olis enemmänki, ni eihä tääl olis enää yhtään ketään.
- itse-idiootti
Älä yleistä idiootti kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Se että joku mustalainen on näin tehnyt ei todellakaan tarkoita että jokainen mustalaiskulttuurinen tekee näin. Eikös sinun, länsimaalaisena, sivistyksen keskellä elävänä pitäisi tietää tämä? Vastaavasti voisin syyttää nyt jokaista suomalaista ahdasmieliseksi, pinnalliseksi, konservatiiviksi juntiksi - vain sillä perusteella koska muutama yksilö on tällainen. Jos sunlaisia ihmisiä olis enemmänki, ni eihä tääl olis enää yhtään ketään.
Joku mustalainen... Sanotaanko että suurin osa manneista on varkaita, sillä nämä mustalaisten varastelut ovat todella yleisiä, niin ihan hyvin voi yleistää kaikkiin, vaikka saattaisi ollakkin, PARI poikkeus tapausta. Ei ne ihmiset muuten vaan pidä omaisuudestaan erityistä huolta mannejen läsnäollessa. Kyllä sen voi sanoa että nämä epäluulot eivät todellakaan ole aivan turhia, vaan ihan hyvästä syystä romaneja kartetaan. Vanhemmat varoittivat jo lapsena minua mustilaisista, enkä todellakaan aio heidän kanssa missään tekemisissä kasvotusten olla. Ja tuskin kukaan on niin epäluuloton että antaa vaikka koiransa mustilaisten vahdittavaksi kahdeksi minuutiksi että käy esim vessassa. Ei ne jutut mustilaisten perinteistä ja kasvatus tavoista mitään tarua ole. Hirteen vaan kaikki!
- gipsygirl
henkipoismanneilt kirjoitti:
Johonki vilja siiloon teät pitäis yhtä aikaa kerätä ja polttohaudata. Muu ei auta! Tästä syövästä mitä suomi on kärsinyt pitäisi vihdoin päästä eroon! PRKLE!!!voi sua raukkaa ootko katkera jostain ku puhut noin rumasti meistä ? :( harmi vaan että puoletkaan tosta ei ole totta :( kyllä huomaa miten hyvin sut on kasvatettu. olet rasisti ja hakut ihmisiä jotka ei ole sulle tehnyt mitään pahaa. sekö on sun mielestä hyvää käytöstä ? vielä kehtaat väittää ettei romanilapsia muka kasvatettais kunnolla ! :D toi jos mikä on todella säälittävää ja aliarvosta. mun äiti ja isi on sentää opettanu mulle käytöstavat ja kertonu että kaikki ihmiset on samanarvosia ja kaikkia pitää kunnioittaa. sä et oo varmaan sellasesta kuullukkaa :) jos yritit tolla mua loukata ni ei onnistunu mut yritys oli hyvä XD
ja sit vielä , kerrohan millä perusteella romanit ei oo suomalaisia ? ollaan asuttu suomessa montasataa vuotta , meillä on suomen kansalaisuus , puhumme suomea ja tää on aina ollu meijän kotimaa. sun kannattais pitää nätti suus kiinni asioista joista et nähtävästi tiedä mitään. kiitti ja kuitti :) - gipsygirl
Voi pyhä yksinkertaisuus. Se että joku mustalainen on näin tehnyt ei todellakaan tarkoita että jokainen mustalaiskulttuurinen tekee näin. Eikös sinun, länsimaalaisena, sivistyksen keskellä elävänä pitäisi tietää tämä? Vastaavasti voisin syyttää nyt jokaista suomalaista ahdasmieliseksi, pinnalliseksi, konservatiiviksi juntiksi - vain sillä perusteella koska muutama yksilö on tällainen. Jos sunlaisia ihmisiä olis enemmänki, ni eihä tääl olis enää yhtään ketään.
kiitos ! :) asiaa
- gipsygirl
gipsygirl kirjoitti:
kiitos ! :) asiaa
nää menee vähän oudosti nää vastaukset mut toi kiitos oli sulle "älä yleistä idiootti" ja toi toinen teksti noille kahelle idiootille :)
- kuolkaapoiss
gipsygirl kirjoitti:
voi sua raukkaa ootko katkera jostain ku puhut noin rumasti meistä ? :( harmi vaan että puoletkaan tosta ei ole totta :( kyllä huomaa miten hyvin sut on kasvatettu. olet rasisti ja hakut ihmisiä jotka ei ole sulle tehnyt mitään pahaa. sekö on sun mielestä hyvää käytöstä ? vielä kehtaat väittää ettei romanilapsia muka kasvatettais kunnolla ! :D toi jos mikä on todella säälittävää ja aliarvosta. mun äiti ja isi on sentää opettanu mulle käytöstavat ja kertonu että kaikki ihmiset on samanarvosia ja kaikkia pitää kunnioittaa. sä et oo varmaan sellasesta kuullukkaa :) jos yritit tolla mua loukata ni ei onnistunu mut yritys oli hyvä XD
ja sit vielä , kerrohan millä perusteella romanit ei oo suomalaisia ? ollaan asuttu suomessa montasataa vuotta , meillä on suomen kansalaisuus , puhumme suomea ja tää on aina ollu meijän kotimaa. sun kannattais pitää nätti suus kiinni asioista joista et nähtävästi tiedä mitään. kiitti ja kuitti :)Pidän edelleen linjani. Mulla on omakohtaisia kokemuksia mustalaisista. Kuten on myös monilla tuttavillani. Ja jos kasvatus olis kunnossa, ette te sitte varastelis, silti sitä tapahtuu. Ei normaalit suomalaiset varastele. Ja jostain syystä romanit on ylpeitä siitä mitä tekevät, eli rikollisuudesta. Ja vittuako kaikki inisee aina tuosta rasimista. Suosi suomalaista, potki ulkolaista. Ja manneista on suomalaisuus kaukana..
- gipsygirl
kuolkaapoiss kirjoitti:
Pidän edelleen linjani. Mulla on omakohtaisia kokemuksia mustalaisista. Kuten on myös monilla tuttavillani. Ja jos kasvatus olis kunnossa, ette te sitte varastelis, silti sitä tapahtuu. Ei normaalit suomalaiset varastele. Ja jostain syystä romanit on ylpeitä siitä mitä tekevät, eli rikollisuudesta. Ja vittuako kaikki inisee aina tuosta rasimista. Suosi suomalaista, potki ulkolaista. Ja manneista on suomalaisuus kaukana..
eipä oo sua ainakaa järjellä pilattu :) jos jotkut mustalaiset varastaa ja tekee kaikkee laitonta ni tarkottaako se että kaikki tekis niin ? älä yleistä. esimerkiks minä en oo koskaa varastanu mitää eikä mun perhe myöskään. miten voit väittää ettei suomalaiset varasta ku tiiät ettei se todellakaan ole totta ? siinä vaa on kato sellanen juttu et mustalaisia on niin paljon vähemmän et jos joku meistä varastaa ni heti leimataa varkaiks koko porukka. mieti nyt oikeesti vähän mitä puhut , suomalaiset ei muka varasta ? :Ddddd herää
ja minkäs maalaisia sun mielestä me sitte ollaa jos ei suomalaisia ? sun on turha tulla väittelee munkaa uskon kuitenki et ite mustalaisena tiiän nää jutut vähän paremmin ku sä - älä yleistä idiootti
itse-idiootti kirjoitti:
Joku mustalainen... Sanotaanko että suurin osa manneista on varkaita, sillä nämä mustalaisten varastelut ovat todella yleisiä, niin ihan hyvin voi yleistää kaikkiin, vaikka saattaisi ollakkin, PARI poikkeus tapausta. Ei ne ihmiset muuten vaan pidä omaisuudestaan erityistä huolta mannejen läsnäollessa. Kyllä sen voi sanoa että nämä epäluulot eivät todellakaan ole aivan turhia, vaan ihan hyvästä syystä romaneja kartetaan. Vanhemmat varoittivat jo lapsena minua mustilaisista, enkä todellakaan aio heidän kanssa missään tekemisissä kasvotusten olla. Ja tuskin kukaan on niin epäluuloton että antaa vaikka koiransa mustilaisten vahdittavaksi kahdeksi minuutiksi että käy esim vessassa. Ei ne jutut mustilaisten perinteistä ja kasvatus tavoista mitään tarua ole. Hirteen vaan kaikki!
Iha suomalainen olen. Ymmärrän kyllä turhautumisesi enkä kiellä etten itse olisi arkielämässäni nähnyt/kokenut vastaavaa, mutta et sä voi tuomita jokaista mustalaista hirtettäväksi vain yleistyksesi vuoksi. Esimerkiksi, en mäkää pidä 12-v es-jonneista henkilökohtaisesti, mutta en mä niitä oo täällä manaamassa hirtettäväks - vaan sen takia koska "kaikki" es-jonnet ei satu olemaan mun mieleen. Koska jokainen on yksilö ja jokainen on erilainen, riippumatta siitä mihin lahkoon, ryhmään tai uskontoon kuuluu.
- Älä yleistä idiootti
kuolkaapoiss kirjoitti:
Pidän edelleen linjani. Mulla on omakohtaisia kokemuksia mustalaisista. Kuten on myös monilla tuttavillani. Ja jos kasvatus olis kunnossa, ette te sitte varastelis, silti sitä tapahtuu. Ei normaalit suomalaiset varastele. Ja jostain syystä romanit on ylpeitä siitä mitä tekevät, eli rikollisuudesta. Ja vittuako kaikki inisee aina tuosta rasimista. Suosi suomalaista, potki ulkolaista. Ja manneista on suomalaisuus kaukana..
EI hyvä vitun jumala sä oles pelle. :D:D:D On niin helveti naurettavaa miten sun tapaiset persut ja muut itkee ulkomaalaisten määrää Suomessa - voi hyvä vitun jumala, Suomi on melkein ulkomaalais-vähäisyyden kärjessä Euroopan listalla. Jos yhtään lohduttaa, sinä ahdasmielisenä voisit vaikkapa pohtia muiden Eurooppamaiden tilannetta - ajattele mitä tahansa (hyvin 'menestyvää') Euroopan maata, siellä on enemmän ulkomaalaisia kuin meillä. Jokainen Euroopan maa on pistänyt itselleen jonkin tietyn rajan, kuinka paljon he ottavat ulkomaalaisia maahansa vuodessa. Ja Suomi on pistänyt tämän rajan erittäin, erittäin alas. Sit sun tapaiset itkee ku meillä o muka ulkomaalasii paljon. XD Anna mun nauraa.
- gipsygirl
EI hyvä vitun jumala sä oles pelle. :D:D:D On niin helveti naurettavaa miten sun tapaiset persut ja muut itkee ulkomaalaisten määrää Suomessa - voi hyvä vitun jumala, Suomi on melkein ulkomaalais-vähäisyyden kärjessä Euroopan listalla. Jos yhtään lohduttaa, sinä ahdasmielisenä voisit vaikkapa pohtia muiden Eurooppamaiden tilannetta - ajattele mitä tahansa (hyvin 'menestyvää') Euroopan maata, siellä on enemmän ulkomaalaisia kuin meillä. Jokainen Euroopan maa on pistänyt itselleen jonkin tietyn rajan, kuinka paljon he ottavat ulkomaalaisia maahansa vuodessa. Ja Suomi on pistänyt tämän rajan erittäin, erittäin alas. Sit sun tapaiset itkee ku meillä o muka ulkomaalasii paljon. XD Anna mun nauraa.
no niimpä ! :D ja vielä ku mustalaiset on ihan suomalaisia eikä mitää ulkomaalaisia meil on vaa oma kulttuuri yms ja ollaa tavallaa vaa eri kansaa mut suomalaisia kuitenki !
- minvaaan
mikä sun nimi on:)
- gipsygirl
carmen :D
- jkhghjg
onko peniksen koolla väliä?
- gipsygirl
hmmm no onhan sillä tietysti vähän ettei oo mikää ihan 5cm mut ei liian isokaa oo hyvä :D
- jkhghjg
Kuinka usein itsetyydytät?
Millä teet sen?
Mitenkä teet sen?
Minkä oudoin paikka missä olet tehnyt sitä?- gipsygirl
en säännöllisesti joskus vaa
sormilla
mitenköhä sitä yleensä tehää xd
ei tuu mielee mitää outoo paikkaa
- jhkll
käytätkö stringejä? jos et. miksi?
- gipsygirl
käytän :)
- hhhhjjj
onks sun lempinimi carme ??
- gipsygirl
juu on :D
- gipsygirl
huomenta ihana :3
- gipsygirl
ai kiva toinen minä ! :Dddd mut huomenta vaa sullekki :)
- lllkkk
onks sullaki semmosia upeita kultakoruja ? :)
- gipsygirl
onhan mulla :)
- uteliaaaas
monta kertaa oot oikeesti rakastanu jotain poikaa ?
- gipsygirl
kerran....
- asäsäösödäödsä
Miksi kannat aina moraa hameen alla?
- gipsygirl
ihmettelinki jo et missä kaikki mannevitsit mut siinähän se tuli ! pitiks ton olla hauska ? :D oikeesti noi mora jutut yms on niin kuluneita et keksikää jo uusii ! mutta ei , en kanna puukkoa mun hameen alla , mihin mä muka sitä tarvisin ? :)
- olga92
En tarkoita tätä vittuillakseni, vaan olen ihan aidosti ja oikeasti pohtinut asiaa saamatta siihen vastausta.
Tiedän ettette käyttäydy samallatavalla ja jokainen on erilainen jne., mutta olen pannut merkille (ainakin omalla paikkakunnallani asustavilta mustalaisperheiltä) mustalaisten 'huonon käytöksen'. Lista on pitkä, mutta olen pannut merkille varsinkin auton jättäminen paikkoihin mihin ei juuri saisi jättää, esimerkiksi invapaikalle. Naapurissani asuu romaneja ja he jättävät autonsa kerrostalon ovien eteen - miksi? En tietenkään oleta sun tietävän vastausta heidän syihinsä jättää autonsa mihin tykkää, mutta kokeilen onneani saada tähän vastauksen. Osaisitko kertoa todennäköisimmän syyn heidän toimintaansa? (Ja puheista päätellen olen ymmärtänyt ettei tapaus rajoitu ainoastaan omalle paikkakunnalleni..)- gipsygirl
nii no jotkut romanit vaa on niin tyhmiä ja epäkunnioittavia ja ajattelee ettei kaikkien yhteiset säännöt koske niitä koska ne on muka omasta mielestä parempia ku suomalaiset ja että niillä ois jotai etuoikeuksia eikä tarvi noudattaa mitään sääntöjä. mut ei kaikki mustalaiset todellakaa oo semmosia ! oikeesee mustalaiskulttuurii kuuluu tosi tärkeenä asiana se muitten ihmisten kunnioittaminen mutta näille huonokäytöksisille romaneille ei sitä oo varmaankaan kotona opetettu :) meitä on moneen lähtöön :D
- rakaaaassd
haluan sut
- nyt sie kärsit!
Tehäänkö sillai et sä nuolet mun kiveksiä samalla kun mä nyrkitän sun persettä?
- gipsygirl
ai miten kiva
- gipsygirl
nyt sie kärsit! kirjoitti:
Tehäänkö sillai et sä nuolet mun kiveksiä samalla kun mä nyrkitän sun persettä?
juu eikiitti :)
- Lakeorf
Mistä päin oot?;) kiinostais tietää vaikutat niin mukavalt
- gipsygirl
en kerro tääl.. mut kiva kiitos ! :)
- noloaaollaminä
Facepalmasin noi jätkät tossa :'D . Oon ihan pikkusesta asti ihaillu niiden "isojen" mekkojen yläosia xd. mulla ei ollut mitään järkevää kysymystä, mutta ootteko te mustalaiset kaikki yhtä eläinrakkaita vai miksi musta aina tuntuu että mustalaisilla on aina tosipaljon eläimiä ? Ei siinä siis mtn :D hyvä vaan . Ja laulaako mustalaiset paljon? Ainaki teil suurimmal osal on mahtava ääni D':
- gipsygirl
mmm sama :D haha aijaa :D ja se riippuu ihan ihmisestä et tykkääkö eläimistä vai ei :) ja juu kyllä iso osa mustalaista tykkää laulaa ja laulaa paljon , ja kieltämättä monella on tosi hyvä ääni ! :)
- koprofiili
gipsygirl kirjoitti:
mmm sama :D haha aijaa :D ja se riippuu ihan ihmisestä et tykkääkö eläimistä vai ei :) ja juu kyllä iso osa mustalaista tykkää laulaa ja laulaa paljon , ja kieltämättä monella on tosi hyvä ääni ! :)
Hoi! Saanko mie morast kylykkee jos pistän siut paksuksii???
- tuupiduu45
koprofiili kirjoitti:
Jussi wt vois tulla vähän bang sua pyllyyn. Tai voisinkai mie tunkkee lekan sun vittuun ku sinne mahtuu? :) ja ootko ollu kenenkää perheenjäsenen tai sukulaisen kanssa yhdynnässä?
- gipsygirl
koprofiili kirjoitti:
hauska
- lindemanne
Hoiiihoiii oot sie rooope svaartin veliiii
- gipsygirl
ai raahen roopen ? noen ole
- hedmanne
Mikä on tampereen elämänkoulu
- gipsygirl
häh :D
- grönforssi
gipsygirl kirjoitti:
häh :D
Hoooiii, ootkkoo säää haaaveillu isästääs panemaassa sua takaapääin??
- gipsygirl
grönforssi kirjoitti:
Hoooiii, ootkkoo säää haaaveillu isästääs panemaassa sua takaapääin??
sairas , taitaa olla enemmänki sun haaveita
- svaaartt
hoii velii, miksi helkkarissaa sie kerrot täällä romani salaisuuksia kaikkieen keskeen?? ootappa ko isäs saa kuulla tästä sun pelleilystää. Äitis oli samanlainen,
ei omena kauas puusta puttoo, hohohoho- Mannee
Näimpä oon ja kaikki tietää kukkaa sie oleet
- gipsygirl
kerrohan poika ykski salaisuus mitä oon täällä kertonu ? ei oo mitää salaisuuksia nää tämmöset
- unusualbimbo
joko oot päässy osalliseks hevoskauppoihi tai omistatko moraa? onko kiva ku tulevaisuutes tulee olemaa lasten parissa kotona ku miehes käy vähä lidlissä mersullaa?
- gipsygirl
meillä ei tehä mitää hevoskauppoja , en omista moraa ja sinä jos kuka varmaa tiiätki paljon mun tulevaisuudesta :)
- asckadk
hähhh ? eihä mustalaisnaiset saa käyttää hameita ennenkun on 18-vuotias :O vai oonko väärässä? :)
- gipsygirl
kyllä saa käyttää :D munki äiti laitto jo 16 vuotiaana :)
- moiii:)
kerro sun luonteesta ? :)
- gipsygirl
oon huumorintajunen , ystävällinen , luotettava , aika sosiaalinen , tykkään kuunnella ja auttaa muita , joskus aika äkkipikanen , en suutu helposti mut sillonku suutun ni suutun kunnolla :D oon tosi mustasukkanen ja omistushalunen , ja sit oon kans semmonen et ku mä haluun jonku asian ni mun pitää saada se heti , haluun aina et asiat menee mun mielen mukaa :D
- Koukut?
Onko teillä koukut vai mitkä hameitten alla? O.o Ei pahalla mutta miten saatte kaiken tavaran pysymään siellä hameen alla. Tai siis jotkut mannet.
- gipsygirl
ainakaa en tiiä/tunne ketää semmosta kellä ois ja tunnen kuitenki aika paljon mustalaisia ja eiköhän niillä varkailla oo ihan eriksee taskut sun muut sielä hameen sisällä
- ihmettelevä tyttö
Miksi te pysäköitte auton aina kaupan oven eteen?
- gipsygirl
kysyppä kuule semmosilta romaneilta jotka semmosta tekee , me nimittäin ei
- hoiii lindemanniiii
Onks sun isäs koskaan pannu vittuas takaapäin?
- gipsygirl
meilläpäin ei semmosia harrasteta toisinku varmaa teillä ?
- mohammed
onko sun mielestä 16 cm levossa ja 21 cm erektiossa hyvä peniksen koko? :)
- gipsygirl
juu on ! :D
- hoiii
gipsygirl kirjoitti:
juu on ! :D
Hoiii veliii. annakko sie ussei isäs hepolle vittuaas
- mEira12345678
itel on semmonen 5 cm levossa ja 10 erektiossa!
- Lolz
Toi jolkaamis juttu on tosi säälittävää.. Ku ei kaikki kaajeet sitä tee.. Njoo jossai kontulas jotkut nuoret mut muit en oikeest tiiä. Mut kyll suomalaiset iha pokkan varastaa. Nään monin päivin viikos. Et turha mitää et suami on puhas maa ja suomalaiset on uskollisia eikä varasta! VITUT!!! Toi on vaa säälittävää -.- ja ottaa päähä.. Ja käyttää muute iha sama verra niit sossuje rahoi ku kaikki muutki. Ja kaajeet on suomalaisii jos ne on tääl syntyny!! Lolz kiittää ja kuittaa
- gipsygirl
totta..... mut ei kaikki vaa sitä ymmärrä :) ja tarkotit varmaa kaaleet ? :)
- Lolz
Kitjotan ain kaajeet.. Se on vaa jääny :D
- Moikaikkie
Minkä ikäsen menetit neitsyytes?
Kuinka usein sormetat?
Millä yleensä sormetat?
Millon viimeksi panit?
Mistä tulet nopeasti märäksi? - gipsygirl
HAISTAKAA KAIKKI PASKAA RUNKKARIHOMOT!!!!!!
- tervey
^ei taida olla sinu, vai? mut saatan ehkä tietää sut tutun kautta, leiffi jos sattuu olemaan sun kavereissa? Itse en oo mut katoinpahan facebookista, kun se on minu kaveri.. Ja voisitko olla nuoremman/vanhemman kanssa yhessä, tai ns. valkosen kanssa(?) Ja mitä mieltä oot että onko jotkut musta
laiset vähän joitakii vastaan ennakkoluulosia:| ..Nimittäin tuntuis että yks semmonen tuttu ei oikeen halua olla muitten mustalaisten kanssa minun seurassa..? Vaikka ollaankin aika läheisiä, ja usein ollaan oikeestaan vaan toistesa kanssa ulkona. Ja mitä mieltä oot semmosista, kun jotkut tyyliin ehottaa jotakii ihan randomia tyttö/poikakaveriks ._. silleen: joo hei se yks ois kiinnostunu susta blabla. Satuinpahan kerran kuulemaan kun yks puhu puhelimeen, ite aattelin että vois olla aika hauskaa semmonen ns ''sokkotreffi''- gipsygirl
joo en ite oo kirjottanu mitää näitä :D ja mistäpäin tää leiffi on ? mul on aika monta leiffii mun kavereissa :D voisin olla nuoremman ja vanhemman kaa yhessä ja eii oo väliä onko mustalainen vai valkolainen jos ois vaa semmonen kenenkaa haluisin olla :) no joo kyl joillaki mustalaisilla on ennakkoluuloja mut ei kaikilla ! kysy siltä sun kaverilta :)
no jaa ei siinä mun mielestä mitää pahaa oo jos ite tykkää semmosist sokkotreffeistä :D - 1826783154
gipsygirl kirjoitti:
joo en ite oo kirjottanu mitää näitä :D ja mistäpäin tää leiffi on ? mul on aika monta leiffii mun kavereissa :D voisin olla nuoremman ja vanhemman kaa yhessä ja eii oo väliä onko mustalainen vai valkolainen jos ois vaa semmonen kenenkaa haluisin olla :) no joo kyl joillaki mustalaisilla on ennakkoluuloja mut ei kaikilla ! kysy siltä sun kaverilta :)
no jaa ei siinä mun mielestä mitää pahaa oo jos ite tykkää semmosist sokkotreffeistä :Dsiis kuopiosta..? mut kyllä varmaan tunnistetaan tästä ehkä :D mutta nooh.. iahnpa sama
- gipsygirl
1826783154 kirjoitti:
siis kuopiosta..? mut kyllä varmaan tunnistetaan tästä ehkä :D mutta nooh.. iahnpa sama
hmm ei mun mielestä se oo mun kavereissa mut en oo ihan varma ! :D ootko ite siis mustalaisia ?
- minävaan
gipsygirl kirjoitti:
hmm ei mun mielestä se oo mun kavereissa mut en oo ihan varma ! :D ootko ite siis mustalaisia ?
een, kunhan satuin näkemään että joku sinun niminen oli ainaskii sen ja yhen toisen kavereissa :D
- :DDD
Onko mora? Montako pyörää on varastettu? :DD
- gipsygirl
juu on montaki moraa ja kannan sitä aina hameen alla ja tänää just hain tost naapurin pihast pari pyörää ku ei oo varaa omii kui ? :)
hehehehehhehe
herää oikeesti. - Bronybro
gipsygirl kirjoitti:
juu on montaki moraa ja kannan sitä aina hameen alla ja tänää just hain tost naapurin pihast pari pyörää ku ei oo varaa omii kui ? :)
hehehehehhehe
herää oikeesti.Mitä mieltä oot bronyista?
- gipsygirl
Bronybro kirjoitti:
Mitä mieltä oot bronyista?
en oo ihan varma mitä ne on mut joku on joskus tääl selittäny mulle et ne ois jotai poikia ketkä fanittaa my little ponya ? :D vai oonko väärässä ?
kuulostaa mun mielestä vähän oudolta enkä tunne ketää sellasta mut ihan normaaleja ihmisiä on varmaa , ei mulla ainakaa oo mitää niitä vastaa :)
- HeavyNews98
Voisitko alkaa kanssani/harrastaa seksiä kanssani? Olen 18v, 167cm ja 184kg painava.
- gipsygirl
joo mikä ettei
- gipsygirl
gipsygirl kirjoitti:
joo mikä ettei
Olen oikeasti 10 vuotias tyttö jolla on 2 pippeliä. niillä aina pistän isiä ja sen kaveria samaan aikaan pyllyyn. ne on isot mustat meisselit
- 9900
mitä kuuluu :)
- gipsygirl
ihan hyvää sulle ? :)
- #######
Moi voitko vastata mun kysymyskekeen
- gipsygirl
mikäs sun kysymys on
- sarrraaa
kaikki mustalaiset on tosi kauniita! :)
- gipsygirl
:)
- aattelin vaan sanoo...
gipsygirl kirjoitti:
:)
Gipsygirl, jos et haluu että muut käyttää sun nimimerkkiä, niin rekisteröi se :) kunhan aattelin mainita...
- viiipeli
onko sulla skypee? jos on nii mil nimel oot siel :)
- seksisepppppo
Suostutko pistää muna pilluun ah ah
- gipsygirl
ei oo skypee !
- gipsygirl
seksisepppppo kirjoitti:
nolo
- gipsygirl
seksisepppppo kirjoitti:
nolo
- jglvy
Onko sulla kik
- gipsygirl
on mut en jaa sitä täällä
- määäää
onko poikaystävää?
- gipsygirl
ei oo
- hhhhh
Paino,pituus?
- gipsygirl
joku 165/56 :D
- Ask...
Sun toinen nimi?
- gipsygirl
no itseasias mun toinen nimi on tää carmen mut aika monet kutsuu mua sillä nimellä ni oon tavallaa käyttäny sitä täälläki :D
sori en kerro tääl muita nimii sen takia ettei mua tunnisteta ku kerron tääl kuitenki aika henkilökohtasiaki asioita :/
- jp6988
Suostuuko moni romanityttö seksisuhteesee tai muuten vapaampaa seksii?
- gipsygirl
jotkut voi suostuukki ja jotku ei.. ihan ihmisestä kiinni mut en usko et kovinkaa moni , riippuu tietysti kenen kanssa :D
- nigel
mäki oon mustalainen kik nikilind
- gipsygirl
up
- interested:))
minkä ikäsiä sun vanhemmat on ?
- gipsygirl
äiti 36 ja isä 40 :)
- Vanha Juho
vanha juho;
Minulla on kokemuksia mustalaisista ja 1940-luvun lopulta. Silloin teidän kulttuurinne kuului, että kuljitte hevosilla ympäri pitäjiä. Siltä ajalta on lienee peräisin se käsitys, että mustalaiset aina varastavat. Aikuisena sitten mm. tutstuin eräällä työmaalla erääseen manneen joka oli halukas työskenteleemään ja oppimaan hitsaajan taitoa. Paikkakunnan (Hämeenlinna) romaniryhmät vihasivat häntä ja tulivat tilipäivinä vaatimaan Mannelta rahaa. kerran näin kuinka Manne ajoi pitkähameisia muijia ulos työmaalta sementtinen lauta kädessään. Joskus myöhemmin Manne löydettiin kuoliaaksi puukotettuna torin laidalta. Minulle jäi hyvä muisto Mannesta. Aikuisena olen kerran seurustellut (kiihkeästi) aikuisen mustalaisnaisen kanssa. Hän oli luotettava ja hyväntapainen. Kunnioitan romaneja noin yleisesti. Juho- gipsygirl
kiitos tästä ja kaikkea hyvää sulle ! :)
- rakas98
Oot nii rakkaa olone naine mite saan suhu yhteye en o mikää pila juttu kaikilla sanoilla t raineri.... mutta sat mistä päi ko mä sano tietä kuka sää oot
- gipsygirI
tässä vielä alastonkuva musta, toivottavasti kelpaa :)
http://j.gs/2841832/paljastapintaa - Tereve
Jos näkisit jonkun pojan kutistuneen pikkiriikkiseks mitä tekisit sille?
- JokuAnonyymi
Noh täst tulee vähä vakavempi juttu tammikuussa sain romanilta turpaan ilmansyytä enkä oo oikee kaupungissa liikkunu sen jälkee onks jotai tapaa mil voin välttää ennakkoluulot tyylii todistaa romaneille et oon iha mukava enkä mikää ihmisrotu syrjisä kiitos etukäteen :)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659